Maja92 Skrevet 15. januar 2020 #261 Skrevet 15. januar 2020 On 1/13/2020 at 5:48 PM, TiiBii said: Fryse-forsøk: Var på kontroll i dag, livmorshinne på 5 mm. Legen stusset over at den ikke var blitt større. Lurte om på jeg hadde vært syk🤔 Det har jeg ikke. Øker dosen progynova (jippi🤐) frem til fredag. Jeg starter med progynova og Estradot neste uke 🙂 Jeg synes livmorslimhinnen økte mer når jeg gikk på Estradot så kan anbefale det.
Gjest Geirfuglen Skrevet 15. januar 2020 #262 Skrevet 15. januar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff så trist 😕 vet du hva som kan ha gjort at di andre ikkee klarte seg? Anonymkode: 4e108...925 16 timer siden, Fiiol skrev: Så trist å lese. Sender deg en klem, håper at det blir positivt utfall. ❤️ Du får vite mer i morgen? Takk for omtanken! Nå ser de faktisk at det blir innsett likevel! Så de har ett embryo. Og skal forsøke. Jeg skal høre litt mer om hvor godt/dårlig det er og om sjansen egentlig er liten.
VeronicaAmanda Skrevet 15. januar 2020 #263 Skrevet 15. januar 2020 Mensen er tilbake etter spontan aborten i Desember. Skal faktisk ta en runde (holder på nå) med Letrozol tabletter dobbel kur, ul oppfølging på fertilitetssenteret og eggløsnings sprøyte denne pp med progesteron støtte. Muligheten for å klare det selv er der, men legger inn litt ekstra «hjelp» for å forsikre oss at jeg får eggløsning. Ble spontant gravid med jenta mi etter ivf for snart 9år siden, så siden det er en del ekstra hormoner i omløp nå etter ivf/graviditet så prøver vi å maksimere muligheten for at det kanskje kan skje igjen...😅 Om ikke det går skal jeg ringe når jeg får mens i Februar for oppstartsdato til ivf 2 forsøk i offentlig.
VeronicaAmanda Skrevet 15. januar 2020 #264 Skrevet 15. januar 2020 26 minutter siden, Geirfuglen skrev: Takk for omtanken! Nå ser de faktisk at det blir innsett likevel! Så de har ett embryo. Og skal forsøke. Jeg skal høre litt mer om hvor godt/dårlig det er og om sjansen egentlig er liten. Lykke til💜🙏🏻 Håper det går bra💜🥰
prøverpåny Skrevet 15. januar 2020 #265 Skrevet 15. januar 2020 47 minutter siden, Geirfuglen skrev: Takk for omtanken! Nå ser de faktisk at det blir innsett likevel! Så de har ett embryo. Og skal forsøke. Jeg skal høre litt mer om hvor godt/dårlig det er og om sjansen egentlig er liten. De skal ikke sette inn dårlige egg, så lykke til! 😊
TiiBii Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #266 Skrevet 15. januar 2020 3 timer siden, Maja92 skrev: Jeg starter med progynova og Estradot neste uke 🙂 Jeg synes livmorslimhinnen økte mer når jeg gikk på Estradot så kan anbefale det. Takk for tips🥰 Når jeg sitter i ro og kjenner etter så kan jeg kjenne at det skjer no der nede, så tror økingen har gitt det extra pushet. Blir spennende å se på fredag. Gleder meg så masse til å sette inn et egg igjen, elsker den følelsen jeg får av å vite at et befruktet egg er satt inn. Til tross for negative resultater hver gang. 2
TiiBii Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #267 Skrevet 15. januar 2020 3 timer siden, Geirfuglen skrev: Takk for omtanken! Nå ser de faktisk at det blir innsett likevel! Så de har ett embryo. Og skal forsøke. Jeg skal høre litt mer om hvor godt/dårlig det er og om sjansen egentlig er liten. Har du vært å satt inn i dag? 🥰
babal Skrevet 15. januar 2020 #268 Skrevet 15. januar 2020 Kan dere hjelpe meg? Jeg har vært gjennom 8 innsett. Aldri tatt test før, men kun blodprøve på riksen. Så jeg vet ikke hvordan man vurderer om det er svak strek. jeg skulle egentlig ta testen imorgen, men klarte ikke å la være og tok den idag. De på Maigaard sier at de forventer sterkere. Hadde uttak 31.12 og innsett 3 januar. Testdagen den 16. Den øverste er fra i morges og den nederste tok jeg nå. Er begge svake eller hvordan ser det ut? 2
Neutral90 Skrevet 15. januar 2020 #269 Skrevet 15. januar 2020 3 minutter siden, babal skrev: Kan dere hjelpe meg? Jeg har vært gjennom 8 innsett. Aldri tatt test før, men kun blodprøve på riksen. Så jeg vet ikke hvordan man vurderer om det er svak strek. jeg skulle egentlig ta testen imorgen, men klarte ikke å la være og tok den idag. De på Maigaard sier at de forventer sterkere. Hadde uttak 31.12 og innsett 3 januar. Testdagen den 16. Den øverste er fra i morges og den nederste tok jeg nå. Er begge svake eller hvordan ser det ut? Du kan knapt få mer positiv test enn disse. Gratulerer! 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #270 Skrevet 15. januar 2020 3 minutter siden, babal skrev: Kan dere hjelpe meg? Jeg har vært gjennom 8 innsett. Aldri tatt test før, men kun blodprøve på riksen. Så jeg vet ikke hvordan man vurderer om det er svak strek. jeg skulle egentlig ta testen imorgen, men klarte ikke å la være og tok den idag. De på Maigaard sier at de forventer sterkere. Hadde uttak 31.12 og innsett 3 januar. Testdagen den 16. Den øverste er fra i morges og den nederste tok jeg nå. Er begge svake eller hvordan ser det ut? De der er da så tydelige du kan få dem. I alle fall den nederste. Hvem forventer sterkere sa du? Anonymkode: 1df65...784 1
babal Skrevet 15. januar 2020 #271 Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De der er da så tydelige du kan få dem. I alle fall den nederste. Hvem forventer sterkere sa du? Anonymkode: 1df65...784 Jordmoren på Maigaard som forventet sterkere enn den øverste som jeg tok i morges. Får ta en ny imorgen.
Mhmjadda Skrevet 15. januar 2020 #272 Skrevet 15. januar 2020 39 minutter siden, babal skrev: Jordmoren på Maigaard som forventet sterkere enn den øverste som jeg tok i morges. Får ta en ny imorgen. Har jordmoren noe forhold til hcg-behovet disse testene har versus de hun er vant til å se da? 1
Deseo Skrevet 15. januar 2020 #273 Skrevet 15. januar 2020 Fikk nettopp oversikten i posten angående oppstart av nytt uttak. Sist brukte jeg Gonal F, Orgalutran og otrivelle. Nå er orgalutran byttet ut med fyremadel. Er dette det samme? 🙈 Prøvde å Google,Men fikk ikke opp så mye
Fiiol Skrevet 15. januar 2020 #274 Skrevet 15. januar 2020 3 minutter siden, Deseo skrev: Fikk nettopp oversikten i posten angående oppstart av nytt uttak. Sist brukte jeg Gonal F, Orgalutran og otrivelle. Nå er orgalutran byttet ut med fyremadel. Er dette det samme? 🙈 Prøvde å Google,Men fikk ikke opp så mye Det er det samme ja. 🤗 1
Deseo Skrevet 15. januar 2020 #275 Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, Fiiol skrev: Det er det samme ja. 🤗 Takk for svar 😊 trodde kanskje de hadde endret på noe uten å si ifra
Fiiol Skrevet 15. januar 2020 #276 Skrevet 15. januar 2020 36 minutter siden, Deseo skrev: Takk for svar 😊 trodde kanskje de hadde endret på noe uten å si ifra Jeg måtte bytte fra orgalutran til fyremadel midt i stimuleringen en gang, orgalutran gikk ut av produksjon eller noe. De er så og si helt identiske. ☺️ 1
Deseo Skrevet 15. januar 2020 #277 Skrevet 15. januar 2020 1 time siden, Fiiol skrev: Jeg måtte bytte fra orgalutran til fyremadel midt i stimuleringen en gang, orgalutran gikk ut av produksjon eller noe. De er så og si helt identiske. ☺️ Såppas ja! 😂Da var det vel i løpet av 2019? Første uttaket mitt var på høsten 2018. Men så lenge det er det samme så er det null stress 👌😊
Gjest Geirfuglen Skrevet 15. januar 2020 #278 Skrevet 15. januar 2020 9 timer siden, TiiBii skrev: Har du vært å satt inn i dag? 🥰 Ja, har satt inn i dag, så dette blir spennende! Har en arrete livmor, så det spørs om det fester seg da.
Gjest Geirfuglen Skrevet 15. januar 2020 #279 Skrevet 15. januar 2020 4 timer siden, babal skrev: Kan dere hjelpe meg? Jeg har vært gjennom 8 innsett. Aldri tatt test før, men kun blodprøve på riksen. Så jeg vet ikke hvordan man vurderer om det er svak strek. jeg skulle egentlig ta testen imorgen, men klarte ikke å la være og tok den idag. De på Maigaard sier at de forventer sterkere. Hadde uttak 31.12 og innsett 3 januar. Testdagen den 16. Den øverste er fra i morges og den nederste tok jeg nå. Er begge svake eller hvordan ser det ut? Jeg vet ikke om det kan være falske positive pga IVF, for sånt har jeg ikke greie på. Men testene i seg selv ser absolutt positive ut, trenger ikke sterkere streker enn dette!
Avianna Skrevet 16. januar 2020 #280 Skrevet 16. januar 2020 De som går gjennom naturlig fryseforsøk, hvor ofte skal man ta eggløsningstester? Holder det med 1 gang om dagen med morgenurin? Tenker bare at jeg ikke vil miste eggløsningen i tilfelle at den faller mellom testene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå