Gå til innhold

Blir det en liten bønne i 2021 da? 🖤


c0ffebe4n

Anbefalte innlegg

Hei hei! 

Er ei jente i midten av tyveåra (med en fantastisk samboer rundt 30) med et sterkt ønske om minibønne nr 1. Vi har prøvd siden august 2019, men hadde dessverre tidlig spontanabort så syklusen har vært litt rar etterpå.

Bestemte oss for å bare slappe av, ha sex når vi føler for det og se hvor det bærer. Utrolig nok klarte jeg å "glemme" det (ikke tenke så mye på det) før noen dager siden, da jeg ble dårlig. Har følt meg uvel, svimmel, småkvalm, har skikkelig såre pupper (de verker til tider uten berøring!) og hoftene/korsryggen er veldig vond. 

Før jeg spontanaborterte i fjor fikk jeg veldig vondt i samme område nedi hofteregionen, i tillegg til kraftige humørsvinginger. Så jeg skvatt litt da jeg nå kjente på samme følelse.

Testen i dag var uklar, visste ikke om det var fantasi eller bare en liten skygge der. Så får se an de neste dagene om det er noe eller ei. 

Klem fra meg! x

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle teste på fredag, men jeg er ikke så tålmodig, så testet selvfølgelig i dag. Hehe... I virkeligheten ser jeg antydning til svak strek. Den kom ca 3 minutter etter dypping. Har aldri sett det på disse normal-testene før. Men det kan jo være skyggestrek og da, så klart. Det er det jeg tror! 

IMG_08012020_091643_(800_x_800_pixel).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mensen, men likevel tror jeg ikke dette er måneden. 

Får bare supersvake skygger(?), men i dag kom det jeg tror er en svak svak strek med en gang! Altså rett etter urinen reiste gjennom! Det er første gang siden kjemisk at det har skjedd. Men de er så svake, så skal følge med i dagene framover hva som skjer.

I dag, før jeg testet har jeg hatt murringer på høyre side. Nesten litt vondt. Det kjennes rett over lysken, og litt over der igjen. Mensen..? Gravid..? Tiden vil vise.

Stoler ikke heelt på tester lengre av å høre alle historiene om skyggestreker, evaps, osv. 

IMG_12012020_231311_(800_x_800_pixel).jpg

Det nederste bildet er fra siste test, tatt nå. Det jeg tror er strek/skygge kom med en gang.

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Halloen! Har ikke brukt denne dagboken ser jeg.

13. Mars og er 3 dpo. Er helt sikker på at jeg hadde eggløsning rundt 10. Mars. Kan ha skjedd senere for alt jeg vet, men greit å finne en dato man følger, så får jeg se etterhvert når jeg får mensen eller forhåpentligvis positiv test. Hadde veldig tydelig eggløsningsslim den 9. Mars med små stikkinger på venstre side. Nå er det bare ventinga, som er litt tortur. Ikke kan jeg jobbe heller, da vi har stengt mtp korona viruset. Får bare finne på noe sammen! ☺️ 
 

Vi har i alle fall prøvd å sikre oss denne måneden så godt vi kan bare i tilfelle eggløsning skulle komme tidligere eller senere... 😅 Og alle tegnene kom jo tidligere enn forventet. Forrige måned var det ingen gardering. 
 

Er ganske «øm» nede i magen nå. Det gjør spesielt vondt ved toalettbesøk, da kjenner jeg det i magen. Kan være hormonelt tenker jeg, for det hadde jeg forrige måned også i eggløsningstiden. Treg og vond mage. Ikke gøy!
 

Tenker at jeg starter testinga den 19. Mars. Jeg har ikke lyst å vente til eventuell uteblitt mens. Vil heller få negative tester og være mer forberedt på å få mens, enn å plutselig våkne med mensen og føle skikkelig intens skuffelse. Vet ikke hvorfor jeg er sånn. 

Klem! xx

AA400212-FF08-4F87-8300-6F6F43F45EF7.jpeg

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, c0ffebe4n skrev:

Halloen! Har ikke brukt denne dagboken ser jeg.

