Gå til innhold

14-årig jente lå å spydde. 25 åring frikjent for voldtekt.


Ann Mo

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, The Kitten skrev:

For noe tull.

Det der er faktisk ikke tull. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Purple Basil skrev:

Det der er faktisk ikke tull. 

Jo, det er tull og tøys.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, The Kitten skrev:

Jo, det er tull og tøys.

I Norge er det helt gratis å voldta både kvinner og barn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke melde om overgrep eller voldtekt i liberalistiske Europa. Det finnes ikke rettferdighet.

 

Endret av Dalmatian
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SupaWoman skrev:

I Norge er det helt gratis å voldta både kvinner og barn. 

Det er gratis å voldta gutter og menn og. Jeg kjenner faktisk ikke til et eneste land hvor dette koster penger. Hva er poenget ditt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, SupaWoman skrev:

I Norge er det helt gratis å voldta både kvinner og barn. 

Min voldtektsmann ble dømt til å betale meg erstatning, så vil ikke akkurat si det var gratis for ham. I tillegg vil dommen helt sikkert ha konsekvenser for ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Dalmatian skrev:

Det hjelper ikke melde om overgrep eller voldtekt i liberalistiske Europa. Det finnes ikke rettferdighet.

 

Jo, det hjelper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Kitten skrev:

Min voldtektsmann ble dømt til å betale meg erstatning, så vil ikke akkurat si det var gratis for ham. I tillegg vil dommen helt sikkert ha konsekvenser for ham.

Fikk du 10 millioner kroner?  Det burde du fått.     Nei, et par år bak murene i bytte for et ødelagt liv er ikke konsekvenser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nomore82 skrev:

Det er gratis å voldta gutter og menn og. Jeg kjenner faktisk ikke til et eneste land hvor dette koster penger. Hva er poenget ditt?

En voldtekt koster ikke menn noe som helst.  DET er poenget mitt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SupaWoman skrev:

Fikk du 10 millioner kroner?  Det burde du fått.     Nei, et par år bak murene i bytte for et ødelagt liv er ikke konsekvenser. 

Du forteller voldtektsoffer at livene deres er ødelagt? Hvilken effekt tror du dette har på mennesker som allerede har opplevd noe forferdelig og kanskje er langt nede?

Nei, livet er ikke nødvendigvis ødelagt fordi en har blitt voldtatt, og en kan fortsatt få et godt og meningsfullt liv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, SupaWoman skrev:

Fikk du 10 millioner kroner?  Det burde du fått.     Nei, et par år bak murene i bytte for et ødelagt liv er ikke konsekvenser. 

Jeg har ikke tenkt å svare på hvor mye jeg fikk. Han har ikke ødelagt livet mitt, men forhåpentligvis sitt eget. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjengivelsen av dommen er mildt sagt upresis. 

Årsaken til tiltalte ikke ble dømt for voldtekt var at flertallet ikke fant det bevist utover enhver rimelig tvil at den seksuelle som ble gjort mot jenta var det som kalles seksuell omgang men «bare» seksuell handling. Det må være seksuell omgang for å kalles voldtekt. En annen i flertallet mener det kan ha vært en annen som gjorde det. Derfor frifinnelse for voldtekt. Ikke noe sted står de at de har ansett at hun samtykket til noe som helst, men det har vært vanskelig å bevise hva som rent faktisk skjedde med henne. 

Hadde man funnet bevist seksuell omgang ville man kunne domfelt han for dette etter annen bestemmelse. Et barn kan ikke samtykke. 
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2020 den 15.07, Marihønepøne skrev:

Du glemmer en ting. Fagdommerne fant det bevist at jenta var blitt voldtatt. En vekter, en IT-konsulent og en pensjonert selvstendig næringsdrivende, derimot, var blant dem som mente det ikke var bevist. 

Fagdommerne stemte for frifinnelse for voldtekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for personangrep.

Søgni, mod.

Endret av Søgni
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...