Gå til innhold

God håndkrem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hendene mine er tørre, flasser og er røde og ser ikke ut😣 noen som kan anbefale en god håndkrem? 

Anonymkode: c9967...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den beste jeg har vert borti. Liten tube koster ca en femtilapp, du finner den på Europris og Felleskjøpet.

 

agry4.jpg.ebb8d21baec8e5c1f503f1e06cedabad.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Rituals Body Creme er veldig god. Det er ikke direkte en håndkrem, menn etter å ha smørt den ut, om man fortsetter å «smøre» vil den bli skikkelig oljete og god 😄

Anonymkode: 6fc64...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å bruke "Working hands" som fås kjøpt på steder som bensinstasjoner, Jula o.l. Den er drøy, effektiv, trekker raskt inn og har langvarig effekt, uten å føles fet på huden. Den er helt tydelig markedsført mot arbeidskarer med arbeidsnever, men jeg kan skrive under på at den funker helt ypperlig på mine vintersprukne "kontordamehender" også. Jeg har aldri hatt så fine hender på denne tiden av året før. 

Anonymkode: 9849b...1a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elisbeth Arden, eight hour cream.

Anonymkode: f4539...7f8

Den har jeg ikke brukt på ca 20 år, men husker den som alt for tynn og lett for vintertørre hender? 

Anonymkode: 9849b...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den har jeg ikke brukt på ca 20 år, men husker den som alt for tynn og lett for vintertørre hender? 

Anonymkode: 9849b...1a8

Eight Hour Cream intensive moisturizing hand treatment er tynn, men the original eight hour cream skin protectant er tykkere i konsestens, miracle for mine vintertørre hender, jobber ute i all slags vær.

Anonymkode: f4539...7f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eight Hour Cream intensive moisturizing hand treatment er tynn, men the original eight hour cream skin protectant er tykkere i konsestens, miracle for mine vintertørre hender, jobber ute i all slags vær.

Anonymkode: f4539...7f8

Ellers ville jeg prøvd en i Hemp fra helsekost, også vurdert en i hemp fra Bodyshop.

Anonymkode: f4539...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hendene mine er tørre, flasser og er røde og ser ikke ut😣 noen som kan anbefale en god håndkrem? 

Anonymkode: c9967...0cb

A-krem. Billig og supergod!!! Hilsen ei som jobber i parfymeri, men kun bruker A-krem

Anonymkode: 6f932...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Locobase Repair før jeg går og legger meg. Den gjør underverk på hendene. På dagen bruker jeg en helt vanlig håndkrem.

Anonymkode: c7a29...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ellers ville jeg prøvd en i Hemp fra helsekost, også vurdert en i hemp fra Bodyshop.

Anonymkode: f4539...7f8

Denne er ganske effektiv, men selv klarer jeg ikke bruke den pga. lukten stanken. Jeg synes den lukter sterkt av råttent gress e.l.

Anonymkode: 9849b...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loccitane sin med sheasmør. Finnes med både 20% og 25% shea.

Anonymkode: a7aa4...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eight Hour Cream intensive moisturizing hand treatment er tynn, men the original eight hour cream skin protectant er tykkere i konsestens, miracle for mine vintertørre hender, jobber ute i all slags vær.

Anonymkode: f4539...7f8

Og den reparerer neglbåndene mine:) 

Anonymkode: 17bd2...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så tørre hender om vinteren at jeg begynner å blø. Jeg bruker hempkremen til The Body Shop og er veldig fornøyd med den. Veldig fet.

Anonymkode: 07814...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2019 den 11.58, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å bruke "Working hands" som fås kjøpt på steder som bensinstasjoner, Jula o.l. Den er drøy, effektiv, trekker raskt inn og har langvarig effekt, uten å føles fet på huden. Den er helt tydelig markedsført mot arbeidskarer med arbeidsnever, men jeg kan skrive under på at den funker helt ypperlig på mine vintersprukne "kontordamehender" også. Jeg har aldri hatt så fine hender på denne tiden av året før. 

Anonymkode: 9849b...1a8

Denne bruker jeg også. Jeg jobber i helsevesenet og vasker og spriter hendene hele tiden. Mine tidligere sprukne, blødende hender er nå i sjakk. Bruker av og til l’occitane sine sheakrem også, fordi den har deilig konsistens og lukter godt.

Anonymkode: 5104c...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...