Gå til innhold

Hva ble sluttsummen på gavebudsjettet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ca 2600,-. Fordelt på 11 personer. Er ufør, så det ikke blir dyre gaver fra meg, men det er ikke nødvendig heller :)

Anonymkode: 30400...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos oss ble sluttsummen godt over 50k. Jeg synes det er horribelt. Har en mann som er veldig glad i å gi fine gaver og mener at jul og sommer skal være et minusprosjekt. 

Vi har økonomi til det, men likevel 😳

Anonymkode: f1ca0...635

Hvor mange har dere handlet til da? Kan du gi eksempler på hva dere har gitt? Langt over mitt budsjett og kjente jeg ble litt nysgjerrig på hva som ligger under juletreet. 🙈

Anonymkode: bf57c...35e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0kr. sluttet å kjøpe gaver for 10år siden.

Resten av familien fulgte etter gradvis.

Anonymkode: 73c44...eb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har dere handlet til da? Kan du gi eksempler på hva dere har gitt? Langt over mitt budsjett og kjente jeg ble litt nysgjerrig på hva som ligger under juletreet. 🙈

Anonymkode: bf57c...35e

Vi har kjøpt for omtrent det samme. En iPhone 11, et stevne antrekk fra Cavalleria Toscana ( dressjakke, skjorte og hvit bukse), det ble samme pris som tlf, en reise til USA ( til den eldste), samt en del klær Og sko ellers. Alle 3 fikk UGGS ( ikke tøffeluggs), men ordentlige vinterstøvler. Mannen jobber i dag, så derfor slo han på stortromma. Vi har absolutt økonomi til det. 

Anonymkode: 055fa...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt ca. 250,- per pers til ca. 30. Har laget nesten alle gavene i år :)

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har dere handlet til da? Kan du gi eksempler på hva dere har gitt? Langt over mitt budsjett og kjente jeg ble litt nysgjerrig på hva som ligger under juletreet. 🙈

Anonymkode: bf57c...35e

Vi har 3  (2 med  partnere) , ett foreldrepar, 2 søsken og 3 nieser/nevøer og så hverandre da. Under treet ligger pengegave da den ene er student, reiser til storby til 2 andre, konsert billetter, mannen min får storby weekend av meg.   Ts. 

Anonymkode: f1ca0...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ble 10-15000... Ca 3000 på mannen, samme på hver av barna. 1000 til min søster, 1000? Til mine foreldre. Også venner og venners barn... Ca 500 pr familie.

Anonymkode: 831ef...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

4000kr - 27 gaver til 12 personer 😄 

🎁🎁

Hva kjøper man for 147 kr nå til dags? Som ikke blir liggende i en skuff eller kastet.

Anonymkode: 9cee4...b75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte mesh nettverk. Er egentlig til ene barnet, men går på fellesen. Kjøpte til 6 stk. 3 500,- Ble en haug med brukt neglelakk til datteren min. 

Anonymkode: 8337f...27b

Du gav bort brukte neglelakker? Er ikke det veldig uhygienisk?

Anonymkode: 9cee4...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kjøper man for 147 kr nå til dags? Som ikke blir liggende i en skuff eller kastet.

Anonymkode: 9cee4...b75

De aller fleste varelinjer hos en matvarebutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

250,- ble sluttsummen på gaver til 23 personer. 

Synes det er helt syke summer det snakkes om her i tråden. 

Anonymkode: 05192...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kjøper man for 147 kr nå til dags? Som ikke blir liggende i en skuff eller kastet.

Anonymkode: 9cee4...b75

Hvem sier at alle pakkene kostet det samme? Noen av dem var gratis, noen koster 300 noen 600kr, noe smått noe stort, totalt 4000kr.

Til familie, 5 personer, har hver fått 4 gaver til sammen 600kr x 5 = 3000kr på 20 gaver.

Gjenstående er 6 venner og farfar.

Da jeg ikke liker å kaste mat, får min farfar julegaven jeg får fra min jobb, som er mye spiselig som jeg ikke liker men som han storkoser seg med. Kjøpte en liten ekstra ting jeg la oppi, som har virkelig elsker, til 50kr. Nesten en helt gratis, men flott gave.

Noen venner har vi en pris på 100kr pr gaver, 5 gaver = 500kr. Det ble Rituals skumsåpe som ble ekstremt godt motatt av alle, noen som ønsket å få prøve det :) 

Og min beste venninne har fått en gave til litt over 400kr, Rituals gavesett.

Dette blir omlag 4000kr til sammen, om jeg har regnet riktig.

Men man kan få mye fint til 147kr også 😄 det er ikke alltid pengene det står på 😄

Vi i familien opererer alltid også med ønskeliste, så alt av alle små billigere gaver har stått på lista, og er veldig ønsket :) 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1500 til 5 personer. Så rundt 300 kroner per person. Heldigvis får jeg ikke dyre gaver så da slipper jeg å gi dyre gaver. 

Anonymkode: a4f98...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.000kr fordelt på 57 personer. Til neste år skal budsjettet kuttes drastisk og færre mottakere av gaver. For dette synes jeg er altfor mye.

Anonymkode: 8e2fc...189

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...