Gå til innhold

Fødsler i "Nytt liv i East End"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å se på "Nytt liv i East End" og skjønner ikke hvordan fødslene foregår. Vi ser at de drar babyen ut av mora og at de klipper navlestrengen og babyen ser jo helt nyfødt ut... Jeg vet at det er mye filmtriks i film, men fødselscenene ser jo helt ekte ut. Er det noen her inne som vet hvordan fødselscener i filmer blir gjort for å se mest mulig autentisk ut? 

Anonymkode: 4e680...f63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.12.2019 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å se på "Nytt liv i East End" og skjønner ikke hvordan fødslene foregår. Vi ser at de drar babyen ut av mora og at de klipper navlestrengen og babyen ser jo helt nyfødt ut... Jeg vet at det er mye filmtriks i film, men fødselscenene ser jo helt ekte ut. Er det noen her inne som vet hvordan fødselscener i filmer blir gjort for å se mest mulig autentisk ut? 

Anonymkode: 4e680...f63

Det er fordi babyen er nyfødt, bare noen dager gammel. Så har de den vel bare ved siden av hofta, drar den "ut"/fram fra siden i en vinkel slik at det ser ekte ut. Når de klipper navlestrengen ser du at de har hånda over der den egentlig skal være festet, slik at det ser ekte ut. Den er egentlig løs og kunstig. 

Anonymkode: c0b1d...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker spesiallagde dukker i den serien, slik at fødselen skal se mest mulig autentisk ut. Så at de forklarte det nærmere på Facebook-siden til serien for noen år siden. 

Anonymkode: c3151...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De bruker spesiallagde dukker i den serien, slik at fødselen skal se mest mulig autentisk ut. Så at de forklarte det nærmere på Facebook-siden til serien for noen år siden. 

Anonymkode: c3151...020

Det er feil, de bruker nyfødte barn(feks en uke gamle). En haug av folk melder seg og babyen sin.

Anonymkode: c0b1d...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blandet sammen. Leste bare om protesebabyene på Facebook. 

Anonymkode: c3151...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, apropos ekte babyer. Husker en scene i Hotel Cæsar da de brukte en baby born😂😂😂

Anonymkode: 7a870...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...