Gå til innhold

... hans ting er hellige..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor ikke sammen - og har hver vår økonomi .. 

Anonymkode: 315bf...c85

Da burde det være enkelt å gjemme nøklene fra han :) 

Anonymkode: bed39...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det sier jeg - og da himler han med øynene - og enten er jeg sur- eller smålig. Og så tar han bilen..

Anonymkode: 315bf...c85

Da hadde jeg sagt at jeg tar hans bil. Og gjort akkurat det samme. Bare kalt han gjerrig og smålig.

Hvis han ikke kan bruke bilen sin så får han selge den og kjøpe en kan bruke. Bilen er en bruksgjenstand og ikke en pyntegjenstand.

Anonymkode: 6ba8d...9c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det jeg og mener - ærlig når han tidligere når jeg hadde en bil til 370 000 argumenterte med at hans verdifall ble mye større enn mitt... 

Anonymkode: 315bf...c85

Da får han kjøpe en billigere en. Hvorfor skal du lide tap for at han har bilen til pynt, i stedet for å bruke den? Er du sikker på at han er normal?

Anonymkode: 85504...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi bor ikke sammen - og har hver vår økonomi .. 

Anonymkode: 315bf...c85

Du sier nei, og så tar han bilen likevel? Dette er det verste. At han ikke kan bruke sin egen bil, men vl låne din er latterlig og tyder på gnienhet. Men det kan du leve med. Det du ikke kan leve md, er at han ikke respekterer deg. Og det gjør han ikke, når han tar bilen din etter at du har sagt nei. Enten må du få ham til å respektere deg eller så gjør du det slutt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det sier jeg - og da himler han med øynene - og enten er jeg sur- eller smålig. Og så tar han bilen..

Anonymkode: 315bf...c85

Da ringer du politet og melder den stjålet. Fortell hvor de finner han. 

Anonymkode: 4e6fc...d15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å lete etter en finere måte å si det på, så her kommer det: han er en snylter og en gnier. Han må ha noen hinsides gode egenskaper for å veie opp for denne syltende livsstilen. Hvilke er de?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere bur ikkje sammen. Korleis får han tak i nøklene dine? Si nei om han "spør" (tipper han ikkje spør, men heller berre informerer deg og stikker) og ha bilnøklene gjemt unna ein stad eller i lomma om nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler den typen noe vesentlig siden han tror at det er greit å bare ta dine ting? Hva slags fantastiske kvaliteter har han som får holde på sånn uten at du setter foten kraftig ned? 

Anonymkode: a41d0...a23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YtreYtterst

Neste gang han tar med seg nøklene når du sier nei, så melder du bilen stjålet. En sånn idiot hadde jeg ikke orket å forholde meg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tjener 3 ganger så mye som meg - og har en bil til 1,2 mil - jeg harven bil til 800.000

 

han tar konsekvent min bil - til alt og nå er det bare 5000 km til nybilgarantien går ut - selv om bilen bare er 2 år (jeg kjøpte den ny).

hans bil er 4 år og har kjørt 20.000 km- står i garasjen og er ALDRI ute i regn. 

Han kan be meg om å kjøre han hvis han skal noe - eller ber foreldrene om å kjøre om jeg sier nei

nå vil han ha en gave til hans mor - kjører 40 km i min bil .. 

jeg blir sur - hinter - og sier direkte at jeg ikke synd det er greit. Men so what ? Han totalt ignorerer meg og sier at nybilgarantien uansett gjelder på det meste selv om km er gått over..

han tenker ikke på at forsikringen også koster meg en formue...

Så fortvilet- for bilen koster meg så mye pga vi benytter den som om vi kun har en bil..:

Anonymkode: 315bf...c85

Han har kjøpt seg en penisforlenger og ikke en bruksgjenstand, det er der problemet ligger. Den er rett og slett for dyr og fin til å brukes. En slik bil har i mine øyne null praktisk verdi, og siden bil alltid har en nedadstigende verdikurve så er det også en dårlig investering. Denne kombinasjonen gjør mannen din til et fjols og sier mye om han som person. En person som ikke hadde vært så opptatt av fasaden sin hadde kjøpt en bruksbil til 500000 og investert de resterende 700000 i noe som faktisk gir avkastning. Ettersom han er så redd for at bilen skal tape seg i verdi mer enn det absolutte minimum så har han heller ikke så mye penger som han vil gi inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er det minste problemet. Han respekterer deg ikke. Hvorfor gidder du forholdet i det hele tatt?

Anonymkode: a3528...7d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...