Jump to content
AnonymBruker

Kjipeste julegave 2019

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg kjenner jeg blir litt skuffa over menneskeheten av å lese denne tråden. Syns folk er utakknemlige. Jeg har fått mye av det som nevnes her, og ikke EN gang har jeg tenkt at "æsj, dette var en kjip gave". Jeg fikk en gang et brukt håndkle av min bestemor, men i stedet for å tenke at dette var en kjip gave, tenkte jeg heller på at hun hadde 20 barnebarn og var minstepensjonist. 

Denne tråden får meg til å miste lysten på å kjøpe julegaver. 

Anonymkode: 7326f...d4f

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 26.12.2019 den 16.30, AnonymBruker skrev:

Han fikk noe personlig og hun fikk kjøkkenting 🙄

Anonymkode: 9a988...9c4

Og problemet er? Kanskje hun ønsket seg kjøkkenting? Jeg ønsker meg alltid ting til kjøkkenet, er kokk og liker å lage god mat hjemme og. 

Anonymkode: 5fe8d...871

Purple Basil

Jeg er enig i at man skal være takknemlig for gaver (ref. tidligere innlegg i tråden), men det må da være lov å reagere når en tørrlagt alkoholiker får alkohol i julegave, eller når en allergiker får noe hn potensielt kan dø av å spise. Det med å få en haug av godteri kan også være en uting dersom mottaker sliter med mat eller har en spiseforstyrrelse. Det går an å bruke huet når man er på gaveshopping altså. 

AnonymBruker

=Oslo Julebok.

Ser på det som ren sponsing av heroin.

Anonymkode: 6a085...fd5

AnonymBruker
På 3.1.2020 den 5.46, AnonymBruker skrev:

Ble dumpa av kjæresten over tre år to dager før julaften for samme dag å finne ut via Facebook at han allerede hadde gått inn i nytt forhold med ei ny og kjørt dobbelt i minst et halvår før det ble slutt da jeg fant trusene hennes hos han og han kom til meg med kloremerker på rumpa. Ser på det som "julegave" da jeg ikke er den som nå får ødelagt livet av sosiopaten oh endelig kom meg ut av det destruktive forholdet. Stakkars henne. Og julegaven han kjøpte til meg, gav han til henne. Julegaven jeg kjøpte til han, en luksusweekend i Sverige,  skal jeg virkelig bruke i godt selskap med noen som fortjener det. 

Og fleecejakke som må byttes. 

Anonymkode: 4bb8b...18d

Fy flate for en dritt🤮

Anonymkode: 691e2...324

Roci

Jeg tror ikke jeg har fått "kjipe" gaver siden jeg var barn, da mammas gamle og smådemente tante alltid ha helt merkelige gaver. Men det var underholdende, da🙂 Et og annet fullstendig unyttig blir det jo innimellom, i år var det kakesett (kakekniv og kakespade) i sølvplett, men det er jo en flott gave uansett 😀 Jeg har bare ikke bruk for det.

Annonse

Honey Dew
På 25.12.2019 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk et håndfast bevis på at min mor begynner å røre litt 😕 

Jeg ble bare veldig, veldig lei meg.

Anonymkode: 5aca7...129

Hva fikk du da?

AnonymBruker

En jeg kjenner fikk såpe, "lotion" og badesalt og så videre (sånn gave-eske) for eksempel til å putte i badekaret når man skal bade. Men han har ikke badekar en gang. Det var kjæresten han som gav ham denne greia, men dette er vel egentlig noe man burde gitt til en fjorten år gammel jente...                   

:nissevink:

Anonymkode: 67b03...581

AnonymBruker

Hva fikk jeg som er kjipt? Absolutt ingen ting..... Rett og slett ingen gave i det hele. Mannen min fikk klokke som han ønsket seg men ingen gave tilbake

Anonymkode: 411eb...db0

AnonymBruker
På 25.12.2019 den 15.16, AnonymBruker skrev:

Barnet mitt brukte str. 23 da hun fikk de første skoene 13-14 mnd. gammel. Så såå skivebom er det vel ikke. 

Anonymkode: 75096...62a

Og datteren min på 4,5 bruker 22 og 23 i sko nå, så for oss ville det vært skivebom. Umulig å vite størrelser på klær og sko til barn da de er så forskjellige. Spør foreldrene eller kjøp noe annet tenker jeg :) 

Anonymkode: 2a790...1f7

Kikkisixx
På 5.1.2020 den 21.00, AnonymBruker skrev:

=Oslo Julebok.

Ser på det som ren sponsing av heroin.

Anonymkode: 6a085...fd5

Du er no verkeleg eit oppkomme av empati og medmenneskeligheit! Dette er noko av det dummaste eg har lest her inne, og gudane skal vite at det har vore MYKJE dumt! 

AnonymBruker
1 time siden, Kikkisixx skrev:

Du er no verkeleg eit oppkomme av empati og medmenneskeligheit! Dette er noko av det dummaste eg har lest her inne, og gudane skal vite at det har vore MYKJE dumt! 

Du er vel en av dem som gir rusmisbrukere som tigger penger og tror det går til mat?

Som videre tror at de ikke har tak over hode og allerede har fått stønad av nav?

Anonymkode: 5d4b8...b68

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er vel en av dem som gir rusmisbrukere som tigger penger og tror det går til mat?

Som videre tror at de ikke har tak over hode og allerede har fått stønad av nav?

Og ikke* fått stønad av nav.

Annonse

Kikkisixx
På 10.1.2020 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Nei, men eg er ei av dei som gir pengar til narkomane sjølv om eg veit kva pengane mest sannsynleg går til, som kjøper =Oslo (og desslike) både blad og bøker fordi der er ein utruleg bra måte for rus og/eller gatefolk å kunne jobbe på ærleg vis, og som sjølv veit kva det vil seie å vere ute ei vinternatt eller 100.. noko du tydeligvis er for «privilegert» til. 

AnonymBruker
På 10.1.2020 den 16.06, Kikkisixx skrev:

Det hun sier er jo fakta. Jeg kjøper heller ikke slike blader. Vil ikke sponse narkotikamisbruk.

Anonymkode: b7b2e...081

AnonymBruker
På 10.1.2020 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Nei rusmisbrukere trenger jo ikke mat. Og til din opplysning finnes det mange i Norge uten tak over hodet, og som ikke får stønad fra nav. 

Anonymkode: afa8f...598