Gå til innhold

Vitiligoflekker på kølla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en mann som har fått vitiligo flekk på kjønnsorganet, dette er pigmenteringsproblematikk som det ikke finnes noe kur for. Er redd for at det skal spre seg videre. Synes ikke dette er så greit mtp. kvinner som jeg møter og som ser meg naken. Jeg tenker at det kan kamufleres ved å tatovere vanlig hudfarge over. Er det noen som har innspill eller gode råd til hva jeg bør gjøre?

Anonymkode: 04dbb...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Det beste er å si at du har viltigo, og ikke gjøre noe mer ut av det. 

Anonymkode: 65374...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tatovere ville være en svært dårlig løsning. Plutselig får du repigmentering, og da har du veldig brune flekker på penis istedet.

Klarer ikke damene du treffer å se forbi flekkene, er de uansett ikke verdt et videre forhold.

Mannen min har vitiligo både på penis og store deler av armer og bein. Så lenge mannen, og penis, fungerer, er flekkene underordnet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en mann som har fått vitiligo flekk på kjønnsorganet, dette er pigmenteringsproblematikk som det ikke finnes noe kur for. Er redd for at det skal spre seg videre. Synes ikke dette er så greit mtp. kvinner som jeg møter og som ser meg naken. Jeg tenker at det kan kamufleres ved å tatovere vanlig hudfarge over. Er det noen som har innspill eller gode råd til hva jeg bør gjøre?

Anonymkode: 04dbb...6fb

Dette vil mest sannsynlig spre seg, så å tatovere løser ingen ting. Men som andre sier, dette er ingen stor sak. Damene kommer ikke til å bry seg.

Anonymkode: 33997...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Peniser er ikke akkurat så vakre i utgangspunktet, så en flekk fra eller til utgjør nok ikke så mye for en kvinne. 

Anonymkode: 737f5...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitiligo gjør da ingenting.

Det at du kaller det ‘kølla’, derimot..🤢

Anonymkode: 2f47c...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, takk for fine svar. Inntrykket herfra er vel at jeg får bare akseptere dette, funksjonaliteten er jo i aller høyeste grad velfungerende. Ha en fortsatt fin Jul dere flotte damer ;)

Anonymkode: 04dbb...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...