AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Del Skrevet 4. januar 2020 Jeg har strikket en genser med mye mønster og flere farger. Det er litt vanskelig å komme til maskene under de løse trådene som ligger oppå, så jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal feste tråder på en best mulig måte? Hvordan pleier dere å gjøre det? Anonymkode: 7552f...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Del Skrevet 4. januar 2020 Strikket nylig en med mye mønster og fem farger. Tar bare de løse endene og trer de igjennom bakløkkene. Siden jeg strikket med tykt garn dro jeg tråden igjennom selve tråden på bakløkka også. Og gjorde dette 5-6 cm bortover for hver farge. Brukte tilgjengelige bakløkker men måtte flytte litt på tråder for å komme til. Var veldig enkelt. Men ganske kjedelig i lengden 😛 Anonymkode: c82d5...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Del Skrevet 4. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Strikket nylig en med mye mønster og fem farger. Tar bare de løse endene og trer de igjennom bakløkkene. Siden jeg strikket med tykt garn dro jeg tråden igjennom selve tråden på bakløkka også. Og gjorde dette 5-6 cm bortover for hver farge. Brukte tilgjengelige bakløkker men måtte flytte litt på tråder for å komme til. Var veldig enkelt. Men ganske kjedelig i lengden 😛 Anonymkode: c82d5...44a Lurer på om vi har strikket samme genser😅 men da er det bare å prøve komme til maskene og være tålmodig. Anonymkode: 7552f...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Del Skrevet 4. januar 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om vi har strikket samme genser😅 men da er det bare å prøve komme til maskene og være tålmodig. Anonymkode: 7552f...463 Ganske mange som har strikket/strikker samme genser nå. Men den er jaggu fin også. Tok meg to uker å strikke, en dag å feste alle tråder og nesten to dager å se på at den tørka 😂 og når den endelig var tør var det for varmt ute til å bruke den. Anonymkode: c82d5...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeFare Skrevet 11. januar 2020 #5 Del Skrevet 11. januar 2020 Til en annen gang anbefaler jeg denne varianten man kan gjøre underveis. Mye mindre arbeid til slutt. https://www.garnstudio.com/video.php?id=138&lang=no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Del Skrevet 11. januar 2020 7 minutter siden, RødeFare skrev: Til en annen gang anbefaler jeg denne varianten man kan gjøre underveis. Mye mindre arbeid til slutt. https://www.garnstudio.com/video.php?id=138&lang=no Smart 😀 Anonymkode: c82d5...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå