Gå til innhold

Hvilke kjendiser venter du på at skal bli gravide?


Magetaske

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, neiognei skrev:

Funkygine, Tone Damli og KA. 

Hvem er KA? 

Jeg tror egentlig Funkygine er ferdig... Nå har hun tre, Morten har fått en biologisk og hun virker temmelig fed up under sist graviditet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, langbein86 skrev:

Og jeg fikk rett på denne ☺️

Hadde du sett henne på gata, eller noe sånt? Hun avslørte jo graviditeten bare et par uker etter du gjettet, og viste seg da frem med en ganske stor mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Amatariel skrev:

Hvem er KA? 

Jeg tror egentlig Funkygine er ferdig... Nå har hun tre, Morten har fått en biologisk og hun virker temmelig fed up under sist graviditet. 

De har sagt at de vil ha en til fordi at han lille blir som et enebarn når de største er hos faren. :) KA er Kristina Andersen. Kan vel nesten ikke kalles kjendis. 😛

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 6.1.2020 den 22.36, Blålilla skrev:

Venter ikke akkurat, men tipper Tone Damli blir gravid ila året. 
 

Du fikk rett

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2020 den 23.18, Arabella3 skrev:

Jeg går heller ikke akkurat og venter, men kjendiser jeg tipper snart blir gravide er Tone Damli (datteren hennes er snart 6 år, og hun har uttalt at hun ønsker seg flere), kona til Atle Pettersen, Ida Wulff (hun har virket verpesyk lenge, tror hun bare har utsatt pga grove celleendringer, som nå skal være borte) og Katarina Flatland. 

 

På 17.4.2020 den 21.23, Amatariel skrev:

[Katarina Flatland]

Denne fikk du rett på :)

Og der fikk jeg rett på enda en! Tone Damli er gravid. Det er nesten så jeg vurderer å prøve å tjene penger på mine synske evner.😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

On 1/14/2020 at 7:08 PM, Tradegy said:

Tuva Fellmann og Ronny Brede Aase 🙂  Hadde vært sabla koselig 🌼

Jammen meg kom nyheten i dag. Oppriktig hyggelig :nikker:  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som vet hvor langt på vei Tone Damli er nå? Hun har jo knapt mage, men har tydeligvis vært på UL og fått vite kjønn allerede..😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjetter pilotfrue er gravid igjen snart. (Jeg går ikke rundt å tenker på det altså)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blekkulfina skrev:

Noen som vet hvor langt på vei Tone Damli er nå? Hun har jo knapt mage, men har tydeligvis vært på UL og fått vite kjønn allerede..😅

Det er jo absolutt ikke alle som har noen særlig mage rundt ordinær ul :) Det er ikke sikkert at hun har kommet så langt heller, er jo mulig å få vite kjønn før ordinær også 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Patriotpaula skrev:

Det er jo absolutt ikke alle som har noen særlig mage rundt ordinær ul :) Det er ikke sikkert at hun har kommet så langt heller, er jo mulig å få vite kjønn før ordinær også 😊

Ja jeg vet, men begynte å lure litt, siden de har jo sagt det offentlig for over en måned siden. Så tipper hun nettopp har vært på ordinær ultralyd og er ca 4 mnd på vei? Imponerende liten mage isåfall😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
9 timer siden, Blekkulfina skrev:

Ja jeg vet, men begynte å lure litt, siden de har jo sagt det offentlig for over en måned siden. Så tipper hun nettopp har vært på ordinær ultralyd og er ca 4 mnd på vei? Imponerende liten mage isåfall😄

Hva mener du med dette, egentlig? Over hva er du imponert? At hun holder seg slank som gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, CecilieX skrev:

Hva mener du med dette, egentlig? Over hva er du imponert? At hun holder seg slank som gravid? 

Imponert var kanskje ikke rette ordet. Mer fascinert over hvor forskjellig det kan være? Jeg har alltid hatt en stor kul på magen ved ordinær ultralyd, ikke mulig å skjule liksom😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Blekkulfina skrev:

Ja jeg vet, men begynte å lure litt, siden de har jo sagt det offentlig for over en måned siden. Så tipper hun nettopp har vært på ordinær ultralyd og er ca 4 mnd på vei? Imponerende liten mage isåfall😄

Nå er hun skraltynn fra før og bilder kan lyve. Alle kan bli slanke og nette på sosiale medier. 

Endret av Xstrella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
3 timer siden, Blekkulfina skrev:

Imponert var kanskje ikke rette ordet. Mer fascinert over hvor forskjellig det kan være? Jeg har alltid hatt en stor kul på magen ved ordinær ultralyd, ikke mulig å skjule liksom😅 

Jeg tror alle skal være bevisste på ordbruken rundt temaet, fordi til og med under graviditet opplever kvinner kroppspress. SoMe påvirker også her, når nettopp kjendiser fronter små mager og glansbildet av det å være gravid. 

https://www.aftenposten.no/norge/i/OnA3O/slanking-har-naadd-helt-til-livmoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om man får stor mage eller ikke har ikke noe med overvekt eller vektøkning å gjøre.  Men rett og slett hvor fort livmora vokser, mengden fostervann, og evt hvor oppblåst man blir. Samt lengden på overkroppen, og vekstretning til livmora. 

Ingenting av dette kan man styre. 

Heller ikke hvor fort magen blir  flat etterpå. Da det kun dreier seg om hvor fort livmora trekker seg tilbake. 

 

Det er like idiotisk som å konkurrere i hvor fort man får godt mørkesyn i en tunnel...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
På 21.1.2020 den 23.18, Arabella3 skrev:

Jeg går heller ikke akkurat og venter, men kjendiser jeg tipper snart blir gravide er Tone Damli ✔(datteren hennes er snart 6 år, og hun har uttalt at hun ønsker seg flere), kona til Atle Pettersen, Ida Wulff ✔(hun har virket verpesyk lenge, tror hun bare har utsatt pga grove celleendringer, som nå skal være borte) og Katarina Flatland. ✔

Faktisk litt sykt at jeg så langt har hatt rett på 3 av de 4 jeg skrev opp.🙈 Ida Wulff har nå bekreftet at hun er gravid. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...