Gå til innhold

Alene på nyttårsaften


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært alene før, da kjøpte jeg frossenpizza, litt snop, brus og litt rødvin. Forberedte seriemaraton i onepiecen. Er faktisk en av de nyttårene jeg husker som en positiv opplevelse :)

Anonymkode: 76605...cf5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som er alene og ikke har lyst til å være det : spør på FB lokalside om det er andre i samme båt. Lag et spleiselag og ha det trivelig sammen. Man må nok ta initiativ sjøl for at noe skal skje. 

Anonymkode: 202fe...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2019 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Jeg lager god mat til meg selv med tilhørende vin. Har kjøpt en ny bok og fikk garn til en genser som jeg skal begynne på. Tar en mental gjennomgang av året og legger planer for 2020 ut i fra hva som fungerte i 2019. I tillegg går jeg gjennom budsjettet mitt og justerer det. Målet er å bruke mest mulig på reiser. Så løfter jeg glasset når klokken slår 12 og ønsker meg selv et innholdsrikt 2020. 

Anonymkode: aa84e...11e

Ååå dette likte jeg! Blir ikke alene, men skal ta en mental gjennomgang av 2019,  og legge en plan for hva jeg skal jobbe med i 2020 (ikke nyttårsløfter). Kan også se litt på økonomien. Kan få mer ut av pengene. Nylig gjeldfri, men har ingen skikkelig plan med de ekstra tusenlappene hver måned som plutselig er tilgjengelige. Lett å bruke/sløse mer da! Er litt på vent fordi jeg har en gammel bil som kanskje må byttes i 2020, og et ønske om å pusse opp et bad om ca fire år. 

Endret av Eneri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/29/2019 at 11:48 AM, Aragorn ll Elessar said:

Jeg skal heldigvis også det, ser fram til og se på enten filmer eller tv serier. 

Samme her! Gleder meg til å slappe av hele kvelden på sofaen

Anonymkode: 5cadd...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alene i år også. Liker ikke fyrverkeri og tar med en nabo sin hund som er vettskremt av lyder til en hytte som ligger i et rolig  område.  Steker meg en fin biff og mye rødvin.  Pynter meg i en fin god kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg ferdig kokte poteter, ertestuing, saus og noen ribbebiter i varmdisken.
                                            Det holder til meg i morgen. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alene her også 😔 Vært det på de fleste nyttårsaftener siden midten av 20 årene. Velger ikke å være alene, men alle har sitt på sine kanter. Har få venner og tror jeg blir litt glemt. Eller, de tror kanskje jeg har andre planer. Blir vel til å se litt filmer / serier og prøve å holde motet oppe.

Anonymkode: f111e...44f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp det 🙂 Er jo som alle andre dager egentlig, bare at vi starter ny kalendertelling i morgen.

Legger meg som vanlig ca kl 23 senest. Plugger ørene med propper og sover som vanlig, deilig å stå opp til vanlig tiden uten hangover/fyllesyk. Trene og kose meg i morgen tidlig etpar timer! 🙂 Mens jeg tenker på de som var oppe hele natt å druknet hjernen i alkohol, uten å få utbytte av fridagen sin 🙂 

Anonymkode: 50d4e...d4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig jobbe i kveld, men blir alene ettersom jeg er syk. Bor dessuten alene. De fleste jeg kjenner er nok på jobb eller fest. Det kjennes litt ensomt men jeg skal prøve å lage meg noe god mat i det minste. 

Anonymkode: 7cbdd...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid alene. Hater å være alene. Ensomhet er grusomt. Så trist. Ufattelig trist. Hater nyttårsaften. Når alle er så glade og fornøyde og feirer med venner og familie er kontrasten enda vanskeligere å leve med. Men sånn er livet dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Viviann skrev:

Jeg er alltid alene. Hater å være alene. Ensomhet er grusomt. Så trist. Ufattelig trist. Hater nyttårsaften. Når alle er så glade og fornøyde og feirer med venner og familie er kontrasten enda vanskeligere å leve med. Men sånn er livet dessverre.

Sender deg en klem ❤ Jeg forstår veldig godt hvordan du føler deg :hug:  Jeg har det på samme måte. 

Anonymkode: f111e...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt dønn alene denne kvelden, damen kunne ikke være sammen med meg på grunn av familien sin. Så koser meg med Jack, Johnny og Jose :)  Som jeg egentlig har tenkt på å dumpe etter nyttår. Tar litt synd på meg selv, men er egentlig likeglad akkurat nå. Håper bare at 2020 kan bli litt mindre komplisert en årene som har gått forbi i det siste.

Anonymkode: d55d5...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...