Gå til innhold

Micellar Water vs vannbasert rens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har brukt Micellar Water nå en ukes tid og føler at huden er mer roet ned. Sliter med urenheter, rødhet. Har sensitiv blandingshud. Noen andre som bruker kun Micellar Water og føler det er nok for å rense huden? Bruker også toner fra exuviance som eksfolierer skånsomt samt dag og nattkrem fra serien.

Anonymkode: 33a65...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker micellar water til å fjerne sminka også skyller jeg ansiktet med såpe og varmt vann etterpå, noen ganger bare dobbeltrenser jeg med såpe og vann. Micellar water fjerner ikke all sminke, da må jeg gå over flere ganger, og føler meg masse renere hvis jeg faktisk vasker meg. Dobbeltrenser bestandig hvis jeg har på meg sminke, først for å fjerne sminke og så får å rense huden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke poenget med micellarvann når det ikke fjerner  all sminke.  Foretrekker rensekrem, også har jeg brukt micellarvann  som toner etterpå bare for å få brukt det opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke sminke, kun rouge. Da er nok sikkert micellar vann nok

Anonymkode: 33a65...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker miceller water gel for å fjerne sminke på kvelden, og "vanlig" miceller water for å rense huden på morgenen eller sminkefrie dager.
Har veldig sensitiv blandingshud, og har funnet meg en rutine som holder huden min fin, null kviser (ikke at det noen gang har vært ett problem), huden virker mindre fett, og mindre irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...