Gå til innhold

Don't fuck with cats (muligens spoilers)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SPOILER ALRERT.

Dokumentar på Netflix, noen som har sett den? Har så lyst men har hørt den er så jævlig. Er ikke fan av å se tortur av dyr, får man det? Har hørt der er fæle scener med tortur av katteunger. 

Anonymkode: 1c6c1...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får ikke se selve torturen. Den er ikke fælere enn andre dokumentarer i samme sjanger. :)

Anonymkode: d3cb6...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvs, man får se begynnelsen av videoene og så forteller de hva som skjer etterhvert.

Anonymkode: d3cb6...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se den! Sykt spennende fra start til slutt, og ja som de over her nevner så får du ikke se selve torturen.

Anonymkode: 6e697...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var skikkelig bra! Og ikke helt sånn jeg trodde da jeg begynte å se den, havnet liksom tilfeldig innpå og tenkte jaja, får se hva dette er da. Skulle ønske jeg kunne se den for første gang igjen, så den anbefales virkelig. Så den i går og hadde tenkt til å lage en tråd for å anbefale til de som ikke har sett.

Til det du spør om så er det som de andre sier, man får ikke se selve torturen, men siden man har forskjellig grense for hva man orker å se, så vil jeg bare "advare" om en konkret ting de viser:

Spoiler

To av kattene får man se døde, de ser utstoppede ut, så ikke noe blod eller grusomheter sånn sett, men de er allikevel døde. De er helt stive og selv om man ikke så selve handlingen som gjorde at de døde på den måten, ser man jo den direkte konsekvensen pga tilstanden de er i etterpå, noe jeg synes var litt ekkelt å se selv om jeg i utgangspunktet ikke reagerer på å se slikt. Han plasserer dem ved siden av hverandre på senga og når han løfter dem er de helt stive liksom. Dette varer bare i noen sekunder, så ingen grunn til å la være å se serien pga dette.

 

Anonymkode: 955b7...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette noe fælt om katter? Jeg vil ikke engang google tittelen

Endret av MalloryK
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MalloryK skrev:

Er dette noe fælt om katter? Jeg vil ikke engang google tittelen

True crime. Det handler om en kjent kriminalsak der en ung mann la ut filmer av at han torturerte katter fordi han visste at det ville gi ham massiv oppmerksomhet, og så gikk videre til å drepe mennesker. Alt for oppmerksomhet og kjendisstatus. Man får heldigvis ikke se selve torturen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, youcancallmejune skrev:

True crime. Det handler om en kjent kriminalsak der en ung mann la ut filmer av at han torturerte katter fordi han visste at det ville gi ham massiv oppmerksomhet, og så gikk videre til å drepe mennesker. Alt for oppmerksomhet og kjendisstatus. Man får heldigvis ikke se selve torturen. 

Ok takk. Jeg klarer nok ikke se den uansett, høres bare grusomt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at kattegreiene er mest i første episode, eller snakker de om det utover hele greia? Om hva han gjorde med dem, mener jeg. Kan pine meg gjennom det hvis det bare er litt og det går over, men orker ikke å bli minnet på  det om og om igjen 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Snop skrev:

Er det sånn at kattegreiene er mest i første episode, eller snakker de om det utover hele greia? Om hva han gjorde med dem, mener jeg. Kan pine meg gjennom det hvis det bare er litt og det går over, men orker ikke å bli minnet på  det om og om igjen 😅

Nei. Altså.amerikanerene er kjempeopptatt av kattene, og driter egentlig litt i mennesket som blir drept. Ganske kjedelig dokumentar. Mer spennende når politiet i Montreal er der. 

Anonymkode: 13536...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ikke noe tortur, men du kan selv finne videoene det er snakk om rimelig kjapt gjennom Google hvis ønskelig.

Anonymkode: 8f1d0...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...