Gå til innhold

Takknemlighetstråden (Pass it forward)


Gjest 007_008_007

Anbefalte innlegg

Gjest 007_008_007
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er takknemelig for sjefen min:) Jeg har hatt en del psykiske utfordringer som nesten fikk meg innlagt(hadde villet det selv om jeg ble anbefalt det), men er nå på bedringens vei:) Jeg er sykt takknemmelig for hvor mye hun har stilt opp for meg, både på jobb og privat, langt utover hva jeg kan forvente av en sjef. Kommer til å grine når hun går av med pensjon...

Jeg er takknemmelig for mine få, men svært gode venner. Jeg vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene dem, men mtp. hvor kludrete resten av livet mitt er, så tror jeg at jeg har brukt opp all flaksen min i vennelotteriet:D

Jeg er også takknemmelig for en kvinne på på et overfylt busstopp som trøstet meg da jeg ikke klarte å holde tårene tilbake etter et skift på jobben. Fikk telefon på jobb(som jeg allerede vantrivdes intenst på) om at min far hadde gått bort, og ble kjeftet på på jobb for at jeg ble lei meg... Aldri sett denne kvinnen siden. Voksen dame i 50-60-åra med brunt kort hår, briller og leppestift. Hun hadde et rosa skjeft med glittertråder i, sort boblejakke og en liten sekk på ryggen. Så om det er noen som kjenner seg igjen; Takk! (Og ja, jeg sa opp stillingen!)

Jeg er takknemelig for at jeg endelig har klart å kjøpe meg egen leilighet:)

Anonymkode: 3a5bf...efc

Så godt å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Du er i alle fall ikke beskjeden 😄 God jul.

Jeg prøver så godt jeg kan, men det er vanskelig når en hel flyplass stopper opp bare for at jeg kommer inn i hallen. Har prøvd å ikke børste tennene og gå i stygge klær, men det hjelper ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
42 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg prøver så godt jeg kan, men det er vanskelig når en hel flyplass stopper opp bare for at jeg kommer inn i hallen. Har prøvd å ikke børste tennene og gå i stygge klær, men det hjelper ikke. 

Hehehe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig tråd ❤

Jeg er takknemlig for:

- Ektemann ble frisk etter kreft

- Frisk familie generelt

- Trives godt på jobb

- Etter en tung peride føler jeg nå at jeg ser fremover, og skal komme i gang med å oppsøke venninner igjen. Har blitt lovet å bli tatt godt i mot ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...