Gå til innhold

Har klesstørrelsene blitt større?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har også stusset over dette. Er 176 cm, BMI 23-24, alltid tenkt jeg var typisk medium og før alltid brukt dette, iblant large. Nå er det nesten alltid small. Har også lurt på hva tynnere og lavere kvinner gjør. Interessant med vanity sizing som nevnt over. Vi er jammen enkle vi mennesker. 

Anonymkode: 73224...1bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte XS som en tenåring på 48 kg, og bruker fremdeles XS som en voksen kvinne på 57-58 kg. Jeg kunne lurt meg selv til å tro at kroppssammensetningen min har endret seg og jeg har fått muskler av trening, men jeg vet jo at det ikke er tilfelle.

Har tatt vare på et par plagg som jeg brukte for 20 år siden og de er bitte bitte små. Har ikke sjans å gå med dem, selv om jeg bruker de samme størrelsene...

Lurer på hvor små, tynne jenter finner klær når de minste størrelsene er så store. 

Anonymkode: 5fb14...73a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg er 160 høy og 53 kg, og har alltid brukt XS og S. Nå for tiden finner jeg seriøst ikke klær som passer lengre. Kjøpte en sånn deilig bukse med høyt liv på vero Moda for noen år siden, men nå er akkurat samme bukse blitt altfor stor. Den henger slapt og stygt på meg, og tilsvarer vel heller en S/M enn XS. Synes dette er litt frustrerende. 

Anonymkode: 856bf...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...