Gå til innhold

Anbefaler alle å se denne videoen. For å lære om hva narissisme faktisk er, og for å kunne identifisere deg og beskytte deg i fremtiden.


ansvarlig_borger

Anbefalte innlegg

På 5.1.2020 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Her vil jeg bare minne om at å være «den utkårede» ikke er et kompliment, men en dyp fornærmelse. Det betyr bare at der andre går og ikke finner seg i mer, er du den som holder ut mest dritt. De prøver seg igjen og igjen, og velger til slutt denne personen. Så nei, den tlf skal man ikke ta. Dump og gi de den narsissistiske skade de fortjener

Anonymkode: 83d5e...bc4

Lur måte å se det på! Ikke minst viktig å innse også, selvom det føles bedre å føle seg spesiell som den utkårede

Anonymkode: 0100b...7d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.1.2020 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Det jeg mener er gjenbruk. De fornyer seg ikke. Det er de samme greiene igjen og igjen gjennom hele livet.

Eksempler:

- de har gjentakende syklus med idealisering, devaluering og forkastelse (i den rekkefølgen eller blanda i ulik rekkefølge) og de mishandler med de samme verktøyene igjen og igjen: fremtidsbløff, triangulering, gaslighting, projeksjon, ghosting, silent treatment, push-pull, kjærlighetsbombardering og smiger, svertekampanjer, ordsalat osv osv. Men det synes også på mer detaljnivå enn på dette overordna planet:

- de gjenbruker tidligere partnere. Partnere de tidligere forkastet, idealiseres på nytt.

- Det må kanskje noen «snakke ut-samtaler» til/reparasjonsarbeid for å overbevise den tidligere forkasta partneren om at det nå er seriøst. Med all den triangulering og overlappende forhold en narsissist i tillegg bedriver, så vil slike samtaler/arbeid gjenta seg igjen og igjen. Kanskje er det bare et halvt år siden han/hun satt på akkurat samme måte og overtalte et annet devaluert objekt, med presist samme ord og handlinger.

- I tråd med det over: de sier ofte akkurat de samme tingene til absolutt alle partnere (i alle fall primærobjektene): du er kvinnen/mannen i mitt liv, den første som virkelig har forstått meg, den beste i senga ever, skjebnebestemt, sjelevenn, symbiose, eksen elsket meg ikke nok/er gal/sjalu (offermentalitet)

- de skriver kliss like mld til alle gjennom hele livet, sender de samme kjærlighetsbekreftelser, kjærlighetssanger osv-som du tror er unikt for dere to, dette også

- de repeterer de samme temaene gjennom hele livet. F.eks å snakke mye om moral og etikk (som om de var moralens høyborg). De snakker også ofte om banaliteter som de fleste andre voksne lærte i barnehagen allerede; det er viktig å være snill, ikke slem osv.. De er kameloner og kan gjerne snakke om hva som helst utfra hvem de er sammen med-alt fra hjerneforskning til økosystemet og bilmekanikk...tar du imidlertid en nærmere titt på praten deres, vil den observante legge merke til at det er overfladisk tillært liksom-kunnskap (de lærer som papegøyer, har ikke noe eget, egen dybde). Snakker du med tidligere venner, kolleger, partnere vil du oppdage at de sa nøyaktig det samme for ti år siden.

- grandiose forestillinger, løgner om egne meritter. Du kan oppdage at de har fortalt det samme til alle de har møtt

-konflikter med samtlige autoriteter: arbeidsgivere og arbeidstakere, medstudenter osv kan fortelle om gjentakende mønstre og konflikter på alle plassene. Narsissisten selv har sin versjon av hva som skjedde, som går på repeat.

