Gå til innhold

Kvinneguidens nyttårstråd.


SVK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn, da var det overstått! Hunden snorket seg gjennom alt fyrverkeriet, kikket litt spørrende på meg da det holdt på som verst, men la seg ned og snorket videre. Gikk nettopp en tur, og da var det selvfølgelig noen som fyrte opp et batteri, men det kunne han ikke brydd seg mindre om heldigvis ❤️

Da er det senga for oss! Godt nyttår alle sammen! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen!

Sitter alene i leiligheten og hører en Elvis tributekonsert på tven. Spekulerer på å lage meg noe nattmat 🤔 Nyttårsaften ble usedvanlig tam i år, ettersom jeg er hjemme syk fra jobb og ikke feirer med noen heller.

Anonymkode: ad377...018

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt Nytt År!
men som den gamle kjerringa jeg er..

Nå syns jeg virkelig at naboen kan pakke sammen! Det er så eksepsjonelt ufint og trashy over 50 åringer som er stupende fulle, hyler, skriker til Raske Briller!! og som ikke tar hensyn til naboene sine🤮

Jeg vil sove!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aldrisur skrev:

:hoppendeglad:Godt nytt år beste forumfolk! 

Jeg savner dere og skal virkelig forsøke å være mer aktiv i det nye året. :tommelsmil: :klemmer:

Godt nyttår, aldri, så kjekt å se deg ❤ :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ehh...var i seng under min dyne da klokka slo 21:00 i går og våknet omtrent 02:00 av noen ettersmell
og raketter. Forsøkte å sove videre, men fikk det ikke til. Det kom noen rakettslengere til og jeg sto opp. :Gjesp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...