Gå til innhold

Hvilken morgenradio vil dere anbefale nå som P3-morgen er kaputt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller programmet vil jo fortsette, men det blir ikke det samme uten Ronny og gjengen. Jeg begynte faktisk å gråte i dag, siden det var siste sending. Jeg er ekstremt vanemenneske og kommer til å slite med mine morgenrutiner framover. 

Har før hørt på P5, P4 og Radio Norge, men er jo bare programledere som snakker om barn og sånt, og jeg liker ikke barn. Hvilken morgenradio anbefaler dere framover? 

Anonymkode: fa32a...28c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg pleier å høre på P2 Nyhetsmorgen, og deretter på Ekko på samme kanal.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du liker det litt ungdommelig og «fjasete» kan du teste morgenshower på NRJ. Ellers er jeg helt enig- kommer til å savne Ronny og gjengen ☹️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

On 1/3/2020 at 9:26 PM, Butter said:

Om du liker det litt ungdommelig og «fjasete» kan du teste morgenshower på NRJ.

Alternativet for dem som enten er tonedøve, eller mener at promotering av superartister som Sophie Elise er med på å skape god musikk ...

Anonymkode: 11d38...5f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt annet enn "nye" P3-morgen iallefall. Du har helt rett,  programmet er kaputt! Hun Adelina går vel an, men denne Martin? Hvor gammel er han? Høres ut som han besitter like mye kunnskap som en gjennomsnittlig 4. klassing...

Anonymkode: d4db8...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 10.12, AnonymBruker skrev:

Alt annet enn "nye" P3-morgen iallefall. Du har helt rett,  programmet er kaputt! Hun Adelina går vel an, men denne Martin? Hvor gammel er han? Høres ut som han besitter like mye kunnskap som en gjennomsnittlig 4. klassing...

Anonymkode: d4db8...036

Jeg er ikke sånn veldig fornøyd med nye P3-morgen nei. Og helt enig med du, er utrolig mye allmennkunnskap han Martin ikke veit! Her om dagen hadde de en lytter fra Uganda, og han bare, hæ, Uganda hvor er det? 

Men finner fortsatt ikke noe bedre å høre på om morgenen enn det her dsv. Liker morgenshowet til BBC Radio 1, men pga tidsforskjellen så får jeg ikke hørt det så tidlig som jeg står opp. 

Anonymkode: fa32a...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BrukerErHeltAnonym skrev:

Hører folk fortsatt på radio?? 😕

Ja! Hver dag faktisk :) Syns det er hyggelig til frokosten. 

Anonymkode: fa32a...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...