Gå til innhold

Bruker du fortsatt hjemmelaget pynt på juletreet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, her har ungene laga pynt i barnehage og skole i noen år, og de har pynta treet mest aleine. Sikkert helt grusomt syn for mange, med lite som matcher, men det er sånn vi liker det😍

Anonymkode: 69ba9...89a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å ha hjemmelaget pynt på treet igjen, og det blir så fint! Mye mer personlig og koselig enn plastkuler. Jeg har en del nøytrale glasskuler, men barnas pynt er det som får skinne på treet. 

Anonymkode: 5d57c...fba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gammelt arvegods som er nærmere 100 år, litt fra min egen mor, litt sønnen min har laget,  litt kjøpt, litt fått fra jobb, litt fått i gave, litt kjøpt selv for mange år siden.  Har ikke kjøpt julepynt på sikkert 15 år.   Det er det som er fin julepynt for meg, ikke masse nytt upersonlig juggel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger ikke trender når det gjelder jul, her skal det være tradisjonelt. Rød er fargen, jeg pynter med nisser og vi har både hjemmelaget og kjøpt pynt på treet. Der går det hovedsakelig i fargene rødt grønt og gull, men det er ikke slik at ting ikke kan henges opp hvis det er "feil" farge. Jeg er mest opptatt av helheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg har laget den selv. 😅 Har ikke barn som har begynt å produsere så mye sånt enda, men det nærmer seg nok. 

Anonymkode: 959b3...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hjemmelaget pynt som jeg har laget selv i voksen alder. Hjemmelaget MÅ ikke være barnepynt. Jeg har laget en tradisjonell papirlenke i gullfoliepapir istedet for glanspapir, froebelstjerner, og et lass av sånne isoporkuler trukket med tøy som var populært for 20 år siden. Men mine er trukket med rester av bunadbrokade, så de henger med ennå, jeg synes ikke de ser utdaterte ut.

Anonymkode: b587d...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både hjemmelaget pynt jeg har laget selv og pynt jeg har kjøpt på juletreet.

Anonymkode: 315bf...e91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om eg hadde hatt noe heimelaga, så hadde eg hatt det hengende på treet, ja ☺️ Syns det er sjarmerende og koselig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noen gang ut med julepynt barna har lagd? 
 

Det blir det iallfall ikke for meg. Det er min favorittpynt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Kun stilren designpynt. Pynt fra barnehage og skole må henge på et lite tre i tv stuen som ligger i en annen etage

Anonymkode: d0d27...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...