AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Tenkt på hvorfor jeg alltid går ned et kilo eller to i desember, og tror det skyldes at det blir så mye sosialisering og servering av mat som ikke er favoritten min, samt mer fri til å trene på dagtid. Kan fort overspise på hverdagsmat som pizza og chips, men klassisk julemat er ikke noe jeg har lyst å spise meg stappmett på. Andre som har det sånn? Føler nesten at det er forventet at man legger på seg rundt juletider. Anonymkode: 3fd4f...999
Gnå Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Ja, jeg har det sånn. Tror det er flere grunner. 1. Jeg er litt småspist, og har ganske faste rutiner på måltidene mine for å spise nok. I jula forsvinner disse. 2. Jeg er ikke så opptatt av julemat, kaker osv. 3. Mye aktivitet (ski). 4. Innerst inne redd for å legge på meg masse, så jeg holder litt igjen også. Også blir det til at jeg går i minus.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Ja går ned.. spiser mye dritt i desember, men er aktiv💪. Jeg har mange venninner jeg også besøker 😉😉, brenner noe kcal på det også. Anonymkode: 0a6fb...e8e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Hadde det vært så vell... Glad jeg ikke har gått opp mer. Ikke er jeg så glad i deg som blir servert heller, men for høflig til å ikke gafle innpå. Også er det så mye innenfor rekkevidde. Ikke går vi mye på besøk heller, gjestene kommer hit, og da blir det litt alkohol også. Anonymkode: fa036...3e8
SPOCA Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 Jada, litt. Jeg teller alltid kalorier, og i jule ligger jeg akkurat litt under eller akkurat slik at jeg ikke går opp i vekt, og gjerne litt ned i vekt.
Trish Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 Jeg gjør det, generelt når jeg har ferier. Sover lengre og spiser ikke tvert jeg står opp. Spiser kanskje en brødskive på dagen før middag også snacks senere. Blir mindre enn dager på jobb/skole
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #7 Skrevet 29. desember 2019 Ja, jeg har gått ned fra 60,5 til 60,0 den siste uka. Skal ned til 57 kg etter en graviditet. Teller kalorier. Har stått opp tidlig med barna, spist normale måltider, trent hver dag og lagt meg med minsten kl 21.30. Ingen alkohol. Mindre snacks om kvelden pga tidlig leggetid. Anonymkode: f378a...da0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #8 Skrevet 29. desember 2019 Ja, i år har jeg gått ned 3,5 kg tror jeg? Anonymkode: 4f72f...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå