Gå til innhold

Akupressurmatte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svindel. Jeg kjøpte den nylig, og den kom i en pakke rett fra eBay.. så ville heller kjøpt den direkte fra eBay til halve prisen. 

Anonymkode: 93996...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Svindel. Jeg kjøpte den nylig, og den kom i en pakke rett fra eBay.. så ville heller kjøpt den direkte fra eBay til halve prisen. 

Anonymkode: 93996...036

Nettsiden er ikke så relevant, jeg lurer mer på om produktet har noe for seg :)

Anonymkode: d945c...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.12.2019 den 16.09, AnonymBruker skrev:

Nettsiden er ikke så relevant, jeg lurer mer på om produktet har noe for seg :)

Anonymkode: d945c...2a2

Jeg kan dele min personlige erfaring! Utløser absolutt endorfiner. Har brukt slike i perioder. For meg har det virket svært lite energigivende, ei heller smertelindrende. Men ved bruk, har det alltid blitt utløst endorfiner i de mengder, at jeg der og da har sovnet oppå matten, og/eller sovet svært godt på natten, dersom bruk av matten skjedde rett før sovetid. Så min erfaring er å oppnå opplevelse av velvære der og da, men lite positivt i etterkant, annet en god nattesøvn. Det er jo en flott ting, selv om jeg håpet på energiboost ol, som det gjerne loves ved salg av slike. Erfaringer/opplevelser ved bruk av slike matter, er nok svært individuelt. På grunnlag av egen erfaring, anbefaler jeg bruk av slike, dersom man strever med å få sove, men ikke annet. Personlig tenker jeg det er bortkastet tids og energibruk, dersom ønsker er å få mer energi, da jeg aldri opplevde annet enn det motsatte. Men dette er min opplevelse. Andre kan sitte igjen med annen erfaring.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...