Gå til innhold

Neglelakk som tørker raskt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du et merke å anbefale? Har prøvd opi sine farger og top coat, men syns den bruker lang tid på å tørke. 

Anonymkode: 414d4...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd den sprayen fra OPI, RapiDry? Jeg sverger til den, og neglelakken holder seg feilfri i nesten en uke! Sprayer på nøyaktig 45sek etter påføring, og da tørker den ganske raskt. Foretrekker lakker fra Essie, da jeg liker børsten bedre enn OPI sine.

Anonymkode: 9a093...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essie har en relativt ny serie kalt expressie, som tørker på rekordfart

Anonymkode: 4296a...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en quick dry top coat, essence og Essie har begge. Fungerer supert! 

Anonymkode: 61ae4...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2020 den 18.56, Fjollefyr skrev:

Anbefaler også å bruke seche vite. Vent 2 minutter og ta på. Neglene blir glatte og harde. Lukter sterkt, så luft godt.

https://www.lyko.no/seche/seche-vite-14ml?gclid=CjwKCAiAmNbwBRBOEiwAqcwwpTQVoHhaUPivR1eAmGUSv-0YGmpbwOtqxuFP_coLvSlMGuLtcTZ1phoC1QkQAvD_BwE

Den er bra ,men jeg jobber i et yrke hvor jeg må sprite hendene mine flere ganger daglig. Da flasser den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, SupaWoman skrev:

Den er bra ,men jeg jobber i et yrke hvor jeg må sprite hendene mine flere ganger daglig. Da flasser den. 

Spriting av hender går nok utover både huden og neglene ja. Sprit løser jo opp neglelakk, så det er nok et problem med flere typer lakk. Er det noen lakk som er bedre enn andre på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...