Gå til innhold

Greta Thunberg har levd tidligere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.insider.com/greta-thunbergs-lookalike-been-spotted-in-a-picture-from-1898-2019-11

Jeg er egentlig ikke så overrasket. Enkelte mennesker kommer igjen flere ganger med nye identiteter og roller,og gjør forskjellige ting. Kameraet lyver ikke, vi ser tydelig at det er henne på bildet fra 1898.

Hun var gullgraver i 1890-årene, nå er hun miljøaktivist. Jeg tolker de to rollene som en ånd som søker å finne. Hun søkte både etter gull på 1800-tallet og nå søker hun klimasvar. Altså er hun en søkende person. Vi vet ikke hvorfor de kommer igjen, vi vet bare at noen mennesker kommer tilbake flere ganger i historien.

gretathunberg.jpg

Anonymkode: 3c8f9...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke henne, men en som ligner veldig.

Anonymkode: 5d2e4...69a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sannelig har hun reist tilbake til fortiden, men glemte å fjerne krysset for dual, i profil-innstillingene.
Så hun er begge steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg tvilte da jeg så tittelen... men etter å ha sett fotobevis, så tviler jeg ikke lenger noe særlig. Dette gir mye mening, spesielt dette med at hun er en søkende person. Jeg har tidligere møtt en person som levde tidligere som var en graverende person i sitt forrige liv. Han voktet jødene i andre verdenskrig i Polen. Nå er han fengselsbetjent på lavsikkerheten på Bastøy. Han er fortsatt en graverende person og fotobevis taler for seg selv.

Anonymkode: 34a68...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg tvilte da jeg så tittelen... men etter å ha sett fotobevis, så tviler jeg ikke lenger noe særlig. Dette gir mye mening, spesielt dette med at hun er en søkende person. Jeg har tidligere møtt en person som levde tidligere som var en graverende person i sitt forrige liv. Han voktet jødene i andre verdenskrig i Polen. Nå er han fengselsbetjent på lavsikkerheten på Bastøy. Han er fortsatt en graverende person og fotobevis taler for seg selv.

Anonymkode: 34a68...63b

Hva er en graverende person?

Jeg tror hun er en tidsreisende.

Anonymkode: 26c9f...d0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er så latterlig, bare fordi hun har samme hårtype og lengde betyr det ikke at det er henne. Det finnes sikkert mange som ligner eller ser akkurat ut som deg, men det vil du aldri vite, det er så mange i denne verden. Visste du at hun kun bryr seg om klima fordi hun har en slags ‘sykdom’ som gjør at hun vil foucsere på en bestemt ting, og bry seg om den. Dette sa hun selv ‘ jeg tror ikke jeg hadde vært opptatt av klima om jeg ikke hadde denne type sykdommen’ eller noe. Om du ikke tror meg så kan du bare søke opp intervjue av henne på YouTube, dette var en intervju med hennes foreldre i, eller der hun bodde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tror jo på at alle vi mennesker lever mange ganger, at vi går gjennom mange reinkarnasjoner. Interessant å se dette bildet, kanskje er det nettopp reinkarnasjon som er temaet her? :)

Anonymkode: ce484...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke henne, men en som ligner veldig.

Anonymkode: 5d2e4...69a

Ligner faktisk ikke så mye hvis en studerer bildene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan reise i tid, men ikke teleportere dit hun skal holde tale? Hmmm... 😉

Det var veldig likt da. Jeg er litt uenig med TS at "kameraet lyver ikke". Hvorfor ser jeg en liggende hund med et rart menneskehode bak "gull Greta" til venstre? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Callisto83 skrev:

Hun kan reise i tid, men ikke teleportere dit hun skal holde tale? Hmmm... 😉

Det var veldig likt da. Jeg er litt uenig med TS at "kameraet lyver ikke". Hvorfor ser jeg en liggende hund med et rart menneskehode bak "gull Greta" til venstre? 

 

 

Det lurte jeg også på....den hunden ser helt bisarr ut...

Anonymkode: c5c5b...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det lurte jeg også på....den hunden ser helt bisarr ut...

Anonymkode: c5c5b...998

Hunder klarer ikke å holde seg like stille, så ansiktet blir uklart.

Anonymkode: 34a68...63b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig det er henne.

Hun som var Anne Frank sies nå å være reinkarnert som en norsk kvinne.

Anonymkode: 54cfc...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...