Danonym Skrevet 7. januar 2020 #1 Del Skrevet 7. januar 2020 Fant en flybillett fra Haugesund til Spania for 88 kr. Problemet blir jo da å komme seg til Haugesund for en billigst mulig penge. Jeg kan komme meg til Sandvikvåg gratis. Det billigste blir vel å kjøre selv - men problemet er jo da å parkere? Jeg skal være borte i minst 3 uker, så er vel ikke noe sted jeg kan sette bilen så lenge uten at det koster flesk? Kystbussen er vel eneste bussalternativet? Men slik jeg ser går det ikke flybuss hele dagen, så jeg kommer meg ikke det siste strekningen...? Beste løsningen jeg har kommet frem til er følgende: Kystbussen fra Sandvikvåg, og deretter gå av bussen ved "Radison Park Inn", så taxi derifra. Noen lokalkjente som kanskje har andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #2 Del Skrevet 8. januar 2020 Det billigste er bussen. Kostnad på bil på den ruta der er jo helt bananas. Men pliiiz ikke si at du har kjøpt billett hos Ryanair...drittselskap de luxe asså! Anonymkode: 7c86f...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Del Skrevet 8. januar 2020 Har du først kommet deg til Haugesund så tar du selvfølgelig flybussen ut til flyplassen https://www.flybussen.no/billett/#/reise/til/haugesund-flyplass/hau Anonymkode: 5662e...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå