Gå til innhold

Er i tvil om brudekjolen min, hjelp?


Kortholder

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss på sommeren i 2021 ute i hagen til svigerfamiliens gård. (håper på godt vær, men skal leie telt for sikkerhetsskyld) 

Jeg dro på kjoleprøving i høst og falt for denne kjolen, men nå er jeg veldig i tvil.
 
Kjolen er blå/grå I skjørtet og har en hvit blonde overdel. Det er ikke viktig for meg å være veldig tradisjonell, men har begynt å lure på om kjolen minner mest om juleball og ikke blir så veldig "brudete" og om tyll kanskje får den til å se litt barnslig ut. Rett og slett begynt å tvile på alt. 😅
 
Den skal forresten  ikke være så "utringet" som på bildet da den må justeres i skuldrene.
 
Jeg har på varsler på Finn og siden det er såpass lenge til leker jeg med tanke om å eventuelt ha en kjole til... Eller finne en helt annen brukt. Rett og slett blitt veldig i tvil på om dette er rett kjole. 
 
 
EDIT: vurderer også muligheten for å endre underskjørtet til hvit i stedet. 
 
IMG_20200102_023341.thumb.jpg.6dfc147bad50f4b3ff8a4436f04c331b.jpg

IMG_20200102_023402.jpg

 

Endret av Kortholder
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med hun over. Var veldig skeptisk da du beskrev kjolen, men da jeg så bildet synes jeg den var nydelig. Passer godt til gårdsbryllup😊

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den kledde deg godt og ser veldig brudeaktig ut. 

Anonymkode: 3f223...b4f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott brudekjole som du gjerne må bruke. 

Anonymkode: a90af...1c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den går fint an,.spesielt med tanke på det du skriver om at utringningen skal justeres.

Anonymkode: d1f9b...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte skoleball 10.klasse når jeg så kjolen. Beklager men syntes den var barnslig og ikke mye "brudekjole", Så et drøss av sånne i fjor høst siden jeg var på x antall butikker med datter for nettopp å kjøpe kjole til skoleball 

Anonymkode: 4d263...148

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole, og passer absolutt. Men du må føle deg fin også! Har du prøvd den med hår og sminke også, liksom prøvd å kjenne hvordan hele pakka kjennes ut? 
 

Anonymkode: 2b243...ccd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole som kledde deg godt. Praktisk med skjørt som ikke er kritthvitt siden dere skal være ute.

Anonymkode: c1183...b76

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du var😊 Jeg skal ha sølvgrå kjole selv, jeg,! Denne tenker jeg blir veldig fin til et gårdsbryllup. Ser for meg halvt utslått hår, og massevis av blomster. Og puppene dine ser helt smashing ut i den kjolen!😄👍

Anonymkode: b48d3...117

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns kjolen er pen, men ikke så brudete. 

Anonymkode: 89dea...8e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med passformen som ikke stemmer. Synes den svelger deg.

Anonymkode: 477d2...b65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pen, men litt kjedelig? Hadde vært finere med hvitt skjørt, synes jeg da. Men det var ikke de beste bildene heller - og blir sikkert finere ute i de rette omgivelsene.

Anonymkode: 3c4ef...e7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke grått eller fargede brudekjoler er fint. Du kan lett se ut som en gjest. Men det løses lett ved å legge på et hvitt stoff under tyllet. Ellers er kjolen fin! Husk at du kan være hvit en gang, grå kan du være 100.

Anonymkode: 162f8...239

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...