Gå til innhold

Fettsuge kraftig bollemus.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har noen hatt mye fett på venusberget og fettsugd dette? Ble resultatet bra?

jeg har fått to vakre barn og kroppen har forandret seg. Men pga høy vektøkning i svangerskapene har jeg fått kraftig bollemus med strekkmerker, og den henger(!!). Jeg kjenner ikke igjen kroppen min lenger, og vurderer fettsugning om den fortsetter å være så stor og hengete etter jeg har gått ned mer. Har noen Her opplevd lignende og fått et bra resultat? Er redd den skal henge videre selv om den blir fettsugd. 

Anonymkode: 0b243...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men jeg lo rett ut av overskriften på denne tråden 🤣

Men for å svare. Hvordan kjønnsorganet ser ut, betyr faktisk ingenting. ☺️ 

Anonymkode: f56d7...ca5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men jeg lo rett ut av overskriften på denne tråden 🤣

Men for å svare. Hvordan kjønnsorganet ser ut, betyr faktisk ingenting. ☺️ 

Anonymkode: f56d7...ca5

Hehe går bra, jeg lo litt selv over at jeg faktisk postet dette i et forum. Hva man ikke gjør når man er usikker 🙈

men takk! Skal sies den er veldig stor altså! Haha, så jeg tror den må gjøres med om den holder fasongen selv etter vektnedgang 😂

 

-ts 

Anonymkode: 0b243...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det. Det ble jo bedre, forsåvidt, men ikke slik jeg ville den skulle bli; helt flat. Var det verdt å betale dyre dommer? Nei. Men for all del, det kan jo være verdt å prøve. Jeg hadde ikke gjort det igjen, men det er vel helst fordi jeg ikke hadde helt realistiske forventninger til hvordan det skulle bli. 

Anonymkode: 6cb34...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe går bra, jeg lo litt selv over at jeg faktisk postet dette i et forum. Hva man ikke gjør når man er usikker 🙈

men takk! Skal sies den er veldig stor altså! Haha, så jeg tror den må gjøres med om den holder fasongen selv etter vektnedgang 😂

 

-ts 

Anonymkode: 0b243...2e2

Neida, er det ikke best å bare være som man er? Det gjør da ingenting. ☺️ 

Anonymkode: f56d7...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, er det ikke best å bare være som man er? Det gjør da ingenting. ☺️ 

Anonymkode: f56d7...ca5

Lurer på om d er menn eller damer som svarer ?? At de er fin som de er og gjør ingenting?? 
Har bollemus sjøl men aldri tenkt at d gikk an å fettsuge den. Jeg fettsugde øverste del av magen en gang fordi jeg fikk d gratis men angra på at jeg ikke tok nedre mage og for den er stor. Men fettet kommer ikke tilbake der det er sugd bort og det ga meg en bedre fasong om ikke annet så er kjempefornøyd med den 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det. Det ble jo bedre, forsåvidt, men ikke slik jeg ville den skulle bli; helt flat. Var det verdt å betale dyre dommer? Nei. Men for all del, det kan jo være verdt å prøve. Jeg hadde ikke gjort det igjen, men det er vel helst fordi jeg ikke hadde helt realistiske forventninger til hvordan det skulle bli. 

Anonymkode: 6cb34...7e7

Oooo, men henger den? Haha unnskyld at jeg spør. Det er vel egentlig det som plager meg mest. Jeg kan leve med litt bollemus, bare den ikke er så kraftig og hengete. 🙈😂

ts

Anonymkode: 0b243...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bente1234 skrev:

Lurer på om d er menn eller damer som svarer ?? At de er fin som de er og gjør ingenting?? 
Har bollemus sjøl men aldri tenkt at d gikk an å fettsuge den. Jeg fettsugde øverste del av magen en gang fordi jeg fikk d gratis men angra på at jeg ikke tok nedre mage og for den er stor. Men fettet kommer ikke tilbake der det er sugd bort og det ga meg en bedre fasong om ikke annet så er kjempefornøyd med den 😊

Haha fint hvis menn synes det er OK, men ikke noe særlig om man ikke er fornøyd selv. Mulig en mann ikke ser det 😂
men ja altså jeg kjenner en som gjorde det i Sverige, og ho ble fornøyd. Men ho var neppe så stor som meg, da jeg er en liten bolle generelt. Ho var slank. 
ps: du ser sikkert kjempe fin ut med en sånn form ☺️
ts

Anonymkode: 0b243...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en bollemus egentlig?

Anonymkode: c574a...640

En mus som har spist for mye bolle. Haha neida, mye fett på venusberget. 
ts

Anonymkode: 0b243...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bente1234 skrev:

Lurer på om d er menn eller damer som svarer ?? At de er fin som de er og gjør ingenting?? 
Har bollemus sjøl men aldri tenkt at d gikk an å fettsuge den. Jeg fettsugde øverste del av magen en gang fordi jeg fikk d gratis men angra på at jeg ikke tok nedre mage og for den er stor. Men fettet kommer ikke tilbake der det er sugd bort og det ga meg en bedre fasong om ikke annet så er kjempefornøyd med den 😊

Dame som svarer. Men jeg har hørt de fleste menn si akkurat det samme som jeg skrev 😊

Anonymkode: f56d7...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om musa henger hjelper det jo ikke å fettsuge, da blir jo huden enda løsere. 
Du trenger et museløft. De tar jo brystløft, så hvorfor ikke. Om ikke norske kirurger gjør det, dra til Brasil. Der er de veldig kreative. 

Anonymkode: 02ba4...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som skrevet over. Det som trengs, er et museløft, ikke fettsuging. Det heter faktisk museløft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om musa henger hjelper det jo ikke å fettsuge, da blir jo huden enda løsere. 
Du trenger et museløft. De tar jo brystløft, så hvorfor ikke. Om ikke norske kirurger gjør det, dra til Brasil. Der er de veldig kreative. 

Anonymkode: 02ba4...03f

Sånn at TS kan dra med seg farlige resistente bakterier tilbake til Norge med andre ord?

Anonymkode: d9823...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn at TS kan dra med seg farlige resistente bakterier tilbake til Norge med andre ord?

Anonymkode: d9823...98e

D kommer til å skje uansett slik som folk reiser idag. Bare spørsmål om tid. Men det er lurt å ha det i bakhodet før man gjør inngrep i utlandet. Museløft va ett nytt begrep😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. Nå googlet jeg det, jaggu finnes det operasjoner for både museløft og fettsugning. Haha det var jo et bra alternativ i mitt tilfelle 😆

Anonymkode: 0b243...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...