AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #1 Skrevet 31. desember 2019 Har en fitbit Alta hr. Problemet er at den er så jævlig off med skritt den teller. Den teller ca 2000 færre skritt enn telefonen, og 1500 færre enn vanlige skritteller. Har forsøkt å justere stride length(har korte ben) men ingenting skjer. Jeg går ofte til butikken og vet at jeg bør ha rundet 10k skritt tur retur, mens fitbit ofte bare teller totalt 10k skritt iløpet av en dag totalt. Orker ikke spørre på fitbit forumet, siden de som jobber for fitbit bare lar dette suse og gir dårlige svar. Noen som har tips? Eller skal jeg bare returnere dritten Anonymkode: 06a6a...5c4
smilo Skrevet 31. desember 2019 #2 Skrevet 31. desember 2019 Hvor langt er det til butikken? Du kan jo ha fått en mandagsutgave. De finnes i alle varianter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #3 Skrevet 31. desember 2019 3 minutter siden, smilo skrev: Hvor langt er det til butikken? Du kan jo ha fått en mandagsutgave. De finnes i alle varianter Hei. Er 5.5km en vei. Altså 1.1mil totalt.. Ser flere på fitbitforumet har dette problemet og det bare koker bort i svarene fra representantene. Jeg har forsøkt å restarte den, sette strides annerledes etc. Dritt Ass. Men er dette grunn til å reklamere den? Anonymkode: 06a6a...5c4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #4 Skrevet 31. desember 2019 Fitbit er unøyaktig. Det er de fleste pulsklokker. De er ment til å være motiverende og en pekepinn. Anonymkode: e73c3...c33
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Fitbit er unøyaktig. Det er de fleste pulsklokker. De er ment til å være motiverende og en pekepinn. Anonymkode: e73c3...c33 Hva er motiverende med en klokke som underrapporterer så vanvittig? Da jeg fikk den ble jeg så utrolig glad, endelig kunne jeg bare la mobilen ligge og slenge og ikke tenke på skritt. Vet ingen bryr seg om skritt egentlig, men for meg er det motiverende å se antall skritt jeg går.. Anonymkode: 06a6a...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå