Gå til innhold

Hvis Trump ble drept i et attentat...


Gab

Hvis Trump ble drept i et attentat...  

68 stemmer

  1. 1. Hva ville du tenke hvis Trump ble drept i et attentat?

    • At det var positivt
      22
    • At det var negativt
      26
    • Likegyldig
      12
    • Så ille er han da ikke...
      8


Anbefalte innlegg

Jeg er litt overrasket over hvor mange alminnelige nordmenn jeg møter som ellers ikke ønsker noen død men som faktisk mener det ville være en fordel om noen fikk fjernet Trump for godt. Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker han ikke død akkurat, men han burde fjernes fra sin post, det er helt sikkert. En mer uegnet, brautende løgnhals har vel aldri sittet i presidentstolen noensinne...? "No one knows this better than I do..." på alt! 

Endret av Million
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
6 minutter siden, Million skrev:

Jeg ønsker han ikke død akkurat, men han burde fjernes fra sin post, det er helt sikkert. En mer uegnet, brautende løgnhals har vel aldri sittet i presidentstolen noensinne...? "No one knows this better than I do..." på alt! 

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump har ikke bare skapt seg fiender i midtøsten. Også i Europa er motstanden mot USA stor. Selv om "død over amerika" enda ikke er like utbredt her.

Europeere har lagt ned blomster ved de iranske ambassadene over hele europa for å hedre Soliemani og vise solidaritet med Iran.

Og det er det som er farlig, fordi Iran kan virkelig slå hardt til mot USA dersom de får hjelp av EU-land. Flere EU-land kan hjelpe Iran med etteretning, penger, tilgang til baser i EU osv.

Grunnen til at Trump kan være et riktig mål for Iran er rett og slett fordi de vil få mye sympati av resten av verden dersom de tar livet av han. Det vil ikke bli noen gjengjeldelse fordi alle ønsker Trump bort. Verre blir det hvis de angriper vanlige amerikanere i USA, da blir det fort et rop om krig. Så Trump selv er nok et mer naturlig mål.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si hvor viktig Trump er i politikken. Er det han som avgjør hans avgjørelser, eller er det noen f.eks. i Pentagon? Trump har neppe funnet opp Soleimani-attentatet selv. Dette har mest sannsynlig vært planlagt lenge, kanskje i Pentagon.

Det Norge bør gjøre nå er umiddelbart å hente hjem alle våre styrker som står i Midt-Østen og Afghanistan og bidrar til USA sine baser rundt Iran. Forsvaret vårt blir misbrukt av regimer som er ute etter å ta Iran. Det norske forsvaret skal forsvare Norge. Ikke mer, ikke mindre (forbehold om forsvar mot  angrep på Nato-land, men vi skal ikke være med på andre NATO-lands krigs- og røvertokter).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk må innse presidenten stort sett kun er en frontperson, en hånd dukke, en skuespiller. Spesielt i USA. Om man ikke gjør som de faktiske overhodene vil, blir man skutt, som JFK. Krig med Iran og Nord-Korea har vært planlagt i flere tiår. De er de siste landene igjen som er selv styrende med sine egne sentralbanker. Politikk er et skuespill fra ende til annen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
1 time siden, Million skrev:

Jeg ønsker han ikke død akkurat, men han burde fjernes fra sin post, det er helt sikkert. En mer uegnet, brautende løgnhals har vel aldri sittet i presidentstolen noensinne...? "No one knows this better than I do..." på alt! 

Synes selv Trump er det største fjolset USA har hatt som president. Men tror ikke ting blir noe bedre om noen andre overtar. Sist republikanske president var Bush og han startet jo krigene mot Irak og Afghanistan og bestemte at USA skulle bruke tortur.

Edit: Bush var jo også kjent som en løgnhals og et fjols. Hele irakkrigen var jo bygget på løgn. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Nimbus2000 skrev:

Synes selv Trump er det største fjolset USA har hatt som president. Men tror ikke ting blir noe bedre om noen andre overtar. Sist republikanske president var Bush og han startet jo krigene mot Irak og Afghanistan og bestemte at USA skulle bruke tortur. 