- seksualitet: de sier du er den første de har gjort ditten datten med. Eksen hørte nøyaktig det samme, faktisk akkurat de samme setningene

-en setning eller kanskje kun et lite ord du en gang fortalte, gjenbruker de ved senere anledning-gjerne mot deg. For ikke å snakke om der du har delt mer om deg, gjerne sårbarheter. Dette lagrer de for hva det er verdt i minnet. Så drar de frem igjen senere i en annen kontekst, når de trenger å ta deg på noe. 

Jeg kan holde på i det uendelige....

Vet ikke om det var noe oppklarende🤔😊

Anonymkode: 83d5e...bc4

Hvor finner du så mye om dette? Jeg har søkt meg ihjel på Google men finne bare det samme hele tiden sånn standar, hvordan kjenne igjen en narsissist. 

Og hva er alle de forskjellen begrepene jeg satt i tykk test? Gaslightning fant jeg nettopp ut hva er, silent treatment fikk jeg siste året av forholdet vårt, unnskyldingen hans for det var at han orker ikke diskutere ting med meg. Han kunne holde på i flere dager. Jeg ble så sinnsykt frustrert.  Og hver gang det var noe og han måtte hva skal man si, hente meg tilbake, var jeg hans livs største kjærlighet, jenta hans, hvordan kan han leve uten meg. Selvfølgelig kan han fint leve uten meg når han behandler meg som søppel. Vi er ment for hverandre, skal bli gamle sammen, ja u name it. 

Fremtidsbløff, har jeg ikke tellingen på hvor mye han har sagt og lovet, men aldri blitt gjennomført.

Og ordsalat? Går det under og love gull og grønne skoger eller bare jatting? 

Men fy som jeg kjenner igjen eksen min i det du skrev. Vi var sammen ganske mange år, men etter jævlig mange år, la jeg merke til at det var det samme gang på gang. Jeg måtte også alltid lytte til han, jeg kunne si at "dette har du fortalt før" og da ble han nesten irritert fordi jeg ikke ville høre. 

Og han er veldig aktiv på FB, var i hverfall nå vet jeg ikke. Men vet han plukket opp en del der, for han skulle lære seg litt om alt. Og merket når vi hadde besøk hva samtaleemne det gikk i med de som kom. Ofte snakk om ting som gjesten tok initiativ til, og eksen kunne jo alt og jattet med vil jeg si. 

Og ting jeg har sagt, jeg har ikke tellingen der heler på hvor ofte han har brukt det imot meg senere. 

Selv er han feilfri og jeg kunne aldri ta han på noe, for nei det hadde han verken sagt eller gjort. Jeg holder han på avstand nå, men har vært litt kontakt. Hyggelig, så beskylder meg, hyggelig igjen som om ingenting har skjedd, ignorere meg når man tar opp noe seriøst også tar kontakt igjen senere, og da er selvfølgelig ikke det temaet jeg tok opp nevnt, det er som om han ikke enser hva jeg hat sagt i tlf eller skrevet. 

Jeg prøver mitt beste med NK, men sliter. For jeg skjønner meg ikke på han. 

På 5.1.2020 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Her vil jeg bare minne om at å være «den utkårede» ikke er et kompliment, men en dyp fornærmelse. Det betyr bare at der andre går og ikke finner seg i mer, er du den som holder ut mest dritt. De prøver seg igjen og igjen, og velger til slutt denne personen. Så nei, den tlf skal man ikke ta. Dump og gi de den narsissistiske skade de fortjener

Anonymkode: 83d5e...bc4

Det var veldig fint og lese at det ikke er et komplement og være en N sin utkårede. Jeg skal ha det i bakhodet de gangene han tar kontakt, da jeg enda ikke klarer 100% NK. Men kanskje dette kan hjelpe meg og la være og svare han. Jeg håper det. Jeg vil så gjerne gå videre, men han tar jevnlig kontakt, hyggelig, beskylder meg, hyggelig som om han aldri beskyldte meg for noe, jeg må også forstå at alt er min feil. 

Anonymkode: 44b79...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner du så mye om dette? Jeg har søkt meg ihjel på Google men finne bare det samme hele tiden sånn standar, hvordan kjenne igjen en narsissist. 

Og hva er alle de forskjellen begrepene jeg satt i tykk test? Gaslightning fant jeg nettopp ut hva er, silent treatment fikk jeg siste året av forholdet vårt, unnskyldingen hans for det var at han orker ikke diskutere ting med meg. Han kunne holde på i flere dager. Jeg ble så sinnsykt frustrert.  Og hver gang det var noe og han måtte hva skal man si, hente meg tilbake, var jeg hans livs største kjærlighet, jenta hans, hvordan kan han leve uten meg. Selvfølgelig kan han fint leve uten meg når han behandler meg som søppel. Vi er ment for hverandre, skal bli gamle sammen, ja u name it. 

Fremtidsbløff, har jeg ikke tellingen på hvor mye han har sagt og lovet, men aldri blitt gjennomført.

Og ordsalat? Går det under og love gull og grønne skoger eller bare jatting? 

Men fy som jeg kjenner igjen eksen min i det du skrev. Vi var sammen ganske mange år, men etter jævlig mange år, la jeg merke til at det var det samme gang på gang. Jeg måtte også alltid lytte til han, jeg kunne si at "dette har du fortalt før" og da ble han nesten irritert fordi jeg ikke ville høre. 

Og han er veldig aktiv på FB, var i hverfall nå vet jeg ikke. Men vet han plukket opp en del der, for han skulle lære seg litt om alt. Og merket når vi hadde besøk hva samtaleemne det gikk i med de som kom. Ofte snakk om ting som gjesten tok initiativ til, og eksen kunne jo alt og jattet med vil jeg si. 

Og ting jeg har sagt, jeg har ikke tellingen der heler på hvor ofte han har brukt det imot meg senere. 

Selv er han feilfri og jeg kunne aldri ta han på noe, for nei det hadde han verken sagt eller gjort. Jeg holder han på avstand nå, men har vært litt kontakt. Hyggelig, så beskylder meg, hyggelig igjen som om ingenting har skjedd, ignorere meg når man tar opp noe seriøst også tar kontakt igjen senere, og da er selvfølgelig ikke det temaet jeg tok opp nevnt, det er som om han ikke enser hva jeg hat sagt i tlf eller skrevet. 

Jeg prøver mitt beste med NK, men sliter. For jeg skjønner meg ikke på han. 

Det var veldig fint og lese at det ikke er et komplement og være en N sin utkårede. Jeg skal ha det i bakhodet de gangene han tar kontakt, da jeg enda ikke klarer 100% NK. Men kanskje dette kan hjelpe meg og la være og svare han. Jeg håper det. Jeg vil så gjerne gå videre, men han tar jevnlig kontakt, hyggelig, beskylder meg, hyggelig som om han aldri beskyldte meg for noe, jeg må også forstå at alt er min feil. 

Anonymkode: 44b79...c57

Hei. Prøv «Thrive after abuse» og «inner integration» på you tube og google «psykopati og kjærlighet» og «sannheten seirer» (norske blogger) som en start. Finnes mange flere. Husk at du kan være psykisk syk, ruse deg oa., være voldelig og devaluerende uten å være dette. Du må blant annet ha en grandios virkelighetsoppfatning og være svært krenkbar. Behandling nytter sjelden-hvilket er mulig med andre.

Her er et eksempel på ordsalat: 

https://psykopati.blogg.no/1470913256_psykopatisk_ordsalat.html

Lykke til💪

Anonymkode: 83d5e...bc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Prøv «Thrive after abuse» og «inner integration» på you tube og google «psykopati og kjærlighet» og «sannheten seirer» (norske blogger) som en start. Finnes mange flere. Husk at du kan være psykisk syk, ruse deg oa., være voldelig og devaluerende uten å være dette. Du må blant annet ha en grandios virkelighetsoppfatning og være svært krenkbar. Behandling nytter sjelden-hvilket er mulig med andre.

