Gå til innhold

2020 nærmer seg – har du et nyttårsforsett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å lese flere bøker, helst de jeg allerede har stående i hyllen og så mange klassikere som mulig. I dag har jeg dog hatt så smal båndbredde at jeg har nærmest flyttet inn på KG, så skal ikke påstå at det har begynt så veldig bra 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Forsette med 'extreme saving mode'. Spare mellom 10- 15,000,- hver måned.

2. Forsette å hjelpe Besteforeldrene mine frem til de får seg omsorgsbolig.

3. Reise ute i den store verden og besøke flere land for å spille sjakkturneringer.

4. Ta meg mye mere tid til sjakken og utnytte potensialet jeg har til å bli god sjakkspiller. 

5. Kutte ut brusen helt utenom på lørdags kveldene. Drikker altfor mye av det.

6. Være mere sosial. 

Endret av Lasox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Warrior said:

Overleve, selv om det frister lite. 

 

On 12/31/2019 at 10:42 PM, Viviann said:

Prøve å få tiden til å gå sånn at året blir ferdig fortest mulig.

Håper 2020 blir deres år. :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2019 den 19.36, Krampus skrev:

Lære meg å like makrell i tomat. Utover det så har jeg ingen. 

Kan jeg spørre hvorfor?  Har du smakt det før? lyst å prøve det jeg også, men lukta... huff :D liksom det som stopper det

Anonymkode: 3e266...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha ny jobb i år, bli kvitt forbruksgjeld, lese 12 bøker og joine Pengesnakk sin #selge100

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvorfor?  Har du smakt det før? lyst å prøve det jeg også, men lukta... huff 😄 liksom det som stopper det

Anonymkode: 3e266...233

Er dårlig på å spise fisk til middag, hadde vært kjekt å ha flere muligheter til å få det i seg. Har smakt det før, ellers hadde jeg ikke visst at jeg ikke liker det, men klarer ikke smaken av tomat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Krampus skrev:

Er dårlig på å spise fisk til middag, hadde vært kjekt å ha flere muligheter til å få det i seg. Har smakt det før, ellers hadde jeg ikke visst at jeg ikke liker det, men klarer ikke smaken av tomat. 

Har du prøvd peppermakrell da? De får du også på sånne bokser, men uten tomaten.

Synes sardiner i olje også er digg😊

Anonymkode: d1ddb...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd peppermakrell da? De får du også på sånne bokser, men uten tomaten.

Synes sardiner i olje også er digg😊

Anonymkode: d1ddb...fd4

Smaker makrell i tomat så mye tomat? Er den ikke litt ''sterk'' som dekker over tomatsmaken? :)

Anonymkode: 3e266...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd peppermakrell da? De får du også på sånne bokser, men uten tomaten.

Synes sardiner i olje også er digg😊

Anonymkode: d1ddb...fd4

Har ikke eksperimentert med de andre variantene for det er så dyrt. Makrell i tomat får man kjøpt i små porsjonspakninger så det var et bedre alternativ med tanke på matsvinn. Men skal prøve peppermakrell 👍

Jeg vil spise det for å få i meg omega3, og da utgår noe som ligger i olje. Så skipper sardinene 😄

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smaker makrell i tomat så mye tomat? Er den ikke litt ''sterk'' som dekker over tomatsmaken? :)

Anonymkode: 3e266...233

Jeg liker fisk så fiskesmaken plagde meg ikke. Siden jeg hater tomat så var det den som ødela alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere ?

Anonymkode: e45f0...8a8

Ta lappen kanskje, men er redd det blir veldig dyrt og at jeg ikke vil klare det😟

Anonymkode: d1ddb...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lese mer bøker, bruke mindre tid på skjerm. Ikke et forsett egentlig, men et mål i seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...