Gå til innhold

prøverør


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært til prøverørsbehandling som vet hvor lang tid det tar etter innsettingen før egget(eggene) fester seg? Er det noen som merket noen symtomer i form av "stikking" i magen osv??

Jeg er så spent på utfallet, det er nå 6 dager siden eggene ble satt tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener jeg fikk beskjed om ca en uke etter innsetting. Jeg hadde stikkninger med jevne mellomrom ja og ble ikke gravid. Får håpe det er positivt for din del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vet ikke akkurat hvor mange dager det tar før egget fester seg...det vanlige er vel ca. ei uke, men regner med at det kan variere noe. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne teste på dag 12 (hvor dag 1 er dagen etter innsetting). Jeg hadde ikke stikninger...men så ble jeg heller ikke gravid, så det kan jo være et godt tegn for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg testet på dag 12 etter innsetting jeg også(blod prøve). Jeg hadde ingen stikking,men kjente graviditest symptomer etter ca 1 uke. Egget festet seg hos meg,men løsnet igjen. Lykketil!

Klem :klem: fra Lilletrollet (som forøvrg holder på med 2 ICSI forsøk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar :-) jeg prøver å ikke spekulere i symtomer da jeg har lest at crinone kremen jeg må bruke kan ha bivirkninger. Det er vel bare å smøre seg med tolmodighet.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er dessverre det. Det er noen grusomme dager og uker du går igjennom nå. Jeg var et nervevrak hver gang jeg gikk på do,var så redd for å se blod på papiret.

Håper virkelig det lykkes for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...