Gå til innhold

Kjipeste julegave 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Frøken fjong skrev:

Jeg ga et stretc-laken til mannen 😅 vel vitende om at det var kjipt

Jeg hadde blitt veldig glad for den gaven. Kanskje ikke fra mannen. Men det er noe vi trenger mer av, men er kjedelig å bruke penger på 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Fikk skøyter...jeg som aldri har gått på skøyter og kommer aldri til å gjøre det, syns det var en merkelig ting å gi meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk et håndfast bevis på at min mor begynner å røre litt 😕 

Jeg ble bare veldig, veldig lei meg.

 

Anonymkode: 5aca7...129

❤️❤️ stor klem.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Luna Llena skrev:

Fikk skøyter...jeg som aldri har gått på skøyter og kommer aldri til å gjøre det, syns det var en merkelig ting å gi meg.

Hvis du aldri har gått på skøyter så kan du vel gi det er forsøk? Hvem vet, kanskje du syns det er gøy! 

Eller, du burde gi det mer enn ett forsøk, for du kommer til å kløne masse de første gangene! 😁

Anonymkode: e5977...c69

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk blender. Det er 4. gang jeg får dette i gave. Jeg er opptatt av trening og mat, så sikkert en fin tanke bak. Så absolutt ingen kjip gave av giver sånn sett. Bare kjipt at jeg ikke kommer til å få bruk for den. Og den hadde ingen byttelapp, så usikker på om jeg får byttet den...

Anonymkode: 08135...097

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 lp plater:70 talls funk, disco, soul og to plater heavy metall musikk fra kjæresten... Jeg liker ikke noe av det og klarer ikke høy og bråkete musikk.. Han blir veldig skuffa hvis jeg bytter de. 

Anonymkode: 691e2...324

Hvilke band da? Syns det var romantisk jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

En tråd om de kjipeste julegavene vi fikk i 2019.

Den kjipeste jeg fikk var en melkesjokoladerull.

Anonymkode: 00ee0...086

Det er forskjell på folk. Jeg ville blitt glad for den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk joggesko i str 24 til datteren min på 11 måneder 🤷‍♀️

Anonymkode: c09be...853

Min på 12 mnd bruker 23/24 så syns ikke det var så ille. Hva bruker din?

Anonymkode: 322f2...7ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen gaver er kjipe med mindre de blir gitt for å være ekkel, som å gi stek til veganeren, parfyme til noen som ikke tåler parfyme. cd til en hørselshemmmet osv.

Seriøst folkens, det er vanskelig å finne på noe år ut og år inn, jeg synes kravene til en bra gave er for høye. Jeg har fått ting jeg ikke selv ville ha kjøpt, men jeg vet giveren har gitt gaven med god vilje og setter pris på gaven. Ingen gaver er kjipe eller dårlig for meg.

Anonymkode: bee48...907

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Og når de skoene passer er det garantert vinter 😂 jeg ber folk kjøpe klær osv i den strl barna er i akkurat nå. Hver gang de har fått klær så har det passet på feil årstid. Jeg vet jo ikke engang når han er strl 27 feks i sko. 

Anonymkode: 42bab...09a

Men skal ikke ungen gå i barnehage så det kan være innesko? 

Anonymkode: 322f2...7ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

En tråd om de kjipeste julegavene vi fikk i 2019.

Den kjipeste jeg fikk var en melkesjokoladerull.

Anonymkode: 00ee0...086

Det er jo konge. Bra til å ha med på tur, kan brukes til helge eller kveldskos. Kan gis videre til barn, deles med gjester osv. Så anvendelig, praktisk og godt. Dette var det kjipeste? Skryteinnlegg dette eller?

Anonymkode: 4ae3f...8e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen gaver er kjipe med mindre de blir gitt for å være ekkel, som å gi stek til veganeren, parfyme til noen som ikke tåler parfyme. cd til en hørselshemmmet osv.

Seriøst folkens, det er vanskelig å finne på noe år ut og år inn, jeg synes kravene til en bra gave er for høye. Jeg har fått ting jeg ikke selv ville ha kjøpt, men jeg vet giveren har gitt gaven med god vilje og setter pris på gaven. Ingen gaver er kjipe eller dårlig for meg.

Anonymkode: bee48...907

Bacon til muslimen?

Anonymkode: 4ae3f...8e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, theTitanic skrev:

Det er forskjell på folk. Jeg ville blitt glad for den. 

Jeg og, hadde vært digg med en sjokoladeryll nå. Trist at folk ikke setter pris på gavene 😣

Anonymkode: 4ae3f...8e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En pose nøtter. Jeg er allergisk og selv om jeg tåler å være i samme rom så blir jeg fort dårlig om det kommer rester på klær, hud mm. Giveren vet dette

Anonymkode: 042cc...7e1

 

6 timer siden, cleangal skrev:

Spekepølse/fårepølse (hel pølse). Giver vet at jeg ikke spiser blandingsprodukter av kjøtt, kun rent kjøtt.

"Giver vet dette"? 

Tror dere virkelig giver gir dere ting dere ikke liker eller tåler med vilje? At giver egentlig ønsker dere sure og syke?  Kanskje er dere litt navlebeskuende og tenker alle er fullt ut opplyst om deres behov og går rundt å husker på dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en slik metalldunk til å ha slike 3l vindunker i med noe ala home is where the wine is påskrevet. Jeg drikker veldig sjelden vin og hater slike klisjé"morsomme" tekster på ting.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
21 minutter siden, Luna Llena skrev:

Fikk skøyter...jeg som aldri har gått på skøyter og kommer aldri til å gjøre det, syns det var en merkelig ting å gi meg.

Har du aldri gått på skøyter så bør du prøve.  De beste gavene er de du ikke visste at du trengte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her det jeg som gir rare gaver😞

Å kjøpe gaver gjør meg så veldig stressa at jeg blir helt tullete og hjernecellene fryser🥶 sammen og... ender opp med å gi noe som jeg til slutt tenker: jo men det blir jo bra nok.

Men når jeg sitter på julaften og de blir pakket opp så innser jeg at i min familie så er jeg hun det som gir rare julegaver 🙄

skrevet med store bokstaver i kalenderen for neste jul: « spørr hva de ønsker seg!» Glemte det i år igjen.

prøver ta det med humor jer er hun der rare. Men det er litt kjipt og skamfullt også. 😞

nevner ikke hva jeg ga for vil uke gjenkjennes men det innebar bla kjeks , mye kjeks og Byggesettjulepynt og en spesiell miljøvennlig klessåpe og og hm🙄🤔 

😪vondt å være så surrete og usikker.

Anonymkode: ea8b0...69a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, theTitanic skrev:

 

"Giver vet dette"? 

Tror dere virkelig giver gir dere ting dere ikke liker eller tåler med vilje? At giver egentlig ønsker dere sure og syke?  Kanskje er dere litt navlebeskuende og tenker alle er fullt ut opplyst om deres behov og går rundt å husker på dette? 

Giver vet, ja. Vi har bodd sammen og har kjent hverandre i over 25 år. Det er nok heller et utslag av «kjøpe noe bare for å kjøpe». Et koselig julekort hadde vært mer enn nok. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke en direkte kjip gave, den er veldig fin faktisk! men det er liksom det samme år etter år av samme type figur, og nå begynner jeg å bli litt lei det ettersom jeg sikkert har 8-10 forskjellige hvor giver har stått for sikkert halvparten av dem🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingen kjipe gaver. Jeg er glad noen tenker på meg når de kjøper inn gaver. 

Anonymkode: 32adb...2c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...