Her er et eksempel på ordsalat: 

https://psykopati.blogg.no/1470913256_psykopatisk_ordsalat.html

Lykke til💪

Anonymkode: 83d5e...bc4

Er det noen norske sider? Jeg leser mye på psykopati bloggen, og den hjelper mye. Men fyfader som jeg kjente igjen ordsalat når jeg fikk lest om det. Og hun som faktisk åpnet opp for og snakke med psykopaten sin igjen, det er tøft gjort. Jeg har enda ikke 100% NK, sliter veldig med det. Men ser samme mønster hver gang vi snakker, han får meg i godt humør, for så og bare slå det rett ned, han er veldig hyggelig også blir han frekk, sur, irritabel mot meg og nevner alt mulig som har skjedd før, hva jeg sagt da og da og alt mulig sånn.

Anonymkode: 44b79...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen norske sider? Jeg leser mye på psykopati bloggen, og den hjelper mye. Men fyfader som jeg kjente igjen ordsalat når jeg fikk lest om det. Og hun som faktisk åpnet opp for og snakke med psykopaten sin igjen, det er tøft gjort. Jeg har enda ikke 100% NK, sliter veldig med det. Men ser samme mønster hver gang vi snakker, han får meg i godt humør, for så og bare slå det rett ned, han er veldig hyggelig også blir han frekk, sur, irritabel mot meg og nevner alt mulig som har skjedd før, hva jeg sagt da og da og alt mulig sånn.

Anonymkode: 44b79...c57

Kom deg vekk, manipulajonen og misbruket vil alltid bli verre.

Anonymkode: 6c946...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 18.14, AnonymBruker skrev:

Det eneste som fungerer en null kontakt!!

Blokker alle steder, på Facebook, messenger, tlf, sms, aldri svare meldinger, ta telefonen, om du møter han på butikken, lat som om du aldri har sett han før osv..

Sverre kampanjen han vil kjøre mot deg i etterkant, er egentlig det verste!

Anonymkode: 53f1b...da8

Jeg tror ikke jeg har blitt utsatt for noen svertekampanje. Kanskje til en viss grad overfor noen, men jeg møtte en felles venn som var helt intetanende om det som hadde skjedd mellom oss. Så jeg bare jattet med og lot som ingenting. Dog hadde jeg problemer med å ikke virke litt rar. Jeg tror denne personen gjør alle til total luft når de er ute av livet hans. Og jeg føler meg som luft. Det er en jævlig følelse. 

Anonymkode: 82c0d...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøker:

Pshycopath free

In sheeps clothing

Psykopati og kjærlighet

People of the lie

 Youtube: 

assc direct- veldig klok og insiktsfull

psykopati og kjærlighet

Inner integration

Soul Gps

Thrive after abuse

 

De starter med lovebombing/ kombinert eller med hyppig insentitet, de groomer deg til og bli objektet de kan misbruke, til det har de ulike verrktøy. De vet at hvis diu forelsker deg så har de deg, dette vil de bruke for alt det er verdt. Etter en stund begynner de de med små bemerkninger for å "teste deg," de kan utsette deg for merkelige episoder for og så glatte over med en fin handling etterpå. Slik blir du forvirret, i tillegg så forsøker de å bryte deg ned, selvtillitt er nemlig en del av forsvaret til mennesker, ved å bryte deg ned så oppnår de full kontroll over deg, og kan fortsette misbruket.

Gashlighting, stonewalling, silent treatment, miksede signaler, "på/av" er veldig skadelig for psykisk helse, ordsalat, victim blaming, er sentrale begrep det er verdt og forstå. Det blir en evig rundans som ikke nødvendigvis stopper før objektet er fullstendig nedkjørt. ( Da er det ikke mer å hente for narsissisten og alt er selvfølgelig din feil.)

