Gå til innhold

Hva ble sluttsummen på gavebudsjettet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hos oss ble sluttsummen godt over 50k. Jeg synes det er horribelt. Har en mann som er veldig glad i å gi fine gaver og mener at jul og sommer skal være et minusprosjekt. 

Vi har økonomi til det, men likevel 😳

Anonymkode: f1ca0...635

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det var en del, ja. Kan tenke meg det blir mye fint under treet. 

Sluttsummen min ble 0 kr, ingen gaver i år. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500. Til tre barn og noe smått til tre andre (par).  Mer enn nok. 

Anonymkode: 1a5ee...3c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror rundt 2000 gaver til 6 stk og 3 hunder.  Samboer får 4 gaver av meg, svigerbror får én, svigersøster 3, svigerforeldre får 2 + svigermor en alene. Andre svigersøster får 1. 

Endret av Prøver18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7000 til 20 personer. Har prøvd å være økonomisk i år, men jammen ble det en del likevel. 

Anonymkode: 636c9...20c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 14000.
Det er gaver til 25 personer, hvorav 4 par, så egentlig 21 gaver. Det som dro opp summen var en større gave til en av mottakerne; en kombinert julegave og gave for rund bursdag. Uten den hadde summen blitt noe under 10 000 til 24 personer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mesh nettverk. Er egentlig til ene barnet, men går på fellesen. Kjøpte til 6 stk. 3 500,- Ble en haug med brukt neglelakk til datteren min. 

Anonymkode: 8337f...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt til 8 personer, mellom 5000-10000 et sted. De dyreste er gaver mannen min har kjøpt til seg selv, mens de yngste (for små til å skjønne gaver) får for under 200 kr hver. Og så rundt 500 kr hver ellers. 

Anonymkode: 1434f...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 5500 har jeg brukt. Også har mannen brukt noen 1000 i tillegg. Til 25 personer, syns det er greit, noen veldig billige gaver, og noen litt dyrere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 12500-13000 her.

ungene ca 2500 hver

foreldrene våre ca 1200 pr par

søsknene våre ca 700 pr par

tante/onkelunger ca 500 pr stk

og litt småtterier utenom.

Mannen og jeg gir ikke til hverandre. I år ble vi enige om at oppussinga vi gjorde i høst er mer en god nok julegave til oss selv, kom på ca 25000. Men tar ikke det med i julegavebudsjettet.

Anonymkode: 240a1...29c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har brukt litt over 2000. Har ikke så mange jeg kjøper til. Mer enn det vil jeg igrunnen ikke bruke heller.

Anonymkode: 074f2...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 8000, 2 egne barn, 10 andre litt ordentlige pakker og noen oppmerksomheten. Har ikke kjøpt stort til hverandre i år og begge ungene har de harde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...