Gå til innhold

Idun foundation


Blingblingtahei

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har Idun mascara og det er eneste øynene mine tåler sånn ca. Hadde lyst til å teste Idun foundation også men har acne prone hud som fort reagerer med kløe og kviser ved feil produkter. Noen som har brukt denne og kan si noe om den? 

Og jeg har brukt en nettside tidligere for å sjekke produkter for irriterende stoffer, men husker ikke hva den heter 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei 😊

Har prøvd den Tinted day creamen. Den er gir lett dekkevne, ser naturlig ut, glød og dekker rødhet. Den gav ikke meg urenheter eller eksem. Er ikke plaget med acne, men derimot atopisk eksem. De har lyse fine farger 😀

Fikk prøve på den som heter Norrsken (?) også, men den var for mørk i nyansen. Dessuten var den for dekkende for meg, men tror den er middels dekk på den. Gav glød den og. Virket fin egentlig. Vet ikke hva du er ute etter for base. 

Har vanskeligheter med å finne produkter huden min tåler, men denne tålte huden min fint. Hvis du er usikker, ville jeg spurt om prøver på apoteket så du unngår bomkjøp 😊 

Tror forresten jeg så Vitus hadde 40 % på dette merket nå? 😀
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Okei, det passet jo bra! Ja, tror jeg skal høre om de har noen tester, men da går jeg vel glipp av salget 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...