Gå til innhold

Kona kom hjem med fake øyevipper...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går hadde hun fått dette, til Jul! Aldri sett henne med det før, ser ut som hun skal på sirkus. Hun sier de ikke er lette å fjerne.

Stemmer dette? Kan de fjernes av de som har montert det? Jeg ikke kan ikke godta dette.

Anonymkode: f1323...750

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke opp til deg å godta noe som helst angående hennes valg av utseende (selv om jeg er enig i at det er utrolig stygt med pålimte vipper).

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig å sette på extentiones, og hun hadde vel kanskje håpet at du skulle synes at hun var fin. Fy søren så ekkel du er som reagerer slik du gjør. Var du like ufyselig mot henne som det du er her? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Taffel skrev:

Det er ikke uvanlig å sette på extentiones, og hun hadde vel kanskje håpet at du skulle synes at hun var fin. Fy søren så ekkel du er som reagerer slik du gjør. Var du like ufyselig mot henne som det du er her? 

Nei uvanlig er det ikke i våre dager, men svært mange overdriver veldig og blir derfor seende ut som drag-artister....   (Både hun og alle andre må selvfølgelig få bestemme selv hvordan de vil se ut, og jeg ville aldri ha sagt til noen at det var stygt).

Anonymkode: 4ec20...f0b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...