Gå til innhold

Er i tvil om brudekjolen min, hjelp?


Kortholder

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe med passformen som ikke stemmer. Synes den svelger deg.

Anonymkode: 477d2...b65

Må si meg enig her. Den passformen yter ikke din flotte figur rettferdighet. Du burde velge en kjolehvor vidden kommer mer fra hoftene og ikke fra høyt på midjen. Prinsessefasong. A-linje. Havfrue. Feks.

Anonymkode: dbd68...422

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var kjempefin på deg, pluss at den er leken og uformell nok til et gårdsbryllup, så du kan være litt fri. Blondene på overdelen var nydelig, men ser det du mener om juleball, selv om det ikke slo meg da jeg så på bildene først😅 kanskje et sånt hvitt bryllupsbelte i livet hadde hjulpet? Eller dempet det blågråe uten å ta det vekk helt. 

Anonymkode: 65122...db2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Må si meg enig her. Den passformen yter ikke din flotte figur rettferdighet. Du burde velge en kjolehvor vidden kommer mer fra hoftene og ikke fra høyt på midjen. Prinsessefasong. A-linje. Havfrue. Feks.

Anonymkode: dbd68...422

Denne kjolen er a-linje, men skjønner hva du mener. Jeg er under 1,60 så har vært litt redd for å "svelges" men vet heller ikke om jeg er helt komfortabel med en veldig tettisttende kjole heller... Kanskje mer en mellomting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Tenkte skoleball 10.klasse når jeg så kjolen. Beklager men syntes den var barnslig og ikke mye "brudekjole", Så et drøss av sånne i fjor høst siden jeg var på x antall butikker med datter for nettopp å kjøpe kjole til skoleball 

Anonymkode: 4d263...148

Neida det er helt fair det, jeg har jo begynt å tenke den taken selv. Men er usikker på om det er fargen som gjør det eller tyllet. Eller begge deler. Har vurdert om jeg vil beholde overdelen og ha et silkeskjørt i stedet fks. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Fin kjole, og passer absolutt. Men du må føle deg fin også! Har du prøvd den med hår og sminke også, liksom prøvd å kjenne hvordan hele pakka kjennes ut? 
 

Anonymkode: 2b243...ccd

Nei, men det er nok lurt ja. Skal prøve det for å se om det føles riktigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Så fin du var😊 Jeg skal ha sølvgrå kjole selv, jeg,! Denne tenker jeg blir veldig fin til et gårdsbryllup. Ser for meg halvt utslått hår, og massevis av blomster. Og puppene dine ser helt smashing ut i den kjolen!😄👍

Anonymkode: b48d3...117

Åh, kult! Kan du linke kjolen så kanskje det gir meg litt styling inspo? 😊 

 

Ja, tenkte i lingende bane på styling. 😊

Hahha, takk! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syns kjolen er pen, men ikke så brudete. 

Anonymkode: 89dea...8e4

Nei, det er jo ikke helt det. Men jeg vet ikke om det gjør noe? Som sagt usikker på om jeg vil gå "all out" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste kjolen jeg har sett på dette forumet😍😍

Anonymkode: 41e0b...eb7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Fineste kjolen jeg har sett på dette forumet😍😍

Anonymkode: 41e0b...eb7

Åh det var fint sagt ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Må si meg enig her. Den passformen yter ikke din flotte figur rettferdighet. Du burde velge en kjolehvor vidden kommer mer fra hoftene og ikke fra høyt på midjen. Prinsessefasong. A-linje. Havfrue. Feks.

