Gå til innhold

Tv3 tråkket over grensene til Ari Behn, foreldrene, manageren, kjæresten hans og advokat Elden med «Ari og halve kongeriket»


himmeloghav

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, så bra at jeg rakk å se den. Jeg synes ikke det var noe grenseoverskridende i den, så skjønner ikke helt den kritikken. For min del, så tenker jeg at folk kan lære noe av å se en mann som tilsynelatende fungerer helt greit i livet, men som er så syk at han velger å ta sitt eget liv. Et godt eksempel på hvor vanskelig det kan være å forhindre selvmord. Han virket preget av skilsmissen, men det er da mange som gjør. 

Men ettersom Ari ikke ville at den skulle vises, så er det sikkert riktig å ta den bort. Fra et psykisk helse perspektiv, så nei. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Manolo skrev:

Men ettersom Ari ikke ville at den skulle vises, så er det sikkert riktig å ta den bort. 

    Han ville ikke at den skulle sendes og den skulle aldri ha vært sendt.
    Det er for sent å ta den bort når folk har sett den. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett den, men husker oppstyret det ble rundt. Den var jo laget av en venninne av han, og kontrakter hadde blitt skrevet og filen blitt laget. Mulig en del penger hadde blitt lagt ned i den, men uansett er ETIKK og tillit veldig viktig i dokumentarfilm, så syntes det var ganske ubehagelig at hun skulle gi den ut uten hans samtykke til slutt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Thaila skrev:

Jeg fikk ikke sett den, men husker oppstyret det ble rundt. Den var jo laget av en venninne av han, og kontrakter hadde blitt skrevet og filen blitt laget. Mulig en del penger hadde blitt lagt ned i den, men uansett er ETIKK og tillit veldig viktig i dokumentarfilm, så syntes det var ganske ubehagelig at hun skulle gi den ut uten hans samtykke til slutt. 

Jeg skjønner bare ikke hvorfor han var så imot at den kunne sendes. Det absolutt ingenting som var ubehagelig eller over streken. Hadde mannen ligget i fosterstilling og grått, så kunne jeg forstått det, men jeg så en helt normal fyr. 

Skulle gjerne visst hva han syntes var så ille.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Manolo skrev:

Jeg skjønner bare ikke hvorfor han var så imot at den kunne sendes. Det absolutt ingenting som var ubehagelig eller over streken. Hadde mannen ligget i fosterstilling og grått, så kunne jeg forstått det, men jeg så en helt normal fyr. 

Skulle gjerne visst hva han syntes var så ille.

Hvorfor poserer du som kvinne om du er en helt normal fyr?

Tydeligvis hadde han psykiske problemer, ingen andre enn han selv kan bestemme hva som er for mye å utlevere av hans eget privatliv, det er vel ikke så vanskelig å skjønne? Hadde du vert komfortabel med å brette ut livet ditt i en sårbar situasjon for hele Norge selv? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke hele, men delene jeg så var det ikke noe urovekkende med. Men skjønner at TV3 vil nå ta hensyn til barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanninga
19 timer siden, Thaila skrev:

Hvorfor poserer du som kvinne om du er en helt normal fyr?

Tydeligvis hadde han psykiske problemer, ingen andre enn han selv kan bestemme hva som er for mye å utlevere av hans eget privatliv, det er vel ikke så vanskelig å skjønne? Hadde du vert komfortabel med å brette ut livet ditt i en sårbar situasjon for hele Norge selv? 

Det er noe med det. Vi kjenner han ikke privat og av og til hvis man står midt i noe, kan man gjerne utlevere mer enn man er komfortabel med, være en annen utgave av seg selv etc. Kanskje han i ettertid ble svært ukomfortabel av å dele så mye. Men det vet jo bare han og han som vet hva som var for mye å dele som du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...