Hvis de forlater deg så har du vist deg for sterk, stilt for mange spørsmål ( det er derfor de ikke svarer på spørsmål, spørsmål krever ærlige svar, hvis de likevel svarer er det kun til egen fordel eller direkte LØGN.

De speiler deg og overtar personligheten din litt etter litt, enorm påkjenning, sammen med litt idealisering innimellom så går du i et evig kaos.

Det er vanskelig å bryte pga av traumebåndet de etablerer i idealiseringsfasen, det er slitesterkt, men kan brytes,

De er ikke i stand til å elske noen, de er med mennesker kun for egen vinning og misliker stekt de som har gode egenaksper de egentlig vil ha selv, evne til empati og kjærlighet. De derimot er tomme som suger folk for energi.

Min siste narc hentet meg på flyplassen for noen måneder siden, han fortalte meg med søt stemme: jeg har nettopp sett "i seng med fienden"..  lite visste jeg om misbruket som ventet meg.

 

Ser dere tegn så avslutt. Det er livsviktig, man eldes fortere med narsissister/psykopater i livet. Noen blir også syke, noen alvorlig syke.

Anonymkode: 6c946...ab4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke jeg har blitt utsatt for noen svertekampanje. Kanskje til en viss grad overfor noen, men jeg møtte en felles venn som var helt intetanende om det som hadde skjedd mellom oss. Så jeg bare jattet med og lot som ingenting. Dog hadde jeg problemer med å ikke virke litt rar. Jeg tror denne personen gjør alle til total luft når de er ute av livet hans. Og jeg føler meg som luft. Det er en jævlig følelse. 

Anonymkode: 82c0d...e50

Må legge til at jeg behandler han som luft tilbake. Gratulerer alle bortsett fra han med dagen på fb. Svarer alle bortsett fra han om det er noe fra den kanten. Later som han er luft selv om han tidvis gjennomsyrer livet mitt i tankene. 

Anonymkode: 82c0d...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke jeg har blitt utsatt for noen svertekampanje. Kanskje til en viss grad overfor noen, men jeg møtte en felles venn som var helt intetanende om det som hadde skjedd mellom oss. Så jeg bare jattet med og lot som ingenting. Dog hadde jeg problemer med å ikke virke litt rar. Jeg tror denne personen gjør alle til total luft når de er ute av livet hans. Og jeg føler meg som luft. Det er en jævlig følelse. 

Anonymkode: 82c0d...e50

Som regel brenner de alle broer, ellen som min narc sa: "jeg kvitter meg med de."

Dette gjør de for det de ikke kan manipulere deg lenger, du ser gjennom dem og har vist deg for sterk, ergo så vil de gjøre alt i sin makt for å beskytte seg selv/"the false self" de oppretter for og overleve.

Det er en følelse kombinert med ensomhet, og mulig traumebånd som ikke er brutt, kan anbefale deg å lese, i tillegg gå inn for å heales, kom tilbake til virkeligheten og slik han egentlig var. Magnesium kan hjelpe på uro, omega 3, sunn mat, nok hvile og fokus på deg selv, selflove er ditt beste forsvar.

Anonymkode: 6c946...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen norske sider? Jeg leser mye på psykopati bloggen, og den hjelper mye. Men fyfader som jeg kjente igjen ordsalat når jeg fikk lest om det. Og hun som faktisk åpnet opp for og snakke med psykopaten sin igjen, det er tøft gjort. Jeg har enda ikke 100% NK, sliter veldig med det. Men ser samme mønster hver gang vi snakker, han får meg i godt humør, for så og bare slå det rett ned, han er veldig hyggelig også blir han frekk, sur, irritabel mot meg og nevner alt mulig som har skjedd før, hva jeg sagt da og da og alt mulig sånn.

Anonymkode: 44b79...c57

Psykopati og kjærlighet og sannheten seirer, er norske. Og psykopaten.no, samt lucifers datter (kvinnelige psykopater). Verdt å vite, er at de gjerne snakker om både psykopater og narsissister da de har mange fellestrekk (men også ulikheter).