Spiller ingen rolle om de er vestr eller høyre. Obama startet kriger/invasjoner og faenskap som bare det også. Fortsatte og intensifiserte. Flere soldater i midtøsten under Obama. Libya, Syria og enkelte land i sør amerika ble krigssoner på hans regning

Endret av 334
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
7 minutter siden, 334 skrev:

Spiller ingen rolle om de er vestr eller høyre. Obama startet kriger/invasjoner og faenskap som bare det også. Fortsatte og intensifiserte. Flere soldater i midtøsten under Obama. Libya, Syria og enkelte land i sør amerika ble krigssoner på hans regning

Enig. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Million skrev:

Jeg ønsker han ikke død akkurat, men han burde fjernes fra sin post, det er helt sikkert. En mer uegnet, brautende løgnhals har vel aldri sittet i presidentstolen noensinne...? "No one knows this better than I do..." på alt! 

Underskriver på dette, nå har han jo og gått ut og erklært at han skal begå krigsforbrytelser. Men et atentat er ikke løsningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok hevet over enhver tvil at Trump ikke står bak dette alene. Det er et gigantisk kriminelt apparat som står bak.

Utalelsene fra Clark er sett av millioner siden han fortalte dette i 2007.
Falseflag-operasjonen 9/11 var en trigger av dimensjoner, utført av de samme kjeltringene som står bak alle krigene.
19 kaprere? Fly som tok ned bygninger? Pøh. Falskspill over hele fjøla.

Å knerte Trump er som å fjerne informasjonssjefen i et stort selskap. I dette tilfellet US Crimes Inc.

Global Warfare:
“We’re Going to Take out 7 Countries in 5 Years: Iraq, Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan & Iran..”
https://www.globalresearch.ca/we-re-going-to-take-out-7-countries-in-5-years-iraq-syria-lebanon-libya-somalia-sudan-iran/5166

General Wesley Clark:
Wars Were Planned - Seven Countries In Five Years

 

 

Endret av slask
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke hjulpet noenting. Pence ville vært omtrent like ille for amerikansk innenrikspolitikk; kanskje ikke like uforutsigbar i utenrikspolitikken; men på den andre siden ville en myrdet Trump kunne fungere som en slags martyrskikkelse. Siste kunne kanskje unngås hvis han plutselig viste nok folkeskikk til å bare dø av seg selv som folk i hans aldersgruppe ofte gjør... men tror heller ikke det ville gitt noen særlig grunn til feiring.

Han burde fjernes på lovlig måte. Ved riksrett, eller ved valget senere i år. Det at han i det hele tatt kunne bli valgt i 2016 demonstrerer ganske tydelig en rekke svakheter ved det amerikanske valgsystemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter meg på flere her. Hvem som sitter som president spiller liten rolle. Både Trump, Obama og Bush var imot frihetsbomber før de ble presidenter. Det er store selskaper i USA som produserer våpen og stridsmaskiner + oljeselskaper som er helt a avhengi av krig i midtøsten for å tjene penger. Mange 1000 arbeidsplasser, og vannvittig mye penger. De har utrolig mye makt i USA. Over halvparten av skattepengene til amerikanerne går til angrep, kremt jeg mener forsvar🙄 Det er forferdelig trist at så mange skal lide i evig krig for noen få rike mennesker😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
17 timer siden, Wilmus skrev:

Støtter meg på flere her. Hvem som sitter som president spiller liten rolle. Både Trump, Obama og Bush var imot frihetsbomber før de ble presidenter. Det er store selskaper i USA som produserer våpen og stridsmaskiner + oljeselskaper som er helt a avhengi av krig i midtøsten for å tjene penger. Mange 1000 arbeidsplasser, og vannvittig mye penger. De har utrolig mye makt i USA. Over halvparten av skattepengene til amerikanerne går til angrep, kremt jeg mener forsvar🙄 Det er forferdelig trist at så mange skal lide i evig krig for noen få rike mennesker😔

Sant. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Situasjonen blir nok ikke bedre. Mike Pence er smartere og farligere. Trump har også mange gale støttespillere på landsbygda som ville gått helt av hengslene av noe sånt. Han hadde fått martyrstatus.

Det eneste som faktisk hadde hjulpet situasjonen til USA er å få et rent demokratisk flertall, med en hyperliberal (i amerikansk målestokk) president som for eksempel Bernie Sanders.

Trur jeg, i hvert fall. Er langt i fra noen Amerika-ekspert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 hours ago, Ripshagen said:

De som ønsker død på trump er vel ikke noe bedre enn han selv.

Vil du si det samme om de som ønsket Brevik død?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Jeg ønsker ham i alle fall fjernet, det samme med amerikanske baser på norsk jord. Idioti å godta det med en så ustabil president ved roret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2020 den 7.18, Brutex skrev:

Vil du si det samme om de som ønsket Brevik død?

Ja, absolutt. Jeg ønsker ikke død på noen, jeg har mer mentale muskler enn som så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...