Gå til innhold

Takknemlighetstråden (Pass it forward)


Gjest 007_008_007

Anbefalte innlegg

Gjest 007_008_007

Hei alle sammen :)

Året 2019 er snart over og jeg har vært i tenkeboksen om det som har med mitt liv å gjøre. Og jøye meg så mange endringer jeg er i behov av! Takknemlighet slik jeg ser det er det første steget for de livsviktige endringene en vil gjøre i ens liv. 2020 skal i alle fall bli mitt år for de store endringene. Derfor ønsker jeg å opprette denne takknemlighetstråden og håper at flere skriver par setninger om hva de er takknemlige for i sine liv.

Jeg kan starte:

Jeg er takknemlig for å ha en god helse, en god utdannelse, en flott jobb og et fint land som jeg bor i (Norge). Når jeg tenker meg om så er alt dette ingen selvfølgeligheter. Ting kunne ha vært veldig annerledes. Jeg er takknemlig for hva Norge har gitt meg. Jeg elsker Norge!

Pass it forward :)

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redd for å jinxe noe, men... Jeg er takknemmelig for:

- Min kjæreste. Trodde aldri jeg kunne falle for noen igjen.

- Mine få, men nære venner. Det tok mange år før jeg blei kvitt ensomheta fra yngre dager.

- At jeg har en så god relasjon til nærmeste familie. Vi har masse til felles og trives så godt i lag.

- At jeg har en fast fulltidsjobb. Trygg stilling, hyggelig arbeidsmiljø, og godt betalt.

- Min lille leilighet, som jeg trives kjempegodt i.

- At jeg har hatt lite dødsfall blant mine nærmeste.

- At jeg har evne til å glede meg over småting. 

Anonymkode: cf41b...351

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd i stoisk ånd. Respekt, TS.

Jeg er takknemlig for

-min og familiemedlemmenes gode helse

-at vi har midler til å kjøpe det vi trenger og til og med litt luksus

-at jeg og mannen har jobb

-at jeg lever i et velfungerende demokrati med lav kriminalitet

-det varme og trygge hjemmet vårt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
På 18.12.2019 den 3.12, AnonymBruker skrev:

Redd for å jinxe noe, men... Jeg er takknemmelig for:

- Min kjæreste. Trodde aldri jeg kunne falle for noen igjen.

- Mine få, men nære venner. Det tok mange år før jeg blei kvitt ensomheta fra yngre dager.

- At jeg har en så god relasjon til nærmeste familie. Vi har masse til felles og trives så godt i lag.

- At jeg har en fast fulltidsjobb. Trygg stilling, hyggelig arbeidsmiljø, og godt betalt.

- Min lille leilighet, som jeg trives kjempegodt i.

- At jeg har hatt lite dødsfall blant mine nærmeste.

- At jeg har evne til å glede meg over småting. 

Anonymkode: cf41b...351

Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
8 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Takk nemlig for jeg har møtt noen hyggelige og snille naboer med verdens skjønneste 3 åring

Godt å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, NymeriaRhoynar skrev:

En tråd i stoisk ånd. Respekt, TS.

Jeg er takknemlig for

-min og familiemedlemmenes gode helse

-at vi har midler til å kjøpe det vi trenger og til og med litt luksus

-at jeg og mannen har jobb

-at jeg lever i et velfungerende demokrati med lav kriminalitet

-det varme og trygge hjemmet vårt

Fred være med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Godt å lese :)

Ja, det er veldig herlig med hyggelige naboer. Tilbydd også å sitte barnevakt om de trenger det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tvilsom personlighet, men er veldig pen. Pass it forward. 

PS. Kan det hende at blodjulenissene er ekte? Ikke at jeg lurer voldsomt men har tenkt på det i 17 døgn og noen timer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takknemlig for fremgangen jeg har hatt med min psykiske helse og annen personlig utvikling. Takknemlig for at jeg har et godt forhold til den nærmeste familien min. 

 

Pass it forward 💗

Anonymkode: 96b20...fe3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er takknemelig for sjefen min:) Jeg har hatt en del psykiske utfordringer som nesten fikk meg innlagt(hadde villet det selv om jeg ble anbefalt det), men er nå på bedringens vei:) Jeg er sykt takknemmelig for hvor mye hun har stilt opp for meg, både på jobb og privat, langt utover hva jeg kan forvente av en sjef. Kommer til å grine når hun går av med pensjon...

Jeg er takknemmelig for mine få, men svært gode venner. Jeg vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene dem, men mtp. hvor kludrete resten av livet mitt er, så tror jeg at jeg har brukt opp all flaksen min i vennelotteriet:D

Jeg er også takknemmelig for en kvinne på på et overfylt busstopp som trøstet meg da jeg ikke klarte å holde tårene tilbake etter et skift på jobben. Fikk telefon på jobb(som jeg allerede vantrivdes intenst på) om at min far hadde gått bort, og ble kjeftet på på jobb for at jeg ble lei meg... Aldri sett denne kvinnen siden. Voksen dame i 50-60-åra med brunt kort hår, briller og leppestift. Hun hadde et rosa skjeft med glittertråder i, sort boblejakke og en liten sekk på ryggen. Så om det er noen som kjenner seg igjen; Takk! (Og ja, jeg sa opp stillingen!)

Jeg er takknemelig for at jeg endelig har klart å kjøpe meg egen leilighet:)

Anonymkode: 3a5bf...efc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takknemlig for ekstrafamilien min, den eneste familien jeg har, men som er mer enn god nok ❤

Anonymkode: 07b91...76e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er takknemlig for mine barn, min mann og familie for øvrig. Takknemlig for å bo i et rolig hjørne av verden.

Anonymkode: 7ca29...30d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så takknemlig for at jeg får dele hver dag med verdens fineste sønn. ♥ Han betyr alt for meg. ♥ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takknemlig for familien min

Takknemlig for livet

Takknemlig over å leve i et demokrati

Takknemlig for et velfungerende samfunn

Takknemlig for erfaringer som gjør meg i stand til å skille på det som betyr noe, og det som ikke har verdi for at jeg skal føle meg lykkelig. God helse og sunn fornuft, styrke og håp er alt jeg trenger.

Anonymkode: 4f36a...83d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 007_008_007
På 19.12.2019 den 22.26, MortenMinstelønn skrev:

Jeg har en tvilsom personlighet, men er veldig pen. Pass it forward. 

PS. Kan det hende at blodjulenissene er ekte? Ikke at jeg lurer voldsomt men har tenkt på det i 17 døgn og noen timer nå.

Du er i alle fall ikke beskjeden 😄 God jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takknemlig for familien min

Takknemlig for livet

Takknemlig over å leve i et demokrati

Takknemlig for et velfungerende samfunn

Takknemlig for erfaringer som gjør meg i stand til å skille på det som betyr noe, og det som ikke har verdi for at jeg skal føle meg lykkelig. God helse og sunn fornuft, styrke og håp er alt jeg trenger.

Anonymkode: 4f36a...83d

Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
9 timer siden, Kaisamaia skrev:

Jeg er så takknemlig for at jeg får dele hver dag med verdens fineste sønn. ♥ Han betyr alt for meg. ♥ 

Carpe diem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
9 timer siden, Pia Sofia skrev:

Min liste over takknemlighet er for lang til å skrive her!

Jeg er utrolig takknemlig for tusen ting!

Er ikke det utrolig at når vi tenker på de tingene vi er takknemlige for at hele vår bevissthet blir endret? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...