Gå til innhold

Angst for barnevernet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 31.12.2019 den 17.31, Teatrica skrev:

Har du noe å frykte hvis du blir sjekket av barnevernet? Hvis ikke, kan du jo bare slappe av. 

Jeg ville hatt mer angst av å ha en i familien som til stadighet skaper konflikter (eller er dere flere om det) for så å melde til barnevernet som en slags hevn!

Dette 👆

Anonymkode: ea208...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det dessverre slik at man kan miste sine barn selv om man ikke har noe å skjule og har gjort ingenting galt, hvis barnevernet velger å tro på den som lyver. Så enkelt er det.

Anonymkode: ee719...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det dessverre slik at man kan miste sine barn selv om man ikke har noe å skjule og har gjort ingenting galt, hvis barnevernet velger å tro på den som lyver. Så enkelt er det.

Anonymkode: ee719...a06

Fosterhjem pga. nugatti på brødskiva og rotete hus mener du? Det er det jeg har tenkt hele tida, de i barnevernet kjeder seg, de har ikke nok å gjørra.. 

Anonymkode: f3f5e...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det dessverre slik at man kan miste sine barn selv om man ikke har noe å skjule og har gjort ingenting galt, hvis barnevernet velger å tro på den som lyver. Så enkelt er det.

Anonymkode: ee719...a06

Bare tull og rykter. Jeg har snakket med barna til mange som skriver på nett at barna er fratatt dem grunnet bagateller, og barna forteller om fryktelige oppvekstbetingelser. 

Anonymkode: 37b88...f7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull og rykter. Jeg har snakket med barna til mange som skriver på nett at barna er fratatt dem grunnet bagateller, og barna forteller om fryktelige oppvekstbetingelser. 

Anonymkode: 37b88...f7e

Det har vært mange saker i media. Lurt å åpne opp øynene og se hva som skjer. En av nyeste saker som har vært i media er Bjelland-saken der barna ble fjernet, men foreldrene vant dem heldigvis tilbake etter nesten et år av kamp! 

Anonymkode: ee719...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fosterhjem pga. nugatti på brødskiva og rotete hus mener du? Det er det jeg har tenkt hele tida, de i barnevernet kjeder seg, de har ikke nok å gjørra.. 

Anonymkode: f3f5e...0bc

Eller f. eks. en falsk bekymringsmelding. 

Anonymkode: ee719...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en gal kjerring. Anmeld henne. 

Anonymkode: bd0d8...1e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull og rykter. Jeg har snakket med barna til mange som skriver på nett at barna er fratatt dem grunnet bagateller, og barna forteller om fryktelige oppvekstbetingelser. 

Anonymkode: 37b88...f7e

Hvem som helst kan skrive at de har snakket med "mange av barna til de som skriver på nett", så det du skriver her er ikke noe spesielt troverdig.

Anonymkode: 98a1f...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller f. eks. en falsk bekymringsmelding. 

Anonymkode: ee719...a06

Igjen: bare tull. Det undersøkes nøye før en ev omsorgsovertakelse. Jeg har innblikk i flere av sakene som har fått bred medieomtale, der foreldre hevder at bv har grepet inn urettmessig. Jeg er helt uenig - det har vært snakk om drøye forhold. Men foreldrene forteller ikke om det, og barneverntjenesten har taushetsplikt så sannheten kommer ikke frem.

Anonymkode: 37b88...f7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem som helst kan skrive at de har snakket med "mange av barna til de som skriver på nett", så det du skriver her er ikke noe spesielt troverdig.

Anonymkode: 98a1f...aa8

Det har du helt rett 8 at mange kan skrive. Du velger jo selv om du tror meg eller ikke. Det er faktisk sant.

Anonymkode: 37b88...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...