Gå til innhold

Den beste artisten/det beste bandet noensinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 4.1.2020 den 16.21, AnonymBruker skrev:

Hvem syns du fortjener å bli kalt for tidenes beste artist/band? Hvem er det som har fullpakke? 

Anonymkode: 51c74...af1

Men om jeg skal svare på trådstart, så må jeg si Michael Jackson. Musikken er ikke helt innertier for min del, men jeg ser jo at han virkelig hadde "full pakke". Sang, dans, sceneshow, karisma, alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist

Vanskelig å velge bare en artist/band. Av artister: Enya eller Björk. Band er enda vanskeligere. Må nevne Immortal, Finntroll, Motorhead og Deep Purple. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Guile skrev:

Men om jeg skal svare på trådstart, så må jeg si Michael Jackson. Musikken er ikke helt innertier for min del, men jeg ser jo at han virkelig hadde "full pakke". Sang, dans, sceneshow, karisma, alt. 

Takk for Dream Theater-tips, skal definitivt høre på sangene når jeg kommer hjem. Michael Jackson er jeg ikke enig i er tidenes beste, syns han er ganske hypet. Han hadde ikke noen enestående stemme og på scenen var han ganske.. kjedelig (er det lov å si)? Hovedfokuset var ofte masse røyk, lysshow og innøvde dansetrinn. Ikke helt min kopp te. Han hadde noen fengende låter og et album som var et hitalbum, ellers? Nja, midt på treet. Det er mange andre som var bedre. Mercury for eksempel, han hadde karisma, en tiltrekningskraft som var/er sjelden, han trengte ikke masse sceneeffekter og innøvde dansetrinn for å underholde. 

Anonymkode: 51c74...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde noen fengende låter og et album som var et hitalbum, ellers? Nja, midt på treet.

😂

Dagens understatement. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 16.2.2020 den 13.01, Guile skrev:

😂

Dagens understatement. 

MJ er jo mest kjent for thriller-albumet, ellers har det vært mye fokus på privatlivet hans. Han er oppskrytt og virkelig ikke så bra som enkelte vil ha det til. Og når han opptrådte var han avhengig av spesialeffekter som røyk og lysshow. Kjedelig.

Anonymkode: 51c74...af1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masterplan med originaloppsettningen. Ikke bare musikerne var meget teknisk og musikalsk flinke, men de hadde en vokalist som er noe helt annet enn normalen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

En hel haug faktisk, umulig å si. Jeg kunne også sagt: Absolutt ingen! Det finnes ingen artister som jeg ville hørt på hver dag i fem år og som kunne tilfredsstille alle mine musikkbehov. 
 

Særdeles teknisk, gjennomtenkt og velprodusert musikk med avanserte musikere blir kjedelig i lengden, det blir også sjelfull og enkel musikk med vakre klanger, energisk rett frem punk, blues/ jazz med dyktig vokalist som kombinerer teknikk og å vrenge hjertet sitt, stadionrock med høy allsangfaktor. Jeg takker meg til en kombinasjon av mange. 
 

 

Anonymkode: 8b625...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen og Guns N’ Roses 🎶🥰

 Jeg er for ung til å ha sett Queen live, men har sett GN’R tre ganger etter gjenforeningen i 2016. Utrolig liveband, i tillegg til god musikk og mange interessante tekster. Axl Rose er også en energisk frontfigur, så når jeg nå er på konserter synes jeg andre vokalister er mer «døde» og gir ikke så mye av seg selv. Axls favorittvokalist er forøvrig Freddie Mercury.
 

034A9864-88B6-4761-9AE0-244D0EC21720.jpeg

Endret av MyMichelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire legender i et band - ville gitt mye for å se dette bandet live: 

 

 

 

 

Anonymkode: 51c74...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...