Du er kanskje traumebundet, og håper fremdeles på å få kjenne på de deilige følelsene når alt føles så bra. Det er som heroinrus. Den første rusen er deilig, resten er kun for å holde seg «frisk», mens du i realiteten er blitt sykere.

 

Anonymkode: 83d5e...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må legge til at jeg behandler han som luft tilbake. Gratulerer alle bortsett fra han med dagen på fb. Svarer alle bortsett fra han om det er noe fra den kanten. Later som han er luft selv om han tidvis gjennomsyrer livet mitt i tankene. 

Anonymkode: 82c0d...e50

Fordi du ikke har gått NK ( null kontakt ) det er er helt nødvendig for at du skal komme deg videre, les mer om det på bloggen psykopati og kjærlighet.

Mange kaster bort år av livet sitt på narsissister/psykopater, gjør deg sterk og gå for NULL KONTAKT.

Anonymkode: 6c946...ab4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som regel brenner de alle broer, ellen som min narc sa: "jeg kvitter meg med de."

Dette gjør de for det de ikke kan manipulere deg lenger, du ser gjennom dem og har vist deg for sterk, ergo så vil de gjøre alt i sin makt for å beskytte seg selv/"the false self" de oppretter for og overleve.

Dette er spot on. Han kvittet seg med meg. Samtidig fant jeg ut at dette gidder jeg ikke mer. Jeg stilte for mange spørsmål. Gadd ikke gjøre det jeg alltid hadde gjort. Satte han fast i diskusjoner fordi jeg hadde blitt mer kunnskapsrik og så at han slettes ikke var så briljant til å argumentere som jetlag trodde før. Tror det faktum at jeg viste til slutt at jeg var for sterk for ham tross alt han reddet meg mye. Det har vært tungt og mange tårer, men jeg er ikke knekt heller. Jeg vet at han er patetisk og at jeg har rett. 

Anonymkode: 82c0d...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du ikke har gått NK ( null kontakt ) det er er helt nødvendig for at du skal komme deg videre, les mer om det på bloggen psykopati og kjærlighet.

Mange kaster bort år av livet sitt på narsissister/psykopater, gjør deg sterk og gå for NULL KONTAKT.

Anonymkode: 6c946...ab4

Det er ingen eks. Jeg kan heller ikke kutte ut absolutt alle vi har felles. Det er helt umulig. Da må jeg flytte til Australia og slette alle sosiale medier helt.

Anonymkode: 82c0d...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som plager meg til tider er ønske om hevn ( innimellom) jeg kan bli rasende og pønske ut måter og hevne meg på, men jeg er ikke en hevngjerrig person i utgangspunketet og som levende død kan ikke han ha et særlig fett liv.

Så jeg utfører ingen hevn fordi jeg vet at min avisning er hevn nok, han ville gjerne være "venner" etter bruddet.

Hvem vil ha en venn som manipulere deg og misbruker deg,lyger og gashlighter deg, når jeg tok opp sårende ting han gjorde mot meg, fikk jeg til svar "at jeg angrep han" WHAT he F? hva med jeg som ble utsatt for disse "angrepene.

 

Nei, blir dere utsatt for merkelig oppførsel og alt annet jeg har beskrevet, gå for null kontakt, eneste måten å bli fri på.

Det er en del av dem på nettdating.

Anonymkode: 6c946...ab4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen eks. Jeg kan heller ikke kutte ut absolutt alle vi har felles. Det er helt umulig. Da må jeg flytte til Australia og slette alle sosiale medier helt.

Anonymkode: 82c0d...e50

Vanlig problemstilling, men en del kan være flygende aper, vel mulig du aldri vil bli helt fri. Les mer om det på blogg psykopati og kjærlighet, mer utfyllende svar deg, jeg forstår deg, likevel så er NULL KONTAKT eneste løsning for full frihet. Mange av de bruker sosiale medier til og manipulere.

