Gå til innhold

Primer som fyller ut fine linjer og rynker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til en god primer sim fyller ut fine linjer og rynker?

Vi er en gjeng som går sammen om å ordne en bli-ny-dag for ei nyskilt kollega. Er ønske fra henne i forbindelse med 50årsfeiring. Hun har normal til kanskje litt tørr hud, med noen linjer og rynker. Hun holder seg godt til sin alder. Vet ikke om huden er litt tørr. Bare noe som kan være tilfelle, da hun vanligvis ikke bruker kremer.

Min oppgave er å få tak i en god primer, med fokus på egenskapen å skjule best mulig fine linjer og rynker.

Det finnes nok ingen trylleformel. Blir uansett glad for tips, dersom noen har kunnskap om en slik type primer! 🙏

 

Anonymkode: d1ac2...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er alle her like blank som meg når det gjelder primer? 

Det er kanskje ikke så vanlig å bruke primer. Har hørt at stor andel på kg er bare ungdommen. De trenger ikke den type primer. Dette var sikkert feil plattform å spørre på. 🙈

Ønsker en fin romjul til alle! 🎄

Anonymkode: d1ac2...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha svart deg men bruker ikke primer og bruker generelt lite sminke. Prøv å Google, det er mange sider hvor folk, vanlige folk, anbefaler eller ikke anbefaler sminke og kosmetikk. God jul 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Benefit Porefessional, MAC paintpot (jeg bruker denne på nese, selv om det er en øyebase), Tarte timeless smoothing primer - alle disse duger! Jeg pleier å bruke en av de tre i t-sonen og en mer hydrating primer i resten av ansiktet, som  Guerlain L'or

Anonymkode: 93535...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guerlain Lòr er den beste jeg har prøvd og er på andre flaska nå. Bruker den bare til spesielle anledninger eller dager hvor jeg føler meg dehydrert og grå.  Den løfter resultatet av sminken flere hakk.  Dyr, men verdt det fordi den er drøy og fantastisk. Bruker tre pump. 

https://www.blivakker.no/product/3104385?gclid=Cj0KCQiAvJXxBRCeARIsAMSkApqJdJdhrlEf2YpU-fSuPBNZm5A9OsEiAnOMJswNLVZM5qJUkd867_oaAntBEALw_wcB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benefit Porefessional.

Uansett hva du velger, ikke støtt bli vakker..

Anonymkode: 24f39...18f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...