Anonymkode: dbd68...422

Jeg prøvde fks denne kjolen som jeg ikke helt likte, men som har en lavere "midje" men fordi jeg har ganske timeglassfigur med store hofter så føltes det ut som det ikke satt helt der det skulle naturlig. 

received_402124037164940_2.jpg

Endret av Kortholder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kortholder said:

Jeg prøvde fks denne kjolen som jeg ikke helt likte, men som har en lavere "midje" men fordi jeg har ganske timeglassfigur med store hofter så føltes det ut som det ikke satt helt der det skulle naturlig. 

received_402124037164940_2.jpg

Denne kjolen satt penere på kroppen din enn den forrige etter min mening. Du fikk mer liv med denne, enn den andre. Pene kjoler begge to. 🙂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ulven said:

Denne kjolen satt penere på kroppen din enn den forrige etter min mening. Du fikk mer liv med denne, enn den andre. Pene kjoler begge to. 🙂 

Ja, puppene mine "spiser opp" en del av stoffet som egentlig skal være til midjen, man ser det når man sammenligner med modellen.  😅Ser absolutt hva du mener ja. https://www.abbywaits.com/product-page/carlene-1925

Endret av Kortholder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å like ved å dobbeltrykke på bildet🤷🏻‍♀️ så ja, jeg synes den var fin!😂

Anonymkode: a6943...a03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes kjolen er fin 🙂 Bruker du brudeslør, kommer den til å se akkurat like mye ut som brudekjole som andre. 

Anonymkode: f8e17...211

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er fine og den andre viser midje bedre. Men den første lar deg både drikke og spise uten å stesse at lan ser mage på bilder i tilfellet du blir oppblåst... 

Anonymkode: 511d6...313

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nr 1 og synes den passer godt til den typen bryllup dere skal ha. MEN den har for lite støtte i bysten og det er derfor nr 2 ser mer flatterende ut over brystpartiet for den støtter og pusher mer opp (men veldig kjedelig ellers...). Har du på det undertøyet du tenker å bruke i bryllupet? Du kan også vurdere å få sydd på stropper på overdelen så den ikke siger nedover slik som på bildet. Stroppeløst er ikke alltid store brysters beste venn...

Vi med stor byste må passe på at ikke alt sægger over brystet, da ser alt fort svært uflatterende ut. ;) 

Anonymkode: 25f13...ab4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Ulven skrev:

Denne kjolen satt penere på kroppen din enn den forrige etter min mening. Du fikk mer liv med denne, enn den andre. Pene kjoler begge to. 🙂 

Synes den første kjolen var mye finere, og passer bedre til type bryllup. men enig i at passformen må justeres litt. Det er heldigvis mye tid til å gjøre det :) Masse lykke til! 

Anonymkode: 55d80...286

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg liker nr 1 og synes den passer godt til den typen bryllup dere skal ha. MEN den har for lite støtte i bysten og det er derfor nr 2 ser mer flatterende ut over brystpartiet for den støtter og pusher mer opp (men veldig kjedelig ellers...). Har du på det undertøyet du tenker å bruke i bryllupet? Du kan også vurdere å få sydd på stropper på overdelen så den ikke siger nedover slik som på bildet. Stroppeløst er ikke alltid store brysters beste venn...

Vi med stor byste må passe på at ikke alt sægger over brystet, da ser alt fort svært uflatterende ut. ;) 

Anonymkode: 25f13...ab4

Ja, toppen jeg brukte under kjole en er absolutt ikke sånn det skal bli på selve dagen. Har store pupper så er vandt til at riktig undertøy er alfa og omega! Den første kjolen er ikke stroppeløs, men har en liten bh "topp" under som må justeres så den passer meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Synes den første kjolen var mye finere, og passer bedre til type bryllup. men enig i at passformen må justeres litt. Det er heldigvis mye tid til å gjøre det :) Masse lykke til! 

Anonymkode: 55d80...286

Takk ja, har blant annet ikke på bh så det gjør veldig mye med hvordan oberdelen ser ut. Har fått time med salongene for å se om jeg eventuelt vil bytte fargen til hvit er veldig redd for å angre på å gå for en farge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Begge er fine og den andre viser midje bedre. Men den første lar deg både drikke og spise uten å stesse at lan ser mage på bilder i tilfellet du blir oppblåst... 

Anonymkode: 511d6...313

Ja var litt det jeg tenke på 😅 Mer flatterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...