Anonymkode: 6c946...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er spot on. Han kvittet seg med meg. Samtidig fant jeg ut at dette gidder jeg ikke mer. Jeg stilte for mange spørsmål. Gadd ikke gjøre det jeg alltid hadde gjort. Satte han fast i diskusjoner fordi jeg hadde blitt mer kunnskapsrik og så at han slettes ikke var så briljant til å argumentere som jetlag trodde før. Tror det faktum at jeg viste til slutt at jeg var for sterk for ham tross alt han reddet meg mye. Det har vært tungt og mange tårer, men jeg er ikke knekt heller. Jeg vet at han er patetisk og at jeg har rett. 

Anonymkode: 82c0d...e50

Men du må ikke tro de har glemt deg hvis du har gjennomskuet, tvert imot. Du er brennmerket i minnet. Du har påført dyp kenkelse, det verste de kan oppleve; en narsissistisk skade. Vedr hevn: Den beste hevn er null kontakt og likegyldighet. Det finnes ingenting verre for dem enn det

Anonymkode: 83d5e...bc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig problemstilling, men en del kan være flygende aper, vel mulig du aldri vil bli helt fri. Les mer om det på blogg psykopati og kjærlighet, mer utfyllende svar deg, jeg forstår deg, likevel så er NULL KONTAKT eneste løsning for full frihet. Mange av de bruker sosiale medier til og manipulere.

Anonymkode: 6c946...ab4

Jeg har mistet mange venner på grunn av dette og innser at slik må det bli. Det er trist å se på at de er hans nyttige idioter men aner det ikke selv ( sånn som jeg var). Får ikke gjort noe med det. Jeg har også flyttet. Det skjer mye om dagen som gjør at NK kan være innen rekkevidde innen overskuelig fremtid. Og jeg har noen som er fullstendig på min side nå og som har avslørt spillet hans. 

Anonymkode: 82c0d...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mistet mange venner på grunn av dette og innser at slik må det bli. Det er trist å se på at de er hans nyttige idioter men aner det ikke selv ( sånn som jeg var). Får ikke gjort noe med det. Jeg har også flyttet. Det skjer mye om dagen som gjør at NK kan være innen rekkevidde innen overskuelig fremtid. Og jeg har noen som er fullstendig på min side nå og som har avslørt spillet hans. 

Anonymkode: 82c0d...e50

Ønsker deg alt godt, fokuser på DEG selv og egen healing, og vei videre til et liv UTEN giftige mennsker.

Anonymkode: 6c946...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men du må ikke tro de har glemt deg hvis du har gjennomskuet, tvert imot. Du er brennmerket i minnet. Du har påført dyp kenkelse, det verste de kan oppleve; en narsissistisk skade. Vedr hevn: Den beste hevn er null kontakt og likegyldighet. Det finnes ingenting verre for dem enn det

Anonymkode: 83d5e...bc4

Ja, jeg VET jeg ikke er glemt. Praktiserer likegyldighet, skal se om jeg må gjøre enda mer på den biten. Og utad later jeg som om har et flott og spennende liv helt uten han. 

Anonymkode: 82c0d...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du må ikke tro de har glemt deg hvis du har gjennomskuet, tvert imot. Du er brennmerket i minnet. Du har påført dyp kenkelse, det verste de kan oppleve; en narsissistisk skade. Vedr hevn: Den beste hevn er null kontakt og likegyldighet. Det finnes ingenting verre for dem enn det

Anonymkode: 83d5e...bc4

En annen bruker her, men jeg aviste han som venn, men håper likevel han ikke brennmerker fordi han fikk jo de han ville ha.

Klate seg selv conman, jeg må ha vært BLIND, det var akkurat som om jeg ble døsig, som jeg var i narkose, på en måte, hypnotisert eller blitt av et dyr, må lese mer om dette.

Anonymkode: 6c946...ab4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...