Gå til innhold

Prøverør 2020

Anbefalte innlegg

Melie
Førstegangsprøvene skrev (35 minutter siden):

Huff. Det er virkelig ikke bare bare dette her. Men masse egg da, det er da noe 🤷‍♀️❤️

Ja det er absolutt noe. Sist fikk vi 19 ut og totalfrys, men «bare» 2 stk på frys. krysser fingrene for noe liknende denne gangen, om ikke bedre🤞🏻💕

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 3,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

605

• Neutral90

466

• Avianna

137

• TiiBii

115

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Jeg er så glad!! Denne morningen vil vi huske for bestandig😭😭😭

8 ivf...  Takk Hellas....   

Hei alle sammen!  Følger ikke med på alt dere skriver i det siste, men ønsker dere masse lykke til!  Etter 8 ivf med dårlige embryo og aldri på frys, er vi kommet til uke 13 etter siste ivf

Postede bilder

Alvida
Førstegangsprøvene skrev (1 time siden):

Å huff. Ja, det skjønner jeg. Det er så tøft å gå sånn å prøve og det er så få som skjønner noe som helst. Føler ukene føles som måneder når man ønsker så sterkt💔. Masse lykke til i morgen🤞. Kom dere rask inn på Hausken?

Vi vuderer Medicus i Stavanger som et alternativ. Kom hjem nå, og der lå svaret fra Porsgrunn, 5 måneder ventetid. Tenker man kan rekke noe privat i mellomtiden der 😏

Tusen takk👍🙏

Ja, fra vi ringte til vi var på første kontroll gikk det 8 dager 😊👍 Startet 1.runde ivf på 2. mensdag 14 dager etter det👍 så det er vel første gangen jeg har følt at noe har gått fort oppi dette🙈😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...