AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Merker dere noen fordeler av det? I forhold til hvordan dere føler dere, overskudd, mentalt? Andre ting? Hvor lenge faster dere? Periodisk/lengre faste? Og hva inntar dere av drikke i fasteperioden? Veldig spent på hva dere eventuelt opplever av forskjeller!😄 Anonymkode: 741e2...663
_popcorn_ Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Ryddet for innlegg om daglig matinntak under 1500 kcal, og svar til dette. _popcorn_, mod
nordicfox Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 Vektnedgang, mer energi gjennom dagen, langt høyere fokus på jobb, bedre søvn, bedre hud (sikkert pga bedre søvn og høyere vanninntak). Skal aldri gå bort fra fasting!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 10 minutter siden, nordicfox skrev: Vektnedgang, mer energi gjennom dagen, langt høyere fokus på jobb, bedre søvn, bedre hud (sikkert pga bedre søvn og høyere vanninntak). Skal aldri gå bort fra fasting! Hvordan faster du? 16:8 eller lengre? Anonymkode: 741e2...663
nordicfox Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan faster du? 16:8 eller lengre? Anonymkode: 741e2...663 Jeg tar det litt etter dagsformen. Minimum 16:8, men oftest 22:2. Jeg starter med en svært næringstett smoothie av grønt og frukt med nøtter, frø, spirulina, moringa, hvetegresspulver og kokkos, deretter og så spiser jeg hva enn jeg føler for til middag i 17-18tiden. Har aldri følt meg bedre Endret 2. januar 2020 av nordicfox 1
Tvist Skrevet 2. januar 2020 #6 Skrevet 2. januar 2020 Prøvde i en lang periode å faste litt(droppe frokost), men jeg slet med at jeg ble kvalm /svimmel, måtte av og til kaste opp. Så kroppen min taklet det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå