Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 1/13/2020 at 5:48 PM, TiiBii said:

Fryse-forsøk:

Var på kontroll i dag, livmorshinne på 5 mm. Legen stusset over at den ikke var blitt større. Lurte om på jeg hadde vært syk🤔 Det har jeg ikke. Øker dosen progynova (jippi🤐) frem til fredag.

Jeg starter med progynova og Estradot neste uke 🙂 Jeg synes livmorslimhinnen økte mer når jeg gikk på Estradot så kan anbefale det. 

Gjest Geirfuglen
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff så trist 😕 vet du hva som kan ha gjort at di andre ikkee klarte seg?

Anonymkode: 4e108...925

16 timer siden, Fiiol skrev:

Så trist å lese. Sender deg en klem, håper at det blir positivt utfall. ❤️ Du får vite mer i morgen? 

Takk for omtanken! Nå ser de faktisk at det blir innsett likevel! Så de har ett embryo. Og skal forsøke. Jeg skal høre litt mer om hvor godt/dårlig det er og om sjansen egentlig er liten. 

Skrevet

Mensen er tilbake etter spontan aborten i Desember. Skal faktisk ta en runde (holder på nå) med Letrozol tabletter dobbel kur, ul oppfølging på fertilitetssenteret og eggløsnings sprøyte denne pp med progesteron støtte. Muligheten for å klare det selv er der, men legger inn litt ekstra «hjelp» for å forsikre oss at jeg får eggløsning. Ble spontant gravid med jenta mi etter ivf for snart 9år siden, så siden det er en del ekstra hormoner i omløp nå etter ivf/graviditet så prøver vi å maksimere muligheten for at det kanskje kan skje igjen...😅 Om ikke det går skal jeg ringe når jeg får mens i Februar for oppstartsdato til ivf 2 forsøk i offentlig. 

Skrevet
26 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Takk for omtanken! Nå ser de faktisk at det blir innsett likevel! Så de har ett embryo. Og skal forsøke. Jeg skal høre litt mer om hvor godt/dårlig det er og om sjansen egentlig er liten. 

Lykke til💜🙏🏻 Håper det går bra💜🥰

Skrevet
47 minutter siden, Geirfuglen skrev:

De skal ikke sette inn dårlige egg, så lykke til! 😊

Skrevet
3 timer siden, Maja92 skrev:

Jeg starter med progynova og Estradot neste uke 🙂 Jeg synes livmorslimhinnen økte mer når jeg gikk på Estradot så kan anbefale det. 

Takk for tips🥰

Når jeg sitter i ro og kjenner etter så kan jeg kjenne at det skjer no der nede, så tror økingen har gitt det extra pushet. Blir spennende å se på fredag. Gleder meg så masse til å sette inn et egg igjen, elsker den følelsen jeg får av å vite at et befruktet egg er satt inn. Til tross for negative resultater hver gang. 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Geirfuglen skrev:

Har du vært å satt inn i dag? 🥰

Skrevet

Kan dere hjelpe meg? Jeg har vært gjennom 8 innsett. Aldri tatt test før, men kun blodprøve på riksen. Så jeg vet ikke hvordan man vurderer om det er svak strek.

jeg skulle egentlig ta testen imorgen, men klarte ikke å la være og tok den idag. De på Maigaard sier at de forventer sterkere. Hadde uttak 31.12 og innsett 3 januar. Testdagen den 16. 

Den øverste er fra i morges og den nederste tok jeg nå. Er begge svake eller hvordan ser det ut?  

5CE2E042-17C1-4E6E-9B65-13F0A9F6E9F0.jpeg

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, babal skrev:

Kan dere hjelpe meg? Jeg har vært gjennom 8 innsett. Aldri tatt test før, men kun blodprøve på riksen. Så jeg vet ikke hvordan man vurderer om det er svak strek.

jeg skulle egentlig ta testen imorgen, men klarte ikke å la være og tok den idag. De på Maigaard sier at de forventer sterkere. Hadde uttak 31.12 og innsett 3 januar. Testdagen den 16. 

Den øverste er fra i morges og den nederste tok jeg nå. Er begge svake eller hvordan ser det ut?  

Du kan knapt få mer positiv test enn disse. Gratulerer! 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, babal skrev:

De der er da så tydelige du kan få dem. I alle fall den nederste. Hvem forventer sterkere sa du? 

Anonymkode: 1df65...784

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De der er da så tydelige du kan få dem. I alle fall den nederste. Hvem forventer sterkere sa du? 

Anonymkode: 1df65...784

Jordmoren på Maigaard som forventet sterkere enn den øverste som jeg tok i morges. Får ta en ny imorgen.  

Skrevet
39 minutter siden, babal skrev:

Jordmoren på Maigaard som forventet sterkere enn den øverste som jeg tok i morges. Får ta en ny imorgen.  

Har jordmoren noe forhold til hcg-behovet disse testene har versus de hun er vant til å se da? 

• Liker 1
Skrevet

Fikk nettopp oversikten i posten angående oppstart av nytt uttak. 

Sist brukte jeg Gonal F, Orgalutran og otrivelle.  Nå er orgalutran byttet ut med fyremadel.  

Er dette det samme? 🙈 

Prøvde å Google,Men fikk ikke opp så mye

Skrevet
3 minutter siden, Deseo skrev:

Fikk nettopp oversikten i posten angående oppstart av nytt uttak. 

Sist brukte jeg Gonal F, Orgalutran og otrivelle.  Nå er orgalutran byttet ut med fyremadel.  

Er dette det samme? 🙈 

Prøvde å Google,Men fikk ikke opp så mye

Det er det samme ja. 🤗

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Fiiol skrev:

Det er det samme ja. 🤗

Takk for svar 😊 trodde kanskje de hadde endret på noe uten å si ifra 

Skrevet
36 minutter siden, Deseo skrev:

Takk for svar 😊 trodde kanskje de hadde endret på noe uten å si ifra 

Jeg måtte bytte fra orgalutran til fyremadel midt i stimuleringen en gang, orgalutran gikk ut av produksjon eller noe. De er så og si helt identiske. ☺️

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Fiiol skrev:

Jeg måtte bytte fra orgalutran til fyremadel midt i stimuleringen en gang, orgalutran gikk ut av produksjon eller noe. De er så og si helt identiske. ☺️

Såppas ja! 😂Da var det vel i løpet av 2019? Første uttaket mitt var på høsten 2018.  Men så lenge det er det samme så er det null stress 👌😊

Gjest Geirfuglen
Skrevet
9 timer siden, TiiBii skrev:

Har du vært å satt inn i dag? 🥰

Ja, har satt inn i dag, så dette blir spennende! Har en arrete livmor, så det spørs om det fester seg da. 

Gjest Geirfuglen
Skrevet
4 timer siden, babal skrev:

Jeg vet ikke om det kan være falske positive pga IVF, for sånt har jeg ikke greie på. Men testene i seg selv ser absolutt positive ut, trenger ikke sterkere streker enn dette! 

Skrevet

De som går gjennom naturlig fryseforsøk, hvor ofte skal man ta eggløsningstester?

Holder det med 1 gang om dagen med morgenurin? Tenker bare at jeg ikke vil miste eggløsningen i tilfelle at den faller mellom testene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...