Gå til innhold

Hvordan stenge porer etter rens? Og ønsker tips om hudprodukter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har mange store porer over hele ansiktet som blir ganske mørke. Klarer å få rensket de ganske bra men det går så kort tid før de fyller seg opp med møkk igjen. Er det noe som kan stenge de igjen så de ikke blir så mottagelige for alt? Har sett sånn NYX pore filler. Funker den, og kan jeg bruke den uten foundation?

Jeg har tørr og sensitiv hud. Litt urenheter, mye porer som nevnt og flass. Blir lett sår og rød. Er alltid rød og flassete ved nesevingene og på haka. Noen som har tips til gode hudprodukter? Helst budsjettvennlig, ser mange nevner The Ordinary? Alt fra rens til krem. Huden min er gusten, grå og livløs for tiden. Noe som kan kvikke den opp? Har også lett for å hovne litt opp rundt øyepartiet og på øyelokkene.

Anonymkode: 8d292...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyx pore filler er en primer til under sminke, har ingenting med hudpleie å gjøre. 

Du kan teste ut en god ansiltsvask (cerave er billig og bra), niacinamide 10% + Zinc 1% og hyleronsyre og en god hudkrem (cerave er topp her og). Start her, så kan du legge til tonere, oljer, essenser osv etterhvert. 

Jo, du burde kanskje bruke en kjemisk peeling og, men jeg ville brukt en måned på å reparere hudbarrieren din først, for det høres ut som trengs. 

 

Anonymkode: 06c5b...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale produkter som Hada labo gokujyun premium lotion (inneholder ulike typer hyleron syre), Etude House SoonJung ph 5.5 Relif toner eller Missha time revolution the first treatment essence (tonere som skal være beroligende og fuktighetsgivende), The ordinary niacinamide 10 + zinc 1 (kan minimere utseende av store porer og skal redusere urenheter) og Cerave facial moisturizing lotion eller La Roche-Posay Hydraphase Intense Light krem (fuktighetskremer). Husk å introdusere et produkt av gangen, i tilfelle huden din ikke liker noen av dem.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...