Gå til innhold

Hurrasang for VisjonNorge og evangeliet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff...Visjon Norge er en kanal drevet av svindlere som kun er ut etter penger, Evangeliesenteret og pinsemenigheten er ikke stort bedre.Hvis man graver litt i pengestrømmen til Evangeliesenteret så skal det ikke mye til for å skjønne at de har mange svin på skogen.

Det er en skam at de har lov til å drive med "reahbilitering" av rusmisbrukere da de gjør ingenting for at rusmisbrukerne skal klare seg etter opphold på sentret, de legger faktisk opp til at disse stakkars menneskene skal komme tilbake til sentret for det gir mer penger i kollekten.

Nesten like ille som Jehovas Vitner. 

Anonymkode: 726d4...e61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff...Visjon Norge er en kanal drevet av svindlere som kun er ut etter penger, Evangeliesenteret og pinsemenigheten er ikke stort bedre.Hvis man graver litt i pengestrømmen til Evangeliesenteret så skal det ikke mye til for å skjønne at de har mange svin på skogen.

Det er en skam at de har lov til å drive med "reahbilitering" av rusmisbrukere da de gjør ingenting for at rusmisbrukerne skal klare seg etter opphold på sentret, de legger faktisk opp til at disse stakkars menneskene skal komme tilbake til sentret for det gir mer penger i kollekten.

Nesten like ille som Jehovas Vitner. 

Anonymkode: 726d4...e61

Driver JV med økonomisk svindel?

Anonymkode: 79a74...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Driver JV med økonomisk svindel?

Anonymkode: 79a74...c3f

Vet ikke om man kan kalle det svindel men mesteparten av pengene som JV samler inn blir kanalisert til Vakttårnet som er det økonomiske selskapet som står bak sekten, det er enorme beløp det dreier seg om.

Stort sett alle disse nyere grenene av kristendommen som JV, Pinsemenigheten og Mormonerne som startet i USA på slutten av 1700 og begynnelsen av 1800 tallet ble startet som en måte å tjene penger på uten at myndighetene skulle kunne bry seg for mye med det økonomiske.

Kan finne mye informasjon om JV på https://jwleaks.org og https://www.jwfacts.com

Anonymkode: 726d4...e61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er trist. Jeg kjenner dessverre endel som ser på denne kanalen, og det er så mye feil. Syns det er penger det går i der.
Jeg tror på evangeliet og bibelen, men Hanvold og denne kanalen, har jeg ikke tillit til. For meg er det en sorg at familie og venner støtter dem. Har prøvd å si fra om ting som skurrer, men blir ikke hørt.

Anonymkode: b5912...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...