13. Mars og er 3 dpo. Er helt sikker på at jeg hadde eggløsning rundt 10. Mars. Kan ha skjedd senere for alt jeg vet, men greit å finne en dato man følger, så får jeg se etterhvert når jeg får mensen eller forhåpentligvis positiv test. Hadde veldig tydelig eggløsningsslim den 9. Mars med små stikkinger på venstre side. Nå er det bare ventinga, som er litt tortur. Ikke kan jeg jobbe heller, da vi har stengt mtp korona viruset. Får bare finne på noe sammen! ☺️ 
 

Vi har i alle fall prøvd å sikre oss denne måneden så godt vi kan bare i tilfelle eggløsning skulle komme tidligere eller senere... 😅 Og alle tegnene kom jo tidligere enn forventet. Forrige måned var det ingen gardering. 
 

Er ganske «øm» nede i magen nå. Det gjør spesielt vondt ved toalettbesøk, da kjenner jeg det i magen. Kan være hormonelt tenker jeg, for det hadde jeg forrige måned også i eggløsningstiden. Treg og vond mage. Ikke gøy!
 

Tenker at jeg starter testinga den 19. Mars. Jeg har ikke lyst å vente til eventuell uteblitt mens. Vil heller få negative tester og være mer forberedt på å få mens, enn å plutselig våkne med mensen og føle skikkelig intens skuffelse. Vet ikke hvorfor jeg er sånn. 

Klem! xx

AA400212-FF08-4F87-8300-6F6F43F45EF7.jpeg

Så spennende det blir fremover! 😄 Skjønner veldig godt følelsen at du ikke ønsker å bli skuffet av at TR plutselig kommer på besøk. Jeg krysser fingrene for deg på at den uteblir. 

Klem til deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, SUPERMIRI said:

Så spennende det blir fremover! 😄 Skjønner veldig godt følelsen at du ikke ønsker å bli skuffet av at TR plutselig kommer på besøk. Jeg krysser fingrene for deg på at den uteblir. 

Klem til deg! 

Ja det blir veldig spennende! 🤗 Håper virkelig dette er måneden. Det er alltid kjedelig når mensen kommer... Men igjen, hvis den kommer i tide viser det jo til en normal syklus - som er fint også. Tusen takk!! 🤞🏼
 

 

Har så såre brystvorter i dag, det er grusomt! De er ikke sensitive, men rett og slett vonde. 😅 Kan ikke komme borti dem uten at det skjærer. Vel, de verker litt ellers og. Veldig merkelig følelse... Auu! Ellers bare bra. Teller dagene. 

xx

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, c0ffebe4n skrev:

Ja det blir veldig spennende! 🤗 Håper virkelig dette er måneden. Det er alltid kjedelig når mensen kommer... Men igjen, hvis den kommer i tide viser det jo til en normal syklus - som er fint også. Tusen takk!! 🤞🏼
 

 

Har så såre brystvorter i dag, det er grusomt! De er ikke sensitive, men rett og slett vonde. 😅 Kan ikke komme borti dem uten at det skjærer. Vel, de verker litt ellers og. Veldig merkelig følelse... Auu! Ellers bare bra. Teller dagene. 

xx

En normal syklus er virkelig et godt tegn! Blir såå spennende å se om kanskje det kan være symptomer på noe mer. Gleder meg til å følge med på reisen din fremover 😄

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, SUPERMIRI said:

En normal syklus er virkelig et godt tegn! Blir såå spennende å se om kanskje det kan være symptomer på noe mer. Gleder meg til å følge med på reisen din fremover 😄

 

Ja det er jo det! ☺️👏🏼 Wii så koselig. Denne prøvinga er enda litt småskummel faktisk. Det kommer til å endre livet vårt for alltid (på en god måte såklart); det er ganske stort! Så jeg tenker mye på det. Men det er vel normalt. 
 

Ser forresten at en nyfødt baby har fått coronaviruset i Storbritannia. Huffda...
 

 21794FD0-7D65-4871-B839-784AE5076514.png.7dfe07acba73dbe0d58a6797d0869f4e.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, c0ffebe4n skrev:

Ja det er jo det! ☺️👏🏼 Wii så koselig. Denne prøvinga er enda litt småskummel faktisk. Det kommer til å endre livet vårt for alltid (på en god måte såklart); det er ganske stort! Så jeg tenker mye på det. Men det er vel normalt. 
 

Ser forresten at en nyfødt baby har fått coronaviruset i Storbritannia. Huffda...
 

 21794FD0-7D65-4871-B839-784AE5076514.png.7dfe07acba73dbe0d58a6797d0869f4e.png

Ja, det er nok helt normalt, hehe. Jeg tenker mye på det selv! Selv om det er et sterkt ønske, så er det fremdeles en forandring som har mye å si for resten av livet. Det blir stort! ❤️ 

Huff, ja, jeg må innrømme at jeg tenker en del på coronaviruset selv. Det er jo så få nevnte tilfeller av gravide/mødre/spedbarn om dette. Foreløpig tenker jeg at det går fint. Blir spennende å følge det tilfellet der fremover da, håper alt står bra til med dem 💝

Nå er du 5dpo 😄 Da går det fort til du eventuelt skal teste. Håper så virkelig det klaffer denne gangen! 

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, SUPERMIRI said:

Ja, det er nok helt normalt, hehe. Jeg tenker mye på det selv! Selv om det er et sterkt ønske, så er det fremdeles en forandring som har mye å si for resten av livet. Det blir stort! ❤️ 

Huff, ja, jeg må innrømme at jeg tenker en del på coronaviruset selv. Det er jo så få nevnte tilfeller av gravide/mødre/spedbarn om dette. Foreløpig tenker jeg at det går fint. Blir spennende å følge det tilfellet der fremover da, håper alt står bra til med dem 💝

Nå er du 5dpo 😄 Da går det fort til du eventuelt skal teste. Håper så virkelig det klaffer denne gangen! 

Klem til deg

Det er skikkelig spennende! 🤩 Ja, det er ganske stort. Det er nok det største som kan skje i livet mitt, har alltid ønsket barn og jeg krysser alt som kan krysses for at det kan skje naturlig. Vi har også snakket om adopsjon, hvis vi ikke skulle få det til. Men det har jo vist seg å være mulig for meg å bli gravid. Så er det bare at frøet blir der, haha. ☺️

Ja håper også at det går fint med mor og barn. ❤️ De regner jo med at det skal gå helt fint, siden de fleste som blir veldig syke og dør har dårlig immunforsvar, sykdommer eller er gammel. 

Wohoo! 5 dpo og har litt nerver bare. Brystvortene er GRUSOMME. Kan ikke ta på de, det er helt forferdelig. Vil grine liksom. 😂 Ellers bare bra i dag. 

Hvordan står det til med deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, c0ffebe4n skrev:

Wohoo! 5 dpo og har litt nerver bare. Brystvortene er GRUSOMME. Kan ikke ta på de, det er helt forferdelig. Vil grine liksom. 😂 Ellers bare bra i dag. 

Hvordan står det til med deg?

Hohooo, håper de ømme brystvortene er pga en liten spire! 🤩🤞🏻

Det går fint med meg! 🤗 Er i PP2 etter den kjemiske i februar. Vet ikke om jeg skal kalle det PP1 eller PP2 ettersom det var en tidlig SA, men ble visst PP2 😜😂 Hadde eggløsning i går (positiv test), så nå er det bare å vente i to uutholdige uker ca, før det testes! 🤗 Nå vet jeg jo hvertfall at jeg kan bli gravid, er bare om kroppen vil holde på det som gjenstår. 

Håper vi begge to kan juble snart, slik at vi kan følge hverandre på reisen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SUPERMIRI said:

Hohooo, håper de ømme brystvortene er pga en liten spire! 🤩🤞🏻

Det går fint med meg! 🤗 Er i PP2 etter den kjemiske i februar. Vet ikke om jeg skal kalle det PP1 eller PP2 ettersom det var en tidlig SA, men ble visst PP2 😜😂 Hadde eggløsning i går (positiv test), så nå er det bare å vente i to uutholdige uker ca, før det testes! 🤗 Nå vet jeg jo hvertfall at jeg kan bli gravid, er bare om kroppen vil holde på det som gjenstår. 

Håper vi begge to kan juble snart, slik at vi kan følge hverandre på reisen ❤️

Samme her!! 🤩🤞🏼 Å dusje var ikke gøy i dag for å si det sånn, haha. 

Så bra! Åh la oss håpe det ja! 🥰 De ukene er grusomt lange... Og spesielt dersom man hadde eggløsning senere enn antatt og må vente enda lenger på svar. 🙃 
Ikke sant, det er det eneste positive med å ha kjemisk... Vel, jeg måtte bare tenke sånn for å ikke bli sprø, hehe. Det er jo at man kan bli gravid og at det dermed er stor sjanse for at man kan bli det igjen. 
 

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo nå.

Brystvortene blir bare verre!! Jeg kom borti dem i dag og hylte så både katta og mannen skvatt 😂 Kjennes ut som det er syre på dem, de brenner liksom.

Ellers er jeg veldig veldig sulten! Å spise hjelper lite. Magen er som et tomt hull, haha! Lurer på om det et PMS eller ikke. 🧐 Spent å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 dpo. Litt murringer nedi magen. Fortsatt syre-brystvorter. Våt/litt eggehvite utflod, etter en uke med Sahara. 😅 Har også litt «sting»/«hold»? uten å gjøre noe + en endeløs sult. 
 

Bortsett fra brystvorte-problemet er det ellers ganske normale PMS-tegn for meg. Vil ha alt på svart og hvitt dersom jeg skulle være gravid. To dager til test-start!! 👏🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

7 dpo. Litt murringer nedi magen. Fortsatt syre-brystvorter. Våt/litt eggehvite utflod, etter en uke med Sahara. 😅 Har også litt «sting»/«hold»? uten å gjøre noe + en endeløs sult. 
 

Bortsett fra brystvorte-problemet er det ellers ganske normale PMS-tegn for meg. Vil ha alt på svart og hvitt dersom jeg skulle være gravid. To dager til test-start!! 👏🏼 

Haha, måtte le litt av referansene her 😂 "etter en uke med Sahara" 🙊 

Det her høres jo veldig lovende ut da! Håper det er en spire på gang 🙌🏻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, SUPERMIRI said:

Haha, måtte le litt av referansene her 😂 "etter en uke med Sahara" 🙊 

Det her høres jo veldig lovende ut da! Håper det er en spire på gang 🙌🏻❤️

Haha 😂 

Joda det gjør jo det da! 🙏🏼 Det frister forresten SÅ mye å begynne testinga, men har bare fem tester og de må jeg nesten bare spare på, da vi må være hjemme. Tenker å teste annenhver dag fra 9 dpo... Og hååper det er noe der! Er forundret over at jeg ikke har vært enda mer stresset og at jeg har klart å holde fingrene unna testene så langt. 😂 Vanligvis begynner jeg på 6 dpo, hahaha... Kontrollfriken. 😝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 dpo!! 

Har sovet i 12 timer og er ganske kjørt nå... 🤕 Å sove for mye er faktisk det motsatte av godt! La meg på sofa i går kl 21, og har sovet siden da. 😂 Flyttet meg fra sofa til senga og sov videre der kl 03, haha. Ikke nok med det tok jeg TO smålurer i går også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 
Lykke til med testing i dagene som kommer. Følger med her i spenning, og krysser fingrene for deg. 🥰🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, vegasus said:

Hei! 
Lykke til med testing i dagene som kommer. Følger med her i spenning, og krysser fingrene for deg. 🥰🤞🏻

Hallo 😄👋🏼 Tusen takk! Jeg krysser også alt jeg har, haha. Men jeg har på følelsen nå at mensen kommer. Men jeg blir alltid pessimistisk akkurat i denne tiden mot mensen... 😂  

Har starta testinga i dag, men den er jammen meg negativ. ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo. Brystvortene gjør ikke vondt lenger, men puppene er begynt å bli ømme. Vel, venstre pupp i alle fall. 😅 Nå har også forkjølelsen slått inn, så jeg snufser og nyser i ett sett. 🤧 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...