Gå til innhold

Det skal være én adventstjerne og den skal henge helt til 6. januar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tviholder på at det skal være én adventsstjerne. I ett vindu. Ikke to. Ei heller tre. På ingen måte fire. Dette gjelder selv om dere har to like store stuevinduer. Symmetriske og interiørmessige hensyn må vike for den gamle soga om betlehemsstjerna. Slik lyder mine ord.

Anonymkode: 5c993...d53

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jammen jeg skal kjøpe meg enda flere, jeg nå. Har bare 3 så får vel klemt inn noen flere. Og jammen skal jeg ta de ned igjen 1.nyttårsdag!

Anonymkode: 53fc1...a3d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jammen jeg skal kjøpe meg enda flere, jeg nå. Har bare 3 så får vel klemt inn noen flere. Og jammen skal jeg ta de ned igjen 1.nyttårsdag!

Anonymkode: 53fc1...a3d

Så tøff du er. 

Anonymkode: a01b8...17e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kristen og tror på Jesus ❤️😊. Men tror neppe han blir muggen hvis noen vil pynte med flere stjerner. Jeg er enig i at det var bare én stjerne over stallen i Betlehem som viste veien til der Jesus lå. Men hvis noen har lyst til å henge en stjerne i kjøkkenvindu og en i stua så er ikke det bibelsk ukorrekt. Så koselig tenker jeg. Da ser naboen både i husene på den siden og den andre siden stjernen. 

Skulle ønske faktisk flere pynta med julekrybbe også 🤗. Det er midtpunktet i stua mi. Ja, og så juletreet da ☺️

Anonymkode: fda1d...049

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så tøff du er. 

Anonymkode: a01b8...17e

Jeg veit

Anonymkode: 53fc1...a3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så tøff du er. 

Anonymkode: a01b8...17e

Og du er tøffere enn toget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid tenkt at det er "julestjerna" vi henger i vinduet - og derfor har jeg bare ei. Men, jeg har stort hus med mange rom så jeg har flere stjerner totalt. Det er min måte å gjøre det på og jeg synes selvsagt at andre må få gjøre det på sin måte. Jul blir det jo uansett! 🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, kvinneguide skrev:

......Det skjedde i de dager da naboen hang opp to stjerner.

At det gikk ut en befaling fra kvinneguidens anonymus, at alle skulle følge hens ord! 

Anonymkode: f4a67...460

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gammel stjerne fra begynnelsen på 60-tallet. Den henges opp og tennes 1. søndag i advent og taes ned 20. dag jul.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...