Gå til innhold

Allergisk reaksjon vippe extensions


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg begynner å få det. Øyelokket er litt rødt og hovent.  Er også litt ubehagelig. Drar til utlandet imrg tidig:( what to do? Er ikke helt krise enda, men redd det kan bli verre:( 

Anonymkode: f1034...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos Lashes by Kasja i Oslo. Hos hun som driver salongen. Hun var så hardhendt :(

Anonymkode: f1034...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hilde1302 skrev:

Prøv å ta en allergitablett? 

Har tatt flere, men hjelper bare noen timer. Kan kjøpe allergitabletter på Gardermoen, har ikke så mange igjen. Men burde jeg ikke ta de av om det ikke blir bedre av tablettene? Må evt gjøre det selv da 😕 

Anonymkode: f1034...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke ta mange allergi tabletter om dagen, en om dagen. Evt bruk øyedråper. Høres ut som det beste vil være å fjerne de, om det ikke bare er øyelokket som er hovent etter røff behandling så vil det jo roe seg ned etter en stund. Skulle tro du merket forskjell. 

Anonymkode: a84e3...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satte på extensions i  sommer, og reagerte på det - det ble rødt og hovent og øynene bare rant og rant. Etter hvert startet det å gjøre vondt også. Jeg måtte bare dra å få tatt dem av. Klinikken jeg tok de av på sleit fordi det var et annet lim og det satt så hardt, men etter en time eller så så klarte hun det. Og da ble det bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med hun som satte de på, dette er jo en reklamasjon... Få de av før det blir skikkelig betennelse. 

Anonymkode: a886e...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...