Gå til innhold

Er i tvil om brudekjolen min, hjelp?


Kortholder

Anbefalte innlegg

Den første kjolen var kjempefin og veldig "riktig" til denne typen bryllup. Den andre likte jeg ikke.

Anonymkode: eb69c...a6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns begge kjolene var kjempe pene. Med slør, oppsatt hår, sminke og bukett er de defintivt brudete nok.

Kjole nr 2 satt penere på deg sånn som de er nå, men jeg syns overdelen (lange ermer og veldig «høy i halsen») ble litt kjedelig.

Får du tilpasset nr 1 bedre til deg blir det kjempe fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2020 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Det er noe med passformen som ikke stemmer. Synes den svelger deg.

Anonymkode: 477d2...b65

Enig! Satt og tenkte på hva som ikke stemte. Er den for stor? Eller er kjolen for litt høyere/større personer? Noe jeg ikke klarer å sette fingeren på.

Anonymkode: 38e65...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2020 at 12:22 PM, AnonymBruker said:

Enig! Satt og tenkte på hva som ikke stemte. Er den for stor? Eller er kjolen for litt høyere/større personer? Noe jeg ikke klarer å sette fingeren på.

Anonymkode: 38e65...fc2

Ja, jeg er under 1,60, bruker E/G cup og har ganske kort overkropp, så den må uansett tilpasses og skjørtet skal kortes ned så det blir rett lengde. De fleste brudekjoler er "for lang" så de skal passe de lengste brudene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/8/2020 at 3:08 PM, AnonymBruker said:

Fy søren kjole nr 1 var kjempefin, hadde definitivt gått for den, og fargen gjorde jo mye av den. Ikke bytt til hvit spør du meg. (Sjelden det er skrevet så mye positivt om en kjole inne her som i tråden her da).

Anonymkode: 27e3e...47f

Ja, det er sant. Det hjalp litt å se denne kjolen som er fra samme merke som min, bare en annen modell https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=167193125

125_2096626711.jpg

125_1223852047.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/8/2020 at 8:20 PM, litago2 said:

Fin kjole, men personlig likte jeg ikke fargen på skjørtet. Jeg synstest kjolen hadde løftet seg mange hakk om skjørtet var i samme lyse farge som overdelen😀

Ja, det er litt det jeg vurderer nå. Det er visst en smal sak å fikse for brudesalongen da skjørtene også selges separat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2020 at 11:54 AM, AnonymBruker said:

Syns kjolen var utrolig fin 🤩

Ville prøvd med mer støtte i undertøyet som flere nevner. Syns nesten brystpartiet ser litt «stort» ut, men du skriver jo at det skal justeres litt. Forfriskende med litt annerledes kjole! Hadde kombinert med rustikke blomster med eukalyptus etc 🥰

 

Anonymkode: d994d...f5f

Ja, skal absolutt tilpasses da jeg har liten overkropp og er under 1,60. Men det hadde jeg regnet med nesten uansett hvilken jeg valgte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første kjolen var mye finere, den skiller seg mer ut fra mengden av brudekjoler. Den andre var ok, men kjedelig. Tror du vil bli veldig fornøyd med valget ditt! 

Anonymkode: a90af...1c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Den første kjolen var mye finere, den skiller seg mer ut fra mengden av brudekjoler. Den andre var ok, men kjedelig. Tror du vil bli veldig fornøyd med valget ditt! 

Anonymkode: a90af...1c0

Ja, jeg ville uansett ikke gått for kjole nummer to da den var i et ubehagelig jersey matriale jeg ikke følte meg vel i. Det var mer for å vise forkjellen på midjen. :) Men jeg vurderer likevel å bytte ut skjørtet til hvit (og eventuelt et chiffonskjørt i stedet) så det matcher overdelen... Skal se hos brudesalongen på mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kortholder skrev:

Ja, jeg ville uansett ikke gått for kjole nummer to da den var i et ubehagelig jersey matriale jeg ikke følte meg vel i. Det var mer for å vise forkjellen på midjen. :) Men jeg vurderer likevel å bytte ut skjørtet til hvit (og eventuelt et chiffonskjørt i stedet) så det matcher overdelen... Skal se hos brudesalongen på mandag. 

Du blir nydelig uansett, men ikke vær redd for å beholde den som avbildet! Så forfriskende syns jeg 🥰

Anonymkode: d994d...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin på deg, men minner om skoleballkjole.

Anonymkode: b4622...0ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Den var fin på deg, men minner om skoleballkjole.

Anonymkode: b4622...0ca

Ja, det jeg er litt redd for 😅🙈 Følte plutselig det ble veldig juleball. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes kjole nr 1 var finest, men passformen på nr 2 var mye mer flatterende på deg. 

Er det mulig å senke livet på kjole nr 1 slik at passformen nærmer seg livet på nr 2?

Anonymkode: ce694...dcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole nummer en er den peneste brudekjolen jeg har sett noen gang og jeg skulle nesten ønske jeg hadde et bryllup på trappene. Den er rett og slett nydelig og utrolig flatterende på deg og figuren din 🥰

Anonymkode: 0d5ad...c21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjolen elsker jeg😍😍 Jeg prøvde samme type med en litt mer heldekkende topp og falt pladask for den! Før jeg kjøpte den så fant jeg dog ut at jeg ville bruke mindre på kjole og kjøpte en annen brukt en på Finn. Syns du skal gå for denne, du så knallfin ut i den! Det spiller ingen rolle hva andre sier om den, så lenge DU føler deg fin!  Jeg kjente selv etterhvert på det at det kun er en kjole og for en dag, så for meg ble det viktigere å bruke penger på andre ting. Men følte meg virkelig like spesiell og vakker, selv om det ikke ble «drømmekjolen»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...