Gå til innhold

Morgenrutine


Lillemy-

Anbefalte innlegg

Hva er deres rutiner om morgenen? Hva bruker dere av hudpleieprodukter og sminke?

 

Jeg vasker først ansiktet med Clarins gentle foaming cleanser for normal/kombinert hud. Deretter smører jeg ansiktet med Kiehls ultra facial cream.

Jeg bruker foundation, rouge, leppestift og sminker øyebrynene hver dag. Nå bruker jeg All hours foundation fra YSL, varierer mellom rouge, men bruker en ferskenfarget fra Korres mye. Jeg sminker brynene med brow set fra Mac. Leppestift varierer jeg mye, men en favoritt er Dimitri fra Chanel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Renser huden med enten TBS drops og youth forming cleanser eller Ole Henriksen wonderfeel double cleanser. Så påfører jeg Mario Badescu rosewater toner. Etter det påfører jeg serum, de varierer etter hvordan huden er, og så Ole Henriksen sheer transformation Perfecting krem og Kora Organics Noni glow eye oil, eventuelt også Ole Henriksen banana bright eyecream. 

Noen dager sminker jeg meg, andre ikke, og der varierer såpass mye hva jeg eventuelt bruker etter dagsformen og hvordan jeg føler meg. 

Anonymkode: 